לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

מירב דורי


הרבה זמן לא שמתי פה תמונה של היפהפיה התורנית...

השבוע הגיע תורה של מירב דורי.

קודם נתחיל שמדובר בכדורסלנית נבחרת ישראל. אחת הצעירות היותר מבטיחות בתחום הזה במדינה. ראיתי כמה משחקים שלה במדי הנבחרת במוקדמות אליפות אירופה לנשים וזה הספיק לי בשביל להתאהב בה... בחורה חמודה, מבנה גוף לא כזה מפחיד (כמו שיש בד"כ לספורטאיות עם דגש על כדורסלניות...). והיא משחקת כדורסל - אחת האהבות הישנות שלי מאז שאני זוכר את עצמי. אין על שילוב קטלני כזה מבחינתי...

תשפטו בעצמכם/ן...

אין על בחורות שיודעות לשחק כדורסל. נקודה !


יום ארוך עבר עלי...

כל הבוקר סידורים +חדר כושר... (הכוסית הייתה - קוראים לה נועה)

בצהריים לימודים...

אחר הצהריים - קניות לחתונה. בגדים לי ולאחי (כל השאר כבר מצויידים) ונעליים לגברי המשפחה.

אני לא זוכר יום שבו גיהצתי כל כך הרבה את הכרטיס אשראי שלי... חולצה ב-250 ש"ח, מכנסיים ב-150 ש"ח, נעליים ב-480 ש"ח... רק שתבינו, אני לא מאלה שהולכים עם מותגים... בקיץ תמצאו אותי רק עם מכנסייים קצרים, טי שרט וסנדלים... מזל שחתונה של אחים/אחיות יש רק פעם ב...

בסוף הערב הלכנו כל המשפוחה לאכול במסעדת בשרים באיזור. אני קורא לה המסעדה הרוסית. אלמלא אנחנו, כל הסועדים שם והצוות היו בני העדה הרוסית... לא שיש לי משהו נגדם, דווקא אחלא חבר'ה... פשוט התפדחתי כי היינו השולחן היחיד שלא עמדו על השולחן שלו  3-4 בקבוקי וודקה ריקים... הם שותים את זה כמו מים... נראה לי שהמלצרית גיחכה כשהזמנו קולה ומיץ תפוזים בתור שתיה... בטח היו צריכים לקפוץ לסופר בשבילנו...

גם היה שם איזה זוג שאכל צדפות... איזה סירחון... בהתחלה חשבתי שמנקה השולחן ניקה דגים לפני שהוא בא אלינו לשולחן, ואז הבחנתי בזוג ההוא שישב מאחורינו... גועל נפש...

מזל שהם התחילו לאכול את זה בדיוק כשהזמנו את החשבון...

בסופו של היום, משפחתו של קונאן הוציאה בערך 3000 ש"ח ב-3 שעות... לא רע, הא ?


בזמן האחרון יש לי הרגשה שיריב חבוט עושה לי דווקא... מתנכל אלי...

כל מיני קטעים כאלה שממש מעצבנים...

לא שולח לי עדכונים,

לא מצרף לינק לתגובות אצלי בבלוג,

לא נותן לי לשנות פרטים בבלוג (מה שהצריך שינוי של הכינוי שלי למי ששם לב...)

מציין שהיו לי 14 כניסות היום למרות שבסטטיסטיקה יש אולי 100...

ועוד כל מיני דברים קטנים...

בקיצור, עושה לי דווקא...

מעניין אותי מה בדיוק עשיתי לו ?!?


מחר אני נוסע לב"ש...

ניקוי אחרון של כל מיני דברים שהשארתי בדירה (כלי מטבח, טוסטר אובן וכאלה...) לפני שאני מחזיר את המפתח שלה לבעל הדירה... אילן הלך לשם כבר היום... התחיל סוף סוף לארוז את הפקעל'ך שלו...

בין היתראני גם מתכוון לקפוץ לספריה באוניברסיטה וצריך גם לנסוע לתת כמה טפסים שקשורים לסבא שלי במשרד שמתעסק עם הצמדת מטפלים זרים לזקנים... בקיצור - גם מחר יהיה יום ארוך...

וזה עוד אמור להיות חופש בשבילי...


ותודה למידורי המגניבה שבזכותה אני אריח כמו שצריך בתקופה הקרובה...


נכתב על ידי Konan Mc'konan , 23/8/2005 22:56   בקטגוריות הילדה הכי יפה בגן  
77 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)