לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

מי אמר פרוייקט ולא קיבל ?


היריב זרק את הכדור למגרש ושאני לא אגיב ?

אז ככה - למה בחרתי דווקא בשם של קונאן ?!?

האם אני ברברי ? לא ממש... (מצטער שהרסתי לך טיפטיפון...)

האם אני שואף להיראות כמו ארנולד שוורצנגר ? גם לא... לא בא לי סטרואידים על הבוקר... בכל בוקר... כל החיים שלי...

האם אני מאלה שחיים על סיפורי פנטזיות ? לא. זה אבא שלי. שאלה הבאה.

האם יש קשר לקונאן אובראיין - ממש לא. אף פעם לא עניין אותי. חוץ מזה שאת השם שלו בכלל רושמים עם C...

 

אז למה לעזאזל בחרתי בשם הזה ?!?

אין שום סיבה. זאת התשובה. חשבתי על שם וזה מה שיצא... חרא של תשובה, הא ? מצטער אם ביאסתי מישהו שציפה לתשובה מלאה ומפורטת...

דרך אגב - אותה התשובה תקפה גם לשם הבלוג... אני אגלה לכם סוד קטן - אף פעם לא הייתי בחלל...


כבר לפני חודש אחותי הודיעה לי בצורה חגיגית. ב-8/9 אתם עפים מהבית. יש לה מסיבת רווקות. אז אמרתי סבבה.

לפני שבועיים היא אמרה משהו על מסיבת רווקים גם לנונו. אז אמרתי סבבה.

אחרי שרוב החברים של נונו הבריזו לו ("רחוק לי", "יש לי עבודה בבוקר", "יש לי מבחנים" וכאלה) החלטנו לנסוע באופן מצומצם לחגוג. ומבחינת נונו יש רק חגיגה אחת. תעזבו אתכם מחשפניות ושטויות כאלה... הוא רק צריך ארוחה טובה עם הרבה אלכוהול והוא מסודר. אז החלטנו לנסוע לפאפאגיו בתל אביב. הצטרפו אלינו לירון (חבר טוב של נונו), רון אחי ושחר בן דוד שלי. וככה נחתנו בתל אביב. היה מעולה... כל כך הרבה בשר לא אכלתי בחיים שלי... נונו אכל גם הוא ושתה כמו מטורף... היו הרבה צחוקים וכולם נהנו. כשחזרנו הגענו בדיוק לקטע שבו הבנות כבר סידרו את הבית...

זוכרים את מה שאמרתי לכם על החברות שלאחותי בפוסט הקודם. ובכן - מסתבר שטעיתי, ואני שמח מאוד על כך. כשחזרתי, מבושם קלות, פתאום ראיתי את אחת החברות של אחותי ששנים לא ראיתי אותה. גם אז היא נראתה טוב, אבל אז היא הייתה ילדה קטנה. היום היא חתיכת אישה. הייתי בשוק מסויים, אבל זכרתי את השם שלה, ככה שלפחות לא התפדחתי. עכשיו יש למה לצפות בחתונה...

אחרי כל הבלגאן, הלכנו לישון בערך ב-3 וחצי...


למחרת. מתישהו בין 8 לשמונה וחצי.

אני קם בבעתה מהמיטה. לא לא נתפס לי שריר.

בהתחלה זה נראה כמו חלום גרוע, כאילו השנה היא 1941, אני נמצא על נושאת המטוסים "אריזונה" והיפנים תוקפים את פרל הרבור. אני לא צוחק... לקחו לי כמה שניות להבין את פשר החלום...

מטוס ריסוס !!!!!!!!

הטייס הבן זונה החליט דווקא ביום שישי ב-8 בבוקר לרסס את השדות של המושב !!!!! וכל גיחה שלו הייתה סנטימטרים ספורים מגג הבית... לפחות ככה הרגשתי... עכשיו, תוסיפו לזה מיני הנגאובר. מה יצא ?!? כן!!! כאב ראש, כמו שכתוב בספר...

סססססססססססאמק......

ככה בערך היה רוב היום... כולם בבית היו סמי-סהרורים. מעין preview קטן לשבוע הבא. רק אחר הצהריים זה השתחרר.

בערך...

בערב כבר ישבתי עם נונו על כמה שוטים של ייגר. אחותי קטנה כמות נכבדה של אלכוהול למסיבת הרווקות. וכשחזרנו מת"א גילינו פחות או יותר שכל הבקבוקים קיימים וכמות האלכוהול שנצרכה מהם היא מזערית. צחקנו על אחותי "ככה זה כשאת מזמינה חברות, ילדות טובות, למסיבת רווקות ששותות הכל דיאט..." (דיאט קולה, דיאט ספרייט, דיאט תפוזים ואני בטוח שאם היה כזה דבר הן היו שותות גם דיאט מים...).

אז לא יצאתי אתמול... אפשר לומר גם - שוב... אבל לפחות היה אלכוהול טוב...

 


חדשות טובות לגבי אירועי השבוע... אבא שלי קצת התמתן בדרישותיו. אמנם חינה תהיה, אבל בגזרת השבת חתן זאת לא הולכת להיות השבת חתן הקלאסית... זאת אומרת שהשבת חתן הזאת הופכת ל"ארוחת חתן" (ביום שבת). לא הולכים לבית הכנסת... רק ארוחה משפחתית, לא צריך לקום בבוקר ולהתפלל !!!!

לפחות זה... אני לא חזיר... אני לוקח את כל מה שנותנים לי...

 

סתם תמונה לסיום... הפמיניזם במיטבו ?!?



נכתב על ידי Konan Mc'konan , 10/9/2005 13:28   בקטגוריות חשיפה  
144 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)