לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

איזה מעצבן זה...


איזה מעצבן זה כשאתה לומד בכל דקה פנויה במהלך יומיים שלמים לבוחן מסריח בקורס כללי מסריח ואז אתה מגיע לקורס ומגלה שהמרצה בכלל זכר שהבוחן אמור להתקיים בשיעור של שבוע הבא...

 

איזה מעצבן זה כשבמקרה יש לך חלון קטנטן של שעה, אז אתה מחליט ללכת למזכירות של המחלקה בשביל לקחת עבודה שאתה מחכה לציון שלה כבר ארבעה חודשים רק בשביל לחכות את השעה השלמה בתור אינסופי של סטודנטים סתומים שלא מסוגלים להירשם בעצמם לקורסים וצריכים שהמזכירה של המחלקה תעשה את זה בשבילם...

ואפילו יותר מעצבן כשאתה לא מספיק לקחת את העבודה שבשבילה בכלל באת מלכתחילה...

 

איזה מעצבן לשמוע שחבריך הטובים (טוני וז'ו'זה) קיבלו פרסי הצטיינות מהאוניברסיטה כשאתה יודע שהסיבה היחידה לכך שגם אתה לא קיבלת פרס דומה זה בגלל שאתה לא התחנפת מספיק לאחד המרצים שלך...

 

איזה מעצבן זה שכשאתה מקבל אימייל שהנושא שלו מבשר לך שמדובר בתוצאות העבודה שהגשת לפני חודש אבל כשאתה פותח את האימייל עצמו אתה מגלה להפתעתך שהמזכירה הסתומה שכחה לצרף את הקובץ עם הציונים... (מזל שאת ה"מצ"ב" היא הספיקה לכתוב...)

 

איזה מעצבן זה להתעצבן...

 

*****

 

לפחות "התרסקות" הביאה אותה באוסקר וזיינו את ההומואים... אני לא יודע מה ההתלהבות מ"הר ברוקבאק". יהודה לוי עשה את אותו הדבר לאוהד קנולר ב"יוסי וג'אגר" כשג'ייק ג'ילנגהול והית' לדג'ר היו בשא"ש...

התרסקות זה באמת סרט טוב... אולי הכי טוב שראיתי השנה... מומלץ...

דרך אגב, אם כבר בסרטים עסקינן,  לכל מי שאהב את דוני דארקו - יש סרט נחמד שמזכיר אותו במוזרות... לסרט קוראים the chumscruber והכוכב הראשי בו הוא הילד מבילי אליוט... מהסרטים ההזויים הטובים...

 

*****

 

סמסטר ב' התחיל אתמול...

הסמסטר האחרון לתואר...

איך שזה נראה עכשיו, זה הולך כנראה גם להיות הסמסטר האחרון שלי בכלל במוסדות להשכלה גבוהה... כל החברים שלי כבר מדברים על המשך לתואר שני, אבל לי לא נראה כרגע שאני אמשיך... כולם אומרים לי "חכה שנה ואז תמשיך" ושטויות כאלה, אבל לי נראה שזה הסוף... ממילא לא יצא מזה כלום... עדיף כבר למצוא איזו עבודה סבירה ולהתחיל לחיות את שאר החיים שלי...

בכל מקרה - עד סוף הסמסטר אני אצטרף להזיז את עצמי לאוניברסיטה לא פחות ולא יותר מ-4 ימים בשבוע !!! רק לשם השוואה - סמסטר שעבר הייתי רק יומיים בשבוע... ממש לא נראית לי ההתדרדרות הזאת...

נשאר רק לקוות ששלושת החודשים הקרובים יעברו כמה שיותר מהר...

 

*****

 

 אדל התחתנה בשבוע שעבר...

ז'וז'ה, טוני, סיון ואני הלכנו אליה...

היה נחמד...

קצת מוזר... (בעיקר בגלל העובדה שבעלה הטרי של אדל היה מדריך שלי בקורס אחד שעשיתי בצבא וכולנו היינו בטוחים בכלל שהוא נושך כריות...)

היה הרבה אלכוהול...

היו פוּל כוסיות...

היה יום טוב...

 

*****

 

קיבלתי אימייל מיריב חבוט שהפרו שלי הולך להסתיים בסוף החודש...

מה? כבר עברה לה שנה ?!? כל כך מהר?

נו טוב... לא נראה לי שאני אחדש אותו... ממילא אני כמעט ולא נמצא פה כבר (חוץ מזה שאין לי בכלל כסף למותרות הזאת...)

 

*****

Return of the living dead ?




שיהיה שבוע טוב...

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 7/3/2006 00:44   בקטגוריות שחרור קיטור  
116 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)