לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2006

אביב הגיע פסח בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע...


טוב, רוב הקוראים פה בבלוג היו פה גם בשנה שעברה, ככה שהם יודעים מה אני חושב על פסח... ולמי שלא יודע - עשיתי לו את העבודה הקשה ומצאתי לו קישור למה שכתבתי...

 

לילה הסדר עבר יחסית בסדר... השנה עשינו את הסדר עם המשפחה של דוד שלי... מה שאומר שהגיעו "שחקני החיזוק" הערסים... למזלנו, הליכוד נפל השנה חזק בבחירות, ככה שאבי המשפחה, שהוא פעיל ליכוד "כבד", היה די רגוע ושתק כל הזמן... בשיא הערב הוא גילה להפתעתו שאבא שלו, שכל חייו הצביע לליכוד, הצביע השנה לקדימה... מדהים לראות איך בן אדם, שבכל חייו לא היה יכול לסתום את הפה, נאלם לגמרי...  בגלל שאחת המשפחות הגיעה די מאוחר וכולם כבר רצו לאכול, את ההגדה קראו במהירות שיא... נראה לי אפילו שחתכו פה ושם... אבל לי זה לא שינה כלום, אני פשוט ישבתי וחיכיתי למרק עם הקניידלעך... כשחילקו אותו, באופן מפתיע, הלקוחות היחידים שלו היו כל החבר'ה שישבו באיזור שלי - AKA האשכנזיפטים, היינו אמנם מיעוט, אבל מיעוט איכותי... אני לעומת זאת, אף פעם לא הפלתי מאכלים על רקע עדתי ואכלתי מהטביח שהכין דוד שלי... מיותר לציין שמהגפילטע פיכס לא נגעתי ודבר כזה גם לא יקרה בעתיד...

בסופו של דבר, לא הכי נהנתי השנה מליל הסדר, אבל גם לא ממש סבלתי...

מחר, נפתחת החזית הצפונית של החג, כאשר אנחנו נוסעים לארוחת חג אצל סבתא שלי בעכו... שם זאת כבר אופרה אחרת לגמרי... זה די ברור שהולכים להתחולל שם קרבות בין משפחתיים ושהמשפחה שלי תיקלע אליהם באמצע כמו חוליית או"ם נורבגית במחסום ארז... רק שמחר היום יעבור מהר...

 

*****

 

מלי דרשה בשם העם עדכון, ובגלל שהיא כוכבת על בהתהוות, מי אני שאסרב...

השבועיים האחרונים היו די מעייפים... או שעבדתי בהם מצאת החמה עד צאת הנשמה או שלמדתי באותן השעות... פשוט טירוף... את שתי השבתות ניצלתי להשלמת שעות שינה ואני חייב לציין שאני עדיין נמצא במינוס עצבני... ככה זה שבין לבין אתה עוד משתדל ללכת כמו שצריך לחדר כושר ועוד כל מיני שטויות כמו לסדר לאחותך ולגיסך קרוואן...

בגלל שלא היה לי ממש זמן, ניפנפתי חברים על ימין ועל שמאל... פשוט הייתי עייף... בגלל זה גם עוד לא יצא לי לצאת עם הבחורה החדשה לבליינד דייט... נראה לכם שהיא תסכים, אחרי שבועיים של ייבוש מצידי?

 

העבודה הסתיימה היום בבוקר וטוב שכך... נמאס כבר ממושבניקים ובדואים כל היום... העיקר שנכנס קצת כסף לחשבון... עכשיו צריך לחפש (שוב) עבודה יותר רצינית וקבועה...

 

*****

 

כמה עידכונים לגבי  יפהפיות הבלוג -

שי דורון - זכתה עם מכללת מרילנד באליפות המכללות בארה"ב !!! הישראלית הראשונה בהיסטוריה שמשיגה תואר בספורט האמריקאי! כבוד !

סימה בכר - התגרשה מבעלה... מעניין מה זה אומר לגבי התואר שלה "האישה הנשואה היפה בעולם"? שוללים על זה את התואר?

מירב דורי - הכדורסלנית האדומה הייתה חלק מסנסציה בכדורסל הנשי הישראלי כשהפועל תל אביב הדיחה את רמת השרון החזקה מזכייה בתואר האליפות...

נטלי מרחב - פגשה השנה לראשונה את אביה ואמה הביולוגיים!

אגם רודברג - אין משהו מיוחד, חגגה יומולדת עשרים לאחרונה ומהתמונות שלה השבוע בפנאי פלוס נותר רק להזיל ריר...

נטלי פורטמן - מככבת בסרט חדש שהגיע לפני שבוע לקולנוע ועדיין לא הספקתי ללכת לראות אותו... גם עם הקרחת היא עדיין מדהימה...

על כל השאר אין לי חדש...

הממממ מעניין מי הולכת להיות הבאה בתור...

 

*****

 

טוב, יצא פוסט פרווה כזה, אבל אין מה לעשות... פעם הבאה יהיה יותר טוב... (אולי...)

בכל מקרה, שיהיה לכולם חג שמח וכשר (למי שזה רלוונטי...) ולכל אלה שלא מתכוונים לאכול את הדיקטים האלה, רק תזהרו כשאתם פותחים את הדלת של הפריזר, שכל הפיתות לא ייפלו לכם על הראש...

 

*****

אותי, זה הצחיק...

 

תהנו מהחופש...

 

 

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 12/4/2006 23:34   בקטגוריות ארועים משפחתיים  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)