לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

שפעת האוּפות


חודש פברואר הגיע... ואיתו כמובן הצינון החצי שנתי שלי (הקודם היה אי שם בספטמבר...).

אתמול בבוקר, כשקמתי כבר ידעתי שמשהו רע הולך לקרות... כבר הרגשתי את המלחמה שמתחילה אצלי בגרון... והכל בגלל מה ?!? כולה שכחתי לסגור את החלון בלילה !!! בסה"כ השארתי חריץ קטן !!! כנראה שעל הטעות הזאת אני הולך לשלם בריבית ד'ריבית... כשקמתי היום, הגוף שלי כבר היה בתהליך מתקדם לקראת כשל מערכות טוטאלי... אחרי לילה שבחצי מהזמן בכלל לא ישנתי... ככה זה כשהאף שלך סתום ואתה מרגיש כאילו אתה מתפוצץ מחום...
בעודי כותב שורות אלה, אני לוגם את כוס התה ה-38 שלי להיום... נראה לי שהמכשיר של התמי 4 שלנו לא עבד כל כך הרבה כמו שאני העבדתי אותו ביום וחצי החולפים...אבל מה, אין ברירה... רק ככה אפשר להלחם בחיידקים... להטביע אותם בתה !!!
כל היום העברתי על ידי צפייה בכל מיני סרטים שישבו לי על המחשב... "איזור חופשי" של נטלי האלילה פורטמן, "קינג קונג" (סרט ממש משעמם...), "קיס קיס באנג באנג" (סרט דווקא משעשע עם רוברט דאוני ג'וניור) ועוד איזה סרט שמרוב שהיה גרוע אני לא זוכר ממש את שמו...
כולי תיקוה שהוירוס הזה יעלם לו במהרה... ביום רביעי קבעתי להיפגש עם בילי וטליה, חברים שלי מהצבא, בתל אביב. כבר חודש ומשהו שאנחנו מנסים להיפגש, אבל בכל פעם למישהו אחר יש משהו שמונע ממנו להגיע... ונראה לי שהפעם אני אהיה זה שלא יוכל לבוא... ממש מעצבן, כי דווקא בא לי לנסוע לתל אביב... נמאס לי כבר מהמושב... אני חנוק פה...



שבוע שעבר הלכנו כל המשפוחה לראות את הסרט מינכן. אני לא זוכר מתי בפעם האחרונה נסענו ככה כל המשפחה לראות סרט... לפי דעתי הפעם האחרונה הייתה אי שם בתחילת שנות ה-90... הסרט עצמו דווקא היה סביר... טיפה ארוך, אבל האורך לא השפיע על האיכות של הסרט... רק מה - דבר אחד הציק לי... למה לעזאזל אריק באנה, כוכב הסרט, חושב על מחבלים כשהוא שוכב עם איילת זורר ?!?


כבר שבועיים שכל כלי התקשורת מזיינים לנו את השכל על הקריקטורות האלה על מחמד שפורסמו בדנמרק ועל כל הבלגאן שהן יצרו בעולם כולו, עם כל ההפגנות והמהומות שאחינו הישמעאלים מקיימים.
מישהו מוכן להסביר לי איפה לעזאזל אפשר לראות את אחת הקריקטורות הללו ?!? כבר יומיים שאני מחפש אותן באינטרנט ולא מצאתי שום דבר...


לפני סיום,

ביומיים האחרונים לא הפסיקו לדבר על הסופרבול בארה"ב... אז אני לא ממש חובב פוטבול... אבל למשחק הזה דווקא הייתי הולך...


לשדרג או לא לשדרג את הפלאפון... זאת השאלה...



ולסיום, עוד תמונה חביבה... הישר מקולקציית הקיץ הבא...


שיהיה לכולם יום טוב...

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 6/2/2006 23:41   בקטגוריות תלויות אצלי בארון  
134 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)