לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

עובדה 2


במהלך שיחה עם אלפא בלוגרית פלונית עלה הנושא של פרטים אישיים בבלוג, ושהם הסיבה, בין היתר, לכך שאני לא מתכוון להפגש עם אנשים מישרא... לעולם... (טוב, לא לעולם, כי אף פעם אי אפשר להתחייב ככה...). אותה בלוגרית אמרה לי שהיא לא מבינה למה אני נלחץ כי אני בכלל לא מכניס יותר מדי פרטים אינטימיים וחושפניים על עצמי... חשבתי על זה קצת... מצד אחד - זה נראה לי מוזר שהיא אמרה את זה על הבן אדם שהתחיל (ביחד עם דואט) את פרוייקט עובדה המפורסם...  מצד שני - יש צדק בדבריה... הרבה דברים אני שומר לעצמי... למה ? כי אני עדיין מרגיש פגיע פה, למרות שרוב האנשים לא מכירים אותי בכלל אם לא כולם...

 

אז החלטתי לתת לכם עוד כמה עובדות עלי...

 

1. גרמתי למרצה שלי באוניברסיטה לצפות במבצע סבתא ולאהוב את הסרט...

2. יש לי אוסף של יותר מ-400 סרטים... פאק הוליווד...

3. כשהייתי בן 5 בערך ואחותי הייתה בת שנה הייתי באופן קבוע חוזר מהגן ומעיף מעצבים את כל הדברים מהמדפים... פעם אחת מרוב כעס התהפכתי עם האופניים ממדרגות והיו לי כל מיני שטפי דם ככה שנראיתי כמו מורגן פרימן בסרט "רובין הוד - נסיך הגנבים".

4. הייתי חבר טוב של מנחה מסויים בערוץ הילדים ופעם אחת הייתי נוכח כשהוא התפדח ושלף את איבר מינו לעבר כמה ילדים (בינהן ילדה אחת מאוד מפוחדת שלימים הפכה להיות לסבית...נראה לכם שיש קשר?)

5. סלב אחר בביצה התל אביבית הסתובב אצלי בבית במשך תקופה וחטף ממני לא מעט בעיטות... היה פשוט קרציה ומעצבן... גם היום הוא ככה...

6. אם בא לכם אי פעם לתת לי מתנה - בושם של ג'יו... פשוט מכור אליו...

7. ריח של מעורב ירושלמי או כבד גורם לי לבחילה...

8. במהלך חיי עבדתי כמדריך תיירות במושב, רפתן, פקיד לילה בבית זונות ומובר בארץ האפשרויות הבלתי נגמרות...

9. סבתא שלי במקור מהעיר חלם המפורסמת... ולומר את האמת - לפעמים היא מתנהגת בצורה שמאששת כל דבר שנכתב על העיר הזאת...

10. בגיל 15 לקחתי את הטרקטור ביחד עם דילן ונסענו לעשות "צלחות" בשדה נטוש... רק אחר כך נודע לנו שהשדה לא היה ממש נטוש ושדפקנו לאחד החקלאים חצי שדה שנזרעה בו חיטה...

11. מניו זילנד חזרתי במיוחד לישראל בגלל שבת דודה שלי חששה שנכנסה להריון והייתה צריכה מישהו שיעזור לה לממן את ההפלה בלי שההורים שלה (האמא והאבא של השמרנים) יגלו זאת... כמובן שמיד איך שחזרתי גילינו שהיא לא בהריון...  עד היום רק 2 אנשים בערך ידעו את הפרט הזה...

12. תמיד טענתי שיש לי פחד גבהים, אבל זה לא מנע ממני לקפוץ באנג'י ולעלות על עשרות רכבות הרים מטורפות בפארקי השעשועים של סיקס פלגס בניו ג'רזי ובהולנד...

13. בקורס קדם צבאי נתפסתי בלילה שלפני הערב האחרון בקורס עם עוד כמה חברים בזמן שהסתננו למטבח של המתקן הצבאי בו שהינו (בשביל לקחת מוצרים שלנו שהושארו בטעות שם במהלך היום). היינו על סף הדחה ובסוף ויתרו לנו...

14. יש לי שני נמשים בעין הימנית...

15. הייתי קרוב לשכב עם החברה של חבר טוב שלי במובינג אחרי לילה מלא אלכוהול ומטושטש לגמרי... איכשהו זה לא קרה... אני מברך עד היום על זה שזה לא קרה... אפילו שאנחנו לא בקשר היום...

16. אני מכור לספרים של סיפורים קצרים... אתגר קרת הוא מלך מבחינתי...

17. בילדותי הייתי בחוגי חלילית, אורגן, קרב מגע וחוג יצירה. מאז אני משתדל להימנע מליצור מגע מאורגן בחלל... (סתם רגע של חירפון... תעברו הלאה...)

18. לפני שנתיים נדרסה הכלבה של המשפחה שלי... אני הייתי זה שהלך לקבור אותה כי כל השאר היו עסוקים בבכי...

19. אני מכור לקוקה קולה. לא סובל דיאט קולה. יכול לשתות דיאט RC קולה, אבל מתעב RC קולה רגילה... לכו תבינו...

20. את הפוסט ההוא שהתחיל את פרוייקט "עובדה" המפורסם (בדואט עם דואט כמובן) התחלתי כי רציתי לספר משהו על עצמי. ואז מחקתי את מה שרציתי לכתוב. לא הרגשתי נוח עם זה... מאז הייתה לי ההרגשה הזאת שאני למעשה "מרמה" אתכם בזה שאני לא מספר לכם משהו שהוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלי וזה לא עשה לי טוב... אז החלטתי עכשיו לספר... 

אז ככה - אני שמן.

ככה תמיד הייתי ואני חושש שככה גם תמיד אהיה...

חלק מכם יאמר שתמיד ידע, חלק יופתע. מצטער אם הרסתי למישהו פנטזיות כלשהן...

פשוט, אתם לא יודעים מי אני אם אתם לא יודעים את הפרט הזה...  


דרך אגב - אין לי שום כוונה להפוך את זה לפרוייקט נוסף... (הספיק לי הבלגאן של חודש יולי...)

 

ובלי שום קשר - מחשבות הסגירה של הבלוג מרחפות להן באוויר... לא יודע מה איבדתי קודם... אולי את החשק, אולי את המוזה... אולי הכל ביחד... בכל מקרה... ככה זה בינתיים...


ונסיים עם תמונה, כדי שנשמור את החיוך על הפנים...

מוקדש למלי...
נכתב על ידי Konan Mc'konan , 23/9/2005 01:07   בקטגוריות חשיפה  
128 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)