לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

אפיקורס שחוזר בתשובה


אבא שלי מתחרפן לעת זקנה...

"ההברקה" האחרונה שלו לקראת החתונה היא לקיים "שבת חתן" ו"חינה". עד כמה שאני זוכר אנחנו עדיין משפחה אשכנזית חילונית לחלוטין... אז מאיפה צץ לו פתאום הרעיון המגוחך הזה ?!?

 

"כי ככה !" זאת התשובה שלו בכל פעם שאני, אחותי או אמא שלי מנסים לדובב אותו לפשר ההחלטה התמוהה שלו. הוא אף פעם לא היה חובב של הדת ומסורותיה. נראה לי שבמשך כל חייו הבוגרים הוא אף פעם לא הלך לבית כנסת אלא אם כן לא הייתה לו ברירה (בר מצווה שלי ושל אחי ושל קרובי משפחה אחרים), בליל הסדר, הוא הראשון שמתחיל לספר בדיחות ולשאול "מתי אוכלים?" 5 דקות אחרי שהתחיל ליל הסדר...  ואני בכלל לא רוצה להיכנס למעלליו בימי הכיפור לאורך השנים...

אפשר לומר שהוא היה מיני-אפיקורס...

ופתאום הוא נהיה לי הרב עובדיה יוסף... ולא איכפת לו שאחותי ונונו בכלל לא רוצים את כל הבלגאן הזה... זה כבר הגיע למצב שהוא הודיע "אם לא תהיה שבת חתן - לא תהיה חתונה!!!". אחותי כבר התייאשה מלריב איתו. ככה גם אמא שלי. נונו בכלל לא מעיז לדבר על זה... רק אני עדיין נלחם על זה...

לפי דעתי הוא סתם רוצה לערוך ארוחה משפחתית למשפחה שלו... וה"שבת חתן" הזאת זה רק תירוץ...

 

ועכשיו ל"חינה"... WTF ?!? כאילו, הלו ?!? אנחנו אשכנזיפטים !!! מה הקשר שלנו ל"חינה" ?!? 

את המקור לזה אני כבר יודע... זה בטח בא מהמשפחה שלנו בעכו... הענף שלנו בעץ המשפחתי שחושב שבגלל שכולם שם התחתנו עם מרוקאים, הופך אוטומטית גם אותנו למרוקאים... מזה בכלל לא איכפת לי... הם רוצים למרוח גוש חום של חרא על היד שלהם - בכיף... רק שירחיקו את זה ממני...

 

חתונה זה דבר בכלל לא כיף... 


היינו אמורים לנסוע מחר גם לבקר את המשפחה בעכו. לבן המדהים של בת דודה שלי יש יומולדת שנה והחליטו לערוך לו מסיבה ולהזמין את כל המשפחה. אבל כמו תמיד, הריבים שלהם הביאו לביטול היומולדת...

מדהים אותי בכל פעם מחדש איך הם מצליחים להסתכסך בכל פעם, למצוא סיבות חדשות לריב ועוד על שטויות...

מזה ההורים שלי הכי מפחדים... שהחבר'ה האלה יגררו את השטויות שלהם לתוך השמחה שלנו...

אני הצעתי להפריד בינהם עד אחרי החתונה.

לפעול בשיטת "הפרד ומשול"...

לפזר אותם בכל מיני מקומות, רק שלא יפגשו אחד עם השני עד שיסתיימו כל החגיגות...

ההורים שלי צחקו... חשבו שאני צוחק איתם...

אני הייתי רציני לגמרי...

 

לפעמים המשפט "משפחה אי אפשר להחליף" ממש מעצבן אותי...


מוקדש גם לבטי.


"Wake Me Up When September Ends"

Summer has come and passed
The innocent can never last
wake me up when september ends

like my fathers come to pass
seven years has gone so fast
wake me up when september ends

here comes the rain again
falling from the stars
drenched in my pain again
becoming who we are

as my memory rests
but never forgets what I lost
wake me up when september ends

summer has come and passed
the innocent can never last
wake me up when september ends

ring out the bells again
like we did when spring began
wake me up when september ends

here comes the rain again
falling from the stars
drenched in my pain again
becoming who we are

as my memory rests
but never forgets what I lost
wake me up when september ends

Summer has come and passed
The innocent can never last
wake me up when september ends

like my father's come to pass
twenty years has gone so fast
wake me up when september ends
wake me up when september ends
wake me up when september ends

(ספטמבר עוד לא התחיל ואני מת שכבר יגמר... גרין דיי פגעו בול עם השיר הזה... אפילו שבגלגל"צ טוחנים אותו כאילו אין מחר...)


שימו לב, נמצאו החברים החדשים ב"משפחת תאקט"



אני כבר לא יודע מה יותר מפחיד... הילד בן ה-6 עם הסיגריה בפה או השפן עם העיניים האדומות... יכול להיות שהבן של רוג'ר וג'סיקה ראביט נמצא ?

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 26/8/2005 17:03   בקטגוריות שירים  
71 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)