לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

טיפול 10,000...


טוב, אמנם מגיע לכם פוסט ארוך ומפורט על החתונה  אבל אני ממש הרוג...

אז הגבתי קצת אצלכם בבלוגים, קראתי פוסטים חדשים, אבל אין לי ממש כוח לאחד על מה שעבר עלי ביומיים האחרונים (ועבר הרבה...) - אז מה שנשאר לומר זה שתסתפקו בחגיגות ה-10,000 שלי...

החגיגות יערכו בפארק הירקון. בואו בהמוניכם...


בזמנו, אמרתי שכשאני אגיע לכ- 10,000 כניסות אני אסגור את הבלוג... אז אמרתי...


שאלה לי אליכם - במסגרת דיון פילוספי שנקרה לי להיות עד אליו - מה יותר מעצבן - כשאתה יורד במשקל ואף אחד לא שם לזה לב, או כשאנשים מעירים לך שירדת במשקל סתם בשביל להתחנף כשאתה יודע שזה לא ממש נכון ?


מזל טוב לבטי !!!!!!

יומולדת שמח !!!!

תפרגנו...


when you've gotta go - you've gotta go....

 

 

אני קופץ עכשיו למיטה...

צפו מחר לפוסט אחד ארוך או כמה פוסטים בינוניים... שיהיה מה לקרוא בשבת...



נכתב על ידי Konan Mc'konan , 16/9/2005 02:30   בקטגוריות פוסטים יתומים  
109 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)