לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

לילה לבן


מכירים את זה שאתם לא מצליחים לישון כל הלילה ?

אז לי זה קרה אתמול...

לא הצלחתי להירדם... ככה שבכל 20 דקות הסתכלתי על השעה...

שילוב של גלי חום וצינון שמלווה אותי כבר שבוע לא הקל על הנסיונות שלי להירדם...

למרות הכל, השתדלתי שלא לקום מהמיטה, כי ידעתי שברגע שאני קם, אני לא אצליח להירדם... אז שכבתי על המיטה. זזתי מצד אחד של המיטה לשני, התקרבתי למאוורר והתרחקתי ממנו, ושום דבר לא עזר... מה שהכי הטריד אותי, היה שבכל 10 דקות של נמנום (כשאני סוגר עיניים חזק ומנסה להרדים את עצמי בכוח) באו חלומות כאלה מוזרים... יותר הזיות מחלומות...

הפחיד אותי... עכשיו, אני לא זוכר כלום מהם, אבל ברגעים האלה שבהם פתחתי את העיניים, אני זוכר שלא אהבתי את מה שחלמתי עליו...

בערך ב-3 וחצי התייאשתי והלכתי לשתות משהו. בדרך ראיתי את הטלוויזיה בסלון דלוקה. מסתבר שגם אבא שלי לא ממש הצליח להירדם... שתיתי משהו וחזרתי למיטה... לא עזר כלום... בערך ב-5 עשיתי גיחה נוספת... הפעם גם לקחתי איזה אדוויל על מנת לחסל את הכאב ראש החזק שהתווסף לעייפות, לצינון ולחום הבלתי מוסבר...

ב-6 ורבע אני עוד זוכר שהסתכלתי על השעון... ואז כנראה נרדמתי... ב-8 וחצי כבר הייתי על הרגליים... הבטחתי לדוד שלי שאני אעזור לו במשק... בהמשך עוד הלכתי לחדר כושר ועשיתי כל מיני סידורים וב-2 בצהריים נפלתי למיטה... לשעתיים וחצי... אני שונא שנ"צים... אני קם מהם כמו סהרורי ולוקח לי לפחות כמה שעות בשביל להתאפס על עצמי וכבונוס אני גם לא מצליח להירדם בלילה בשעה סבירה...

ומחר אני שוב עוזר במשק... נוֹ מוּי כּיף !!!


השנה מצטרף עוד סטודנט למשפחת מק'קונאן !

אבא שלי...

בגיל 50 הוא מתחיל ללמוד בבית ברל... משהו שקשור לחקלאות או ניהול עסקים או משהו בינהם... לא ממש עקבתי...

מסתבר שבמשרד החקלאות החליטו שמנהל בדרג שלו חייב שיהיה לו תואר אקדמאי...

אז אתמול הודיעו לו שהוא התקבל...

אני כבר מתחיל לדמיין אותו מנסה לבקש הנחות סטודנטים... אולי ישיג דיל טוב בכל ההפנינג של תחילת השנה...


שלשום עברתי את החוויה החצי-שנתית של הרישום לקורסים דרך האינטרנט של אוניברסיטת בן גוריון... משום מה הם קוראים לזה "ייעוץ"... עדיין לא הבנתי למה בדיוק... אף אחד לא ממש מייעץ לך... הייעוץ היחיד שקיבלתי מהמחלקה שלי היה מס' טלפון של מישהו בפקולטה שהיה אמור לטפל בבעיה שנתקלתי בה בייעוץ...

היה די מתיש, אבל אחרי כמה שעות של המתנה להתפנות הקווים של המחלקות השונות (god bless the נודניק) הצלחתי להשיג את רוב הקורסים שרציתי... בינתיים זה יוצא 3 ימים בשבוע אבל אני כנראה אדאג לקצר את זה ליומיים...


שני ספרים נוספו לרשימת הספרים שמחכים לי שאקרא אותם... קיבלתי תלושי קניה בסטימצקי, אז מה ? לא ננצל אותם ?

השארתי איזה 130 ש"ח בתלושים במגירה... נשתמש בהם בחנוכה... הארי פוטר בעברית...


יאללה שיגיע כבר החורף...

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 27/9/2005 23:09   בקטגוריות תלויות אצלי בארון  
106 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)