לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

שי דורון


לוטקה דרש את שובה של קטגוריית היפהפיות, אז מי אני שאסרב...

אז שמה הוא שי דורון ושוב מדובר בכדורסלנית (מה זה אומר עלי? סטיה מוזרה שלי?).

היא בת 21 ואחת מן שחקניות הכדורסל היותר מוערכות בכדורסל המכללות בארה"ב בשנתיים האחרונות. היא שברה כל מיני שיאים אפשריים במדי המכללה וגם הספיקה להוביל את נבחרת העתודה של ישראל לזכייה באליפות אירופה דרג ב'...

היא עוד תעשה את מה שהרבה כדורסלנים ישראלים ניסו ולא הצליחו - לשחק ב NBA...

אני יכול לרשום פה עוד מלא פרטים "ספורטיביים" עליה, אבל ממש אין טעם...

בכל מקרה, אני אוהב אותה...  במיוחד החיוך... החיוך שלה כבש אותי...

 

אני חוזר ואומר - אין על בחורות שמשחקות כדורסל !!! פשוט אין !!!

(פוסט זה הוא התגובה שלי לכל אלו שזעמו על הדיעה שלי לגבי אולימפיאדת הקרח)


קיבלתי במבחן המסריח ההוא את הציון הכי גרוע שיכולתי לבקש... 80 !!! למה גרוע? כי זה היה הגבול שלי בהחלטה אם לגשת למועד ב' או לא... אם הייתי מקבל 75 או 85 זה היה יותר קל... אבל לא !!! למה שלקונאן יהיו חיים קלים ?!? בוא נקשה עליו עוד קצת !!! אז אני צריך להחליט אם אני רוצה לתת לממוצע שלי לרדת קצת או לשפרו...

אין לי מושג מה לעשות... מה אתם הייתם עושים ?!? (באמת - מעניין אותי לדעת... מעין סקר שכזה...)

היום יש חשיפה... נראה לי שאני אלך לראות על מה ירדו לי נקודות למקרה ונחליט לגשת למועד ב'...

 

אז זה מה שכתבתי בשעה 4 וחצי אחר הצהריים, רק לא הספקתי לפרסם את הפוסט מאחר ונסעתי לחשיפה...

 

הגעתי ב-5 וחצי לחשיפה (שהייתה אמורה להסתיים בשעה 6). היו שם עוד 5 חבר'ה שחיכו ליד החדר של המרצה... אמרתי לעצמי "סבבה, תוך חצי שעה אני כבר לא פה..." אז זהו... שלא...

כמעט שעתיים עברו עד שנכנסתי לראות את הבחינה שלי !!! והקטע הוא שאני בכלל לא התכוונתי לערער... אני לא אוהב להתווכח עם מרצים על ציונים, נראה לי מיותר (למרות שאני יודע שהיו לא מעט מקרים במהלך התואר שהפסדתי לא מעט נקודות בגלל שהתעצלתי להתווכח על נקודות...)

עכשיו, לא מספיק שחיכיתי שעתיים, גם הייתי צריך להעביר את זה עם כמה יצורים שלא מהעולם הזה... היה שם אחד, שאני בטוח שיש לו איזו הפרעה שכלית כלשהי... הוא כל הזמן חזר על אותם משפטים... הרגשתי ממש כמו במהדורת חדשות של איזה פיגוע... כל הזמן הוא חזר על דבריו... ניסיתי להתרחק ממנו אבל זה לא עזר... הוא פשוט התעלק עליי... בשלב מסויים ז'וז'ה בא לבקר אותי... אני לא חושב שאי פעם שמחתי לראות אותו כמו היום... סוף סוף היה לי עם מי לדבר... זה לא הפריע ליצור להתעלק על שנינו. בשלב מסויים הנחתי לו להתעלק על ז'וז'ה וברחתי לי לצד... הפרצופים שז'וז'ה עשה לי נורא שעשעו אותי...  ואז הגיע תורי להיכנס למשרד.

עלעלתי במבחן... ראיתי על מה המרצה הוריד נקודות... אמרתי למרצה שבכל מקרה אני לא מתכוון לערער. לבחורה שהייתה לפני הוא הוסיף כמה נקודות בגלל טעות חישוב, אז לפני שהחזרתי לו את המבחן החלטתי לבדוק את הניקוד... אחרי ספירה אחת יצא שלא קיבלתי 7. גם אחרי כמה ספירות נוספות היו חסרות לי 7 נקודות. נתתי למרצה לספור בעצמו והוא אישר את הטעות בספירה והעלה את הציון ל-87 !!! מה שאומר שלקונאן אין שום דילמות האם לגשת למועד ב' ביום ראשון !!!

ולחשוב שבהתחלה חשבתי לוותר על הנסיעה...

 

***

 

לאחרונה ראיתי את הסרט "החזאי" (The Weather Mna) עם ניקולס קייג'...

אחרי שעה וחצי של סרט, כל מה שנשאר לי לומר זה - What The Fuck ?!?

עוד אחד מהסרטים האלה שמנסים לחקות את אמריקן ביוטי, מהסרטים שמנסים להראות את ארה"ב האמיתית...

רק מה - לא ממש הלך להם...

רק דבר אחד אהבתי... את הסוף... כשהוא הלך ברחובות ניו יורק עם חץ וקשת על הכתף...

איך בא לי פעם לעשות דבר כזה... שאנשים יסתכלו עלי ויאמרו "WTF ?!?"

 

***

 

עוד שבוע אדל מתחתנת...

היום דיברתי איתה...

שאלתי את השאלה הבנאלית המתבקשת שכל כלה נשאלת שבוע לפני חתונתה ("נו ?!? מתרגשת?!?)...

והיא ענתה לי: "לא ממש... אולי אחרי שאני אעבור את המבחן של מחר..."

 

לפעמים אנשים מפליאים אותי... קצת פרופורציות !!! מבחן יותר מלחיץ מחתונה ?!?

מוזר...

 

***

 

השבוע עוזבת את מדינתנו אחת הקוראות היותר ותיקות של הבלוג - מיקה2...

מקווה שתהני ותצליחי בדנמרק הקרה !!!

ושתחזרי מהר...

 

***

חולצה אקטואלית משעשעת...

(למי שלא הבין את הבדיחה - תתחילו לקרוא קצת חדשות !!!)



היום היה יום טוב... מקווה שגם לכם...

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 22/2/2006 23:25   בקטגוריות הילדה הכי יפה בגן  
57 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)