לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

ספיישל בחירות...


טוב... לא באמת התכוונתי לכתוב משהו על הבחירות האלה...

כמו רבים מאיתנו, גם אותי הבחירות לא מעניינות...

כמובן שלהצביע אני אלך... כי בכל זאת, זה לא קורה כל יום...

נראה לי שאני אלך עם "קדימה"... אחרי שתי קדנציות עם "שינוי" הגיע הזמן לעבור לעדר אחר...

לכל מי ששואל את עצמו "אבל למה לעזאזל הוא מצביע לחבורת ה#$%#$%# הזאת?!?" אני רק אומר שמדובר בברירת מחדל מבחינתי... זה מימין חרא וזה משמאל חרא, שינוי גם כבר לא ממש רלוונטית מבחינתי (הפסקתי לשנוא?) וליברמן מפחיד אותי... אז מה נשאר ? אולמרט וחבריו... כמו שאמרתי... ברירת מחדל...

 

***

לפני שבועיים התקשרו אלי מקדימה ושאלו אותי אם אני רוצה לעבוד בשביל המפלגה ולהיות נציג המפלגה בקלפי...

אחרי כמה שניות של מחשבות אמרתי שאני מעוניין... מה רע? לעשות כמה שקלים ביום שבו שלושת רבעי המדינה רק תבזבז...

אמרו שיחזרו אלי במהלך השבועיים הקרובים...

השבועיים הללו עברו להם ומסתבר שבקדימה שכחו שהם צריכים אותי... מאז לא התקשרו ולא אמרו שום דבר...

קצת מבאס, אבל לא נורא...

אז נהנה מחר מעוד יום חופש... כבר התרגלתי...

 

***

למרות שהחלטורה של הבחירות לא הצליחה, אני לא מתייאש, מצאתי משהו אחר... פה במושב... בינתיים מדובר על יומיים אבל זה יכול להפוך בקלות לשבועיים... וואי... כמה זמן עבר מאז קיבלתי תלוש משכורת...

 

***

קיבלתי את הציון בעבודה שהגשתי אי שם לפני כמה חודשים במסגרת הקורס של המרצה הזונה...

94...

מי גאון של אמא?

 

***

היום בדרך הבייתה מהאוניברסיטה, אבא שלי סיפר לי שמישהי מהעבודה שלו מנסה לשדך לי מישהי... ככה סתם... אפילו לא ביקשתי... זה בא לי די בהפתעה... כמה שעות יותר מאוחר הבחורה התקשרה אלי... נשמעת חמודה... תל אביבית (איך לא...)

נראה לי שמתקרב לו איזה בליינד דייט... ואני לא ממש מבין בתחום הבליינד דייטים... הצעות והמלצות יתקבלו בברכה...

(והבולשיט של "תהיה אתה וזהו" לא יתקבל בברכה... כי ביננו, בבליינד דייטים זה לא מה שקובע...)

 

***

מחר אמא שלי גם עוברת ניתוח בעין... לא משהו רציני, אבל משהו שהולך להשבית אותה לכמה שבועות... מה שאומר שהכל יפול עליי... הסעות, סידורים, קניות... ועוד פסח הולך ומתקרב... לא כייייייף בכלל...

 

***

בלימודים הכל כרגיל... הייאוש כבר נעשה דבר שבשיגרה... סמסטר אחרון לתואר וכל שבוע שעובר נראה כמו נצח...

הייתי צריך לסיים את התואר הזה בשנתיים וזהו...

 

***

יצא פוסט טיפה ארוך... זה מה שקורה כשכותבים פעמיים בחודש... אבל אין מה לעשות... זה מה יש כרגע... אם יהיו שינויים, אני מבטיח לעדכן...  מחר מסתיים לו מנוי הפרו שלי... פעם אחרונה להסתכל בסטטיסטיקה...

 

***

התמונה הבאה מוקדשת למי שנמצאת אי שם בסקנדינביה הרחוקה...

תשתי כוס אחת גם בשבילי...



 

עד הפוסט הבא, שיהיה יום בחירות שמח לכולם (גם לאלה שלא יכולים עדיין להצביע...)

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 28/3/2006 00:20   בקטגוריות שגרת החיים שלי  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)