לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

אנ(ט)י ביום כיפור...


 

יום כיפור אוטוטו נכנס...

כולם מתכוננים לצום... טוב, נו... לא כולם... אני מאלה שלא הולכים לצום... בשבילי מדובר בעוד יום שבת...

אף פעם לא חשתי את הצורך בלצום...

בגיל הטיפש-עשרה זה נבע מהיותי אנטי-דת מובהק...במהלך השירות הצבאי שלי יצא לי לשרת עם חבר'ה דתיים ושם למדתי לכבד אותם. אולם זה לא גרם לי להתחיל לצום. לא מצאתי הגיון בלצום יום שלם בשביל משהו שאני לא מאמין בו. הכי הפריע לי שהיו חבר'ה איתי בצבא שהטיפו לי על זה שאני לא צם... אותם ה"צדיקים חד-פעמיים" האמינו שעצם העובדה שהם צמים במשך 24 שעות תכפר על כל מה שהם עשו במהלך השנה... והיו שם חבר'ה שהמילה "כופרים" עושה איתם ממש עוול...

אחרי הצבא, הייתי שלוש שנים ברציפות בחו"ל בדיוק בתקופה של יום כיפור.

בשנה הראשונה בארה"ב. צמתי בפעם הראשונה בחיים שלי... לא היה עלי שום לחץ... בחרתי לצום בגלל שהמשפחה שגרתי אצלה הייתה משפחה מסורתית והחלטתי לכבד אותם. הצום דווקא עבר די בקלות...

בשנה השניה הייתי בניו-זילנד. הגעתי לניו זילנד מס' שעות לפני תחילת הצום. התארגנו כמה חבר'ה ישראליים באכסניה והכנו ארוחה מפסקת. לא ממש תיכננתי לצום אבל העובדה שלא הצלחתי לישון בטיסה עשתה את שלה וישנתי כמעט לאורך כל היום. בכמה שעות שבהן הייתי ער, ישבתי עם החבר'ה בלובי של האכסנייה. השעה האחרונה הייתה קשה לכולנו. בעיקר בגלל איזה בחור בריטי מעצבן שאכל מול הפרצוף שלנו המבורגר עסיסי בסלואו-מושן והתענג על כל צ'יפס וצ'יפס... מסכן... לא היה לו מושג שבחלל האוויר התעופפו להן קללות רבות בעברית נגדו...

בשנה השלישית הייתי באמסטרדם... בעיר החטאים הלגאליים הסיפור כבר היה שונה לגמרי... שם מותר לחטוא כמה שרוצים... במיוחד זכור לי שבבוקר "החג" ישבנו בילי ואני באיזה בית קפה והתענגנו על טוסט טעים שאת מרכיביו הנוספים מלבד הגבינה) אני לא אפרט למען הקוראים הדתיים של הבלוג...

מאז לא צמתי.

גם השנה אני ממש לא רואה את עצמי צם... זה כל כך רחוק ממני...

 

כשהיינו קטנים יום כיפור היה יום של כיף...

הכביש היה ריק... כל הילדים במושב היו יוצאים לטייל עם האופניים...

כשהיינו טיפה יותר גדולים היו שנים שהיינו משחקים במהלך כל היום פינג פונג... עושים טורנירים וכאלה...

אז לא היה אינטרנט, לא היה דיוידי (בקושי היה וידאו) לא היו משחקי מחשב, לא היו כבלים. בקיצור - לא היה ממש מה לעשות...

היום אני לא ממש דואג... היום כיפור הזה אני לא אשתעמם... רק צריך לאגור כמה סרטים טובים ואני מסודר... 

בכל אופן - לכל מי שצם - שיהיה צום קל, גמר חתימה טובה וכ'ו...

יום כיפור שמח לכולם...


אני לא מבקש סליחה מאף אחד...

ת'אמת - אני לא חושב שפגעתי במישהו השנה בצורה שמחייבת אותי לבקש ממנו סליחה... לפחות לא במודע...

ככה שאם פגעתי במישהו - שיאמר לי... אבל אני לא מבטיח כלום...


יש לי רק שאלה אחת - איפה נמצאים כל אותם צדיקים שהתנגדו לפיטום האווזים בימים האחרונים ? כשההתעללות בתרנגולים מתבצעת בפומבי ברחבי הארץ... מה ? בגלל שאנחנו יהודים אז זה מותר להתעלל בהם ?!?

(אופס יצאו שתי שאלות...)


"ארץ המתים", "סמנת'ה", "סיפור אימה באמיטוויל", "בועטים וצורחים" ו-3 פרקים בסידרה "הסופראנוס". בנוסף לכך יש גם עבודה להכין ומשחק חדש במחשב (fifa 2006)...

נראה לי שאני מוכן ומסודר לקראת יום כיפור...


יש קצת קשר ליום כיפור, לא ?


נכתב על ידי Konan Mc'konan , 12/10/2005 16:50   בקטגוריות פוסטים יתומים  
151 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)