לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

החרפון נעשה יותר נוח...


סבא.

בכל יום הוא מתחרפן עוד יותר...

חולם חלומות...

לא ממש מחובר למציאות...

אחרי שיצא מבית החולים עוד חשבנו לתומנו שהוא עוד יחזור לעצמו, אבל היום, חודש וקצת אחרי, אנחנו מתחילים להבין שזהו... הוא כבר לא יחזור להיות כמו פעם... אנחנו פשוט נצטרך להתמודד עם השטויות שלו בכל פעם מחדש...

שלשום הוא החליט שגנבו לו את כל הכסף שהוא חסך במהלך השנים. החשודים העיקריים היו ההורים שלי.

אתמול הוא החליט שההורים שלי כולאים אותו בבית שלו...

היום הוא החליט שחל ערב יום כיפור ולכן הוא דרש מהמטפלת שלו להתייצב אצלנו בבית בשעה 5 לארוחת החג...

עם המטפלת שלו הוא מדבר עברית ואיתנו הוא מדבר בהונגרית...

זיקנה זה רע...


בכל יום ראשון מגיע לטפל בסבא שלי בחור צעיר מטעם ביטוח לאומי כשהמטפלת הרומניה נמצאת ביום החופש שלה.

אתמול בבוקר אני יושב לי בחדרי, עושה כאילו אני יושב על אחת העבודות שלי, ופתאום אני שומע מוסיקה בפול ווליום. נשמע כמו MTV... אני הולך לסלון. הטלוויזיה לא דולקת. אחותי יוצאת מהחדר שלה (גם היא עשתה את עצמה לומדת...) ומחפשת בעצמה את מקור המוסיקה. מפה לשם, תוך דקה הבנו שהמוסיקה באה מהבית של סבא...

מסתבר שלבחור היה שקט מדי, ומכיוון שמכשיר השמיעה של סבא שלי התקלקל והוא ממילא לא יכול לשמוע כלום, הבחור החליט לשמוע מוסיקה, והוא שם את זה בפול ווליום כדי שסבא שלי גם ישמע...

איזו התחשבות מצידו...


אתמול בלילה זאביק קפץ לי במסנג'ר...

כרגיל, בנושא ספורט. הבחור מכור לספורט. נראה לי שהוא הבן אדם היחיד בעולם שמכיר כל ענף ספורט שקיים, ככה שתמיד תהיה לו קבוצה אהודה וקבוצה שנואה, אפילו בענפי הספורט הכי הזויים שיש... ככה שהוא תמיד יוכל לומר למשל מי הפייבוריט לזכייה באליפות הבדמינגטון לבתי אבות בקזחסטאן. אז בקיצור, הוא מתחיל לחקור את הידע שלי בספורט אמריקאי. שואל אותי את מי אני אוהד ושטויות כאלה. אני אמנם אוהב ספורט, אבל לא ברמה כזאת... מפה לשם הוא התחיל לדבר על בייסבול, ומכיוון שיצא לי לראות איזה משחק פעם אחת כשהייתי בארה"ב ידעתי קצת על מה הבחור מדבר. הוא ישר אמר לי להדליק את הטלוויזיה כי בespn יש משחק בייסבול ושמתרחשת שם היסטוריה בשידור חי... בגלל שהייתי די משועמם עשיתי כמו שאמר.

מסתבר שהמשחק שם נכנס להארכה הכי ארוכה בתולדות ההיסטוריה של משחק הבייסבול.  המשחק נגמר רק אחרי 6 וחצי שעות של משחק !!! כמובן שזה לא הכי עניין אותי (בעצם, כשאני חושב על זה, המשחק הזה די משעמם ורק אמריקאים שמנים רואים את זה - לוטקה, יש על זה פרק במשפחת סימפסון), אבל מה - היה שם קטע שבו הראו את הקהל... ראו אותם צופים במשחק, לכולם היה את המבט הזה של הייאוש שאומר "מתי לעזאזל החרא הזה מסתיים"... המצלמות כל הזמן חזרו אליהם ואני לא יכולתי להפסיק לצחוק... רבאק... 6 וחצי שעות של שעמום !!! והסאדיסטים האלה נשארים עד הסוף... והם עוד שילמו על זה כסף...

אחחחחחחחחח... האמריקאים האלה...  

הנה אוהד של אחת הקבוצות שלא נשאר חייב...


זוכרים את מה שכתבתי על השנות טובות באינטרנט ? על הספאמרים עם היתרי הדת ?

אז לפני יומיים קיבלתי את הדבר הזה במייל... כל כך נכון... נראה לי שזה מבוסס על בת דודה שלי...

אותי זה הצחיק...


אחותי שינתה היום את שם משפחתה... בן אדם אחד פחות הנושא את שם משפחת מק'קונאן... לא נשארו עוד הרבה כאלה... למעשה נשארו רק עוד שניים שיכולים להמשיך את הלגאסי (יעני מורשת...) של סבא וסבתא - אני ורון אחי... ולמען האמת - עד כמה שאני רוצה, אני לא רואה את עצמי בתור אבא... לפחות לא בזמן הקרוב...


מה אתם אומרים על זה?



זה רק בשביל המאמרים...
נכתב על ידי Konan Mc'konan , 11/10/2005 01:27   בקטגוריות משפחה  
150 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)