לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

עוד שבוע...


עוד שבוע וזה יהיה מאחורינו...

החתונה וכל הדאגות שקשורות אליה...

כל יום יש טלפונים... כאלה שמודיעים אם הם באים לחתונה או לא... ואם לא מתקשרים - אחותי דואגת שמישהו יתקשר אליהם וישאל. בינתיים היא מתרוצצת... בכל יום משהו אחר... לוקחת את האוטו ומי אם לא קונאן, נתקע בבית... גם החברות שלה שורצות פה יותר מדי... מילא אם היו חמודות או משהו כזה... אבל הן קרציות נטו... סוג של פקאצות... ומי צריך שפקאצות יסתובבו לו בין הרגליים ?!?

גם השטויות של אבא שלי (חינה+שבת חתן) מטרטרות אותנו... זה שיש לו כמה שגעונות לא אומר שהוא הולך לטפל בהם... כמובן שהוא יפיל את רוב הדברים עלי... יום רביעי בעוד שבוע אני צריך לנסוע עד לעכו בשביל להביא כמה קרובי משפחה בשביל החינה המזורגגת הזאת... וכמובן אני הולך להיות זה שצריך לקנות את כל האוכל והשתיה... סססססססססססאמק... אין לי כוח לזה...

מה שהכי מעצבן אותי, זה שכל אחד שמתקשר, שואל אותי אם אני מתרגש.... למה לעזאזל אני אמור להתרגש ?!? זאת חתונה שלי ?!? מיה צריכה להתרגש, נונו צריך להתרגש, ההורים שלי וההורים של נונו, אבל למה לעזאזל אני אמור להתרגש ?!?

הזמנתי כמה חברים חתונה... עכשיו כשאני חושב על זה, סתם עשיתי את זה... אם הייתי יכול הייתי אומר להם שלא יבואו, ממילא אני אסתובב כל הערב בין השולחנות או ארקוד... גם לא נעים לי להטריח אותם... אבל עכשיו לא נעים...

יאללה, שיעבור כבר השבוע הזה...

 

שלשום הלכתי עם אילן וחבר נוסף לראות את הסרט "לדפוק חתונה". סרט מצחיק בטירוף... קומדיה מפגרת, אבל למי איכפת... אני לא מבין איך האואן ווילסון עם האף המעוך שלו הצליח בהוליווד... הוא גם בכלל לא מצחיק... ווינס ווהן לעומתו קרע אותי מצחוק...

למי שרוצה שעה וחצי של הנאה וטיפה קטשיות - שילך לראות...


היום, כשנכנסתי לאינטרנט, לא יכולתי שלא להתקל במודעה הבאה:

אתם באמת רוצים שהדבר הזה יהיה לכם בפלאפון ?!?


תגידו, שמתם לב שפתחו קטגוריה מיוחדת בישרא לבלוגים של השרלילות שמתמודדות בפריים טיים על "ליבו" (יותר נכון ארנקו וגרין קארדו...) של המה שמו היהודי ההוא ממנהטן, ארי משהו ?!? מעניין אם גם אני יכול להיכנס לקטגוריה הזאת...

דרך אגב - מישהו בכלל רואה את הבולשיט הזה ?!?


היום איזה ילד מפגר מרמת השרון התאבד... מסתבר שהוא עשה את זה בשביל לפגוע באמא שלו (במיוחד לכבוד היומולדת שלה היום).

ואני אומר - "וואלה, הראת לה מה זה..." אידיוט. מה קרה ? לא יכולת להביא איזו נרקומנית הביתה במקום ולעצבן את אמא כמו שאר הילדים ?!?


החמאס מציג את הדור השלישי של המחבלים המתאבדים... אחרי שהם הבינו שרק ככה הם יוכלו לפגוע במטרות שוות ולא סתם בבתים ישנים בשדרות... 



נכתב על ידי Konan Mc'konan , 8/9/2005 01:04   בקטגוריות שגרת החיים שלי  
139 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)