לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

שובו של הסבא


סופ"ש ארוך עבר עלי...

ביום חמישי בערב נסענו אי שם לאיזה חור בנגב לראות את החווה של המשפחה של טוני...

היו שם כל מיני מושבניקים... הרגשתי ממש בסרט גרוע משנות השבעים... אלוהים... שלושים שנה הם לא החליפו את הסלנג שלהם... היה קריר ודי משעמם... היה מה שמו, השר לאיכות הסביבה שמסתבר שלמד עם אבא שלי באותה כיתה בתיכון...

כשאבא שלי הלך לומר לו שלום, המאבטח שלו כמעט קפץ על אבא שלי... נו באמת... מי כבר רוצה לפגוע בשר לאיכות הסביבה ?!?

 

כל האירוע הזה היה ארוך ומייגע והעובדה שבלילה ישנתי איזה 4 שעות גם שיחקה לרעתי...

בסופו של דבר נטשנו את החווה בערך ב-10 בלילה... אבא שלי שגם היה מותש מהיום שעבר עליו החליט להיכנס לדמות של פול ווקר מהסרט "מהיר ועצבני" וביחד עם חבר שלו מהמושב עשו רייסים, מה שקיצר את נסיעה בלפחות 20 דקות...

 

בשישי בבוקר קמתי ב-10, יקיצה טבעית (אחרי הרבה זמן שלא היה ככה, מוזר בשביל בן אדם מובטל...). אחרי הביקור בשירותים הלכתי לכיוון המטבח לשתות משהו. פתאום נשמעה דפיקה בדלת. אני פותח והשמש החזקה נכנסה לעיניים ככה שבקושי ראיתי שום דבר (עדיין עם הקורים של השינה...). מולי נעמדה בחורה חמודה עם עיניים כחולות-ירוקות כאלה, כמו שאני אוהב... לקח לי כמה שניות עד שהתאפסתי על עצמי והבנתי מיהי... המטפלת החדשה של סבא. בחורה רומניה, ועכשיו קבלו את השוס האמיתי - בת 25 ונראית לא רע בכלל !!!!!!!! (עזבו את הפאדיחות של איך שנראיתי באותו הרגע... מזל שלא היה באותו הבוקר זבב"ם...)

 

סבא עצמו הגיע כמה שעות אחרי זה... מבולבל לגמרי... במהלך הצהריים דוד שלי הגיע עם שני פועלים וביחד הרכבנו רמפות בכל מיני מקומות בבתים שלנו ככה שסבא יוכל לעלות עם הכיסא גלגלים בקלות... הוא בקושי זז, עדיין מבולבל לגמרי וכנראה גם יישאר ככה... כל הזמן מתלונן על כל מיני דברים. לפחות המטפלת יודעת הונגרית ויכולה לדבר איתו... עצוב... אבל העיקר שחזר כבר הביתה... קטע משעשע ביותר עם המטפלת הזאת זה שהיא יודעת לדבר הונגרית ואנגלית. אמא שלי מבינה קצת הונגרית אבל לא יודעת ממש לדבר, אז היא מדברת איתה בעיקר באנגלית. רק מה - אמא שלי עדיין חושבת שכשהיא מדברת אנגלית זה כאילו לדבר עם מישהו בחוץ לארץ בטלפון לפני עשרים שנה - ולכן בכל פעם שהיא אומרת משהו, היא לא אומרת את זה אלא צועקת את זה... (ככה היא גם עושה כשהיא מדברת עם החברים של ההורים שלי מדרום אפריקה... יש דברים שאי אפשר להתנתק מהם...)

 

בנוסף חגגנו לאחי "הקטן" יומולדת 15... קטן עאלק... כבר יותר גבוה ממני (ואני לא נמוך, 1.84...). גדל הילד... היום הלכתי וקניתי לו פלאפון... הגיע הזמן, לא ? ראיתי כבר ילדים בני 6 שהולכים עם פלאפון, אז למה שלו לא יהיה אחד ?

(גם קניתי עוגה כזאת מוכנה... לא סובל את העוגות האלה, אבל זה מה יש...)

 

החלטתי הפעם לוותר על הקו החוצה... מה אתם אומרים ? יותר טוב ?

 

תגידו יפה מזל"ט לה... עכשיו היא מאגניבה עם תעודות...

 

גברת פני ליין - לא מקובלת עליי הנטישה הזאת שלך... במיוחד כשהבטחת לי סיפור... אני מקווה שתחזרי בך... ומהר...

(למה לעזוב ? אפשר לצמצם נוכחות...)

 

דרך אגב - שמתם לב ששבוע אחרי אסון קתרינה בישרא נזכרו לתת לה את הכבוד להיות "הנושא החם" ? מה קרה ? נמאס מהפוסטים על יהודה סעדו ? אין כבר מה לכתוב על "השיר שלנו" ? "טלנובלה (ע"ר)"?

מישהו יכול לאיית "פלורסנט" ?

 

חבר שלי הקדיש את השיר "לבן זה יפה" של בוטן מתוק בקרקס לכל המסכנים שאיבדו את בתיהם בניו אורלינס השבוע...


נכתב על ידי Konan Mc'konan , 4/9/2005 19:22   בקטגוריות שגרת החיים שלי  
118 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)