לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

העברות, קטנוניות ועדי יהווה (שוב)


אז בבוקר קמתי בידיעה שמתוכנן לי יום שישי עמוס ומתיש...

זה התחיל עם ביקור של שעתיים בחדר כושר. בגלל החגים המזורגגים האלה כל לוח הזמנים משתבש וזה מכריח אותי לקום ביום שישי על הבוקר, יחסית מוקדם וללכת לשם, כי אם אני אלך מאוחר אני אגיע ישר ואעלה את הגיל הממוצע של המתאמנים... ככה זה. ככל שהזמן חולף אתה לומד שם כל  מיני דברים, מתי הילדים מגיעים, מתי הזקנים, מתי השרירנים ומתי חובבי שוק הבשר... אז ב-9 כבר התייצבתי שם... היה מעייף כרגיל...

בערך ב-1 בצהריים, מייקי בא לאסוף אותי. הבטחתי לבחור שאני אעזור לו להעביר דברים מהדירה שלו שהוא נוטש לטובת המעונות, לרוב אני מתחמק מנסיעות מיותרות שכאלה (ביננו, אף אחד לא רוצה לנסוע בצהרי יום שישי לב"ש ולהתחיל לסחוב דברים בחום המדברי המעיק...), אבל בגלל שמייקי הוא אחד החברים היחידים האמיתיים שנשארו לי החלטתי לעשות שלא כרגלי ולנסוע... אז נסענו לב"ש עם הואן המקרטע של אבא שלו. להפתעתי, הנסיעה עברה יחסית מהר.

כשהגענו לדירה גיליתי שלא היה יותר מדי דברים לקחת. לפחות לא כמו הכמות שאני העברתי כשארזתי את הדירה. פירקנו איזה שולחן גדול, ארזנו כל מיני צלחות וסחבנו אותם לרכב...

 

במהלך האריזות הגעתי למסקנה שהייתי בדירה של מייקי פעמיים בלבד בשנה האחרונה. פעם אחת כשעזרתי לו להעביר דברים לדירה ופעם אחת כשעזרתי לו לעזוב את הדירה. קצת מוזר הייתי אומר. כשהוא עבר לב"ש לא חשבתי שזה יהיה ככה, אבל לזכותי יאמר ש:

א) הוא לא ממש הזמין אותי אף פעם (ואני תמיד הזמנתי אותו...)   

ב) מייקי הוא וורקוהוליק מושבע. אחד הדברים שלא הבנתי אצלו, הייתה העובדה שהוא בקושי היה בדירה שלו. הוא העדיף לחזור בכל סופ"ש לבית שלו במושב ובאמצע השבוע הוא חזר לעבודה שלו שבמרכז, ככה שבסה"כ הוא ישן בדירה שלושה לילות בשבוע... הוא די פספס את כל הקטע של החיים העצמאיים בדירה משלך... שוב, זה קטע שאני אף פעם לא הבנתי אצלו...

 

לאורך כל הזמן שהיינו בדירה, משהו אחד נורא הפריע לי. מייקי לא הפסיק ללכלך על השותפה שלו. השותפות שלהם לא ממש צלחה. וזה אנדרסטייטמנט. היה מתישהו כסאח רציני בינו לבין השותפה שלו ומאז הם החליטו על כינונו של הסכם הפרדת כוחות שכלל ניתוק קשר מוחלט בין שני הצדדים למעט הדברים האלמנטרים כגון תשלום חשבונות... הסוג הגרוע ביותר של שותפות לפי דעתי... מה שהכי הזוי בכל העסק, זה שאני פגשתי את השותפה שלו. מצד אחד אני חושב שהיא חמודה ואני יודע שמייקי לפעמים יכול להיות די מעצבן כשהוא רוצה ומצד שני, אני לא ממש הכרתי אותה. רק מ"שלום שלום" באוניברסיטה וכאלה ויכול להיות שבאמת יש משהו בדבריו... בכל מקרה - הוא לא הפסיק "ללכלך" עליה... הוא ארז "הכל" !!! לא השאיר שום דבר בדירה... שחס וחלילה השותפה שלו תהנה ממשהו שלו... גם לא סוכר וקפה !!! רבאק ! מה יש לך לעשות עם זה ?!? אני בספק אם בבית שלו יש מחסור בקפה וסוכר... הכל בשביל לעשות דווקא... בשלב מסויים הוא אמר לי שהטוסטר אובן גם שלו והוא ייקח אותו מהדירה ואח"כ יזרוק אותו לפח. העיקר שהוא לא ישאיר את זה לה. בקטע הזה כבר נמאס לי והערתי לו. בהתחלה חשבתי שהוא יתעצבן, אבל לשם שינוי הוא הסכים להשאיר את הטוסטר אובן. ידעתי שיש לי עליו השפעה, אבל לא ידעתי עד כמה... שתבינו, מייקי הוא בחור מאוד עקשן... משהו בגֶנים הרומניים שלו... ואני הצלחתי לשכנע אותו !!!

קונאן צובר ניצחון ראשון לטובת "הטובים" בשנה החדשה !!!


במהלך ההעברות, יצא לי לראות איזושהי מודעה שהייתה תלויה על אחד הקירות בכניסה לבניין של מייקי. הייתה שם תמונה של בחורה שהייתה ממש מוכרת לי... בהתחלה חשבתי שזאת מודעת אבל או מודעת חיפוש אחרי איזו בחורה שנעלמה, אבל כשהתקרבתי אל המודעה וקראתי את מה שהיה כתוב מתחת, הבנתי מאיפה אני מכיר אותה... זאת הייתה מודעת אזהרה מפני איזו בחורה בשם טניה שחברה בכת עדי יהווה ושמנסה להעביר יהודים על דתם... הבחורה בתמונה הייתה אותה הבחורה שביקרה גם אצלי בדירה כמה פעמים במהלך השנתיים שבהן גרתי בב"ש... מה שכן - הבת זונה שיקרה לי אז... בכלל לא קוראים לה אביגיל...


קראתי איפשהו שמופע הפתיחה של שנת הלימודים הבאה באוניברסיטת בן גוריון יהיה של היהודים ! סוף סוף מביאים אותם... אבל דווקא כשאני כבר לא גר בב"ש ?!? מישהו באגודה לא אוהב אותי... אני רק מקווה שאני אוכל להגיע...

ממה שהבנתי גם מטרופולין יופיעו (בלי שום קשר להופעה של היהודים...) - יפה שהאגודה שלנו החליטה קצת להשקיע בנו...


אם מישהו ראה בטעות את הסרט הרוסי "משמרת לילה" והבין מה שהלך שם, אני אשמח מאוד אם יסבירו לי...

העלילה המסובכת ועצם העובדה שהסרט דובר רוסית ושהכתוביות באנגלית רצו יותר מדי מהר, שיחקו לרעתי...

אוף... אני שונא לסיים לראות סרט בלי שהבנתי הכל...


נראה כמו האח של התינוק ההוא עם הפלייבוי...


שבוע טוב שיהיה לכולם...

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 16/10/2005 00:50   בקטגוריות חיי סטודנט  
129 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)