לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

חידה מתמטית


החידה הבאה תופיע בטופס בחינת הבגרות הקרובה במקצוע 5 יח"ל במתמטיקה...

 

שלושה חברים ללימודים מתקופת בית הספר רוצים להיפגש. שניים מתוכם עובדים במשרה מלאה ואחד מהם סטודנט בחצי משרה.  

שלושת החברים קובעים להיפגש ביום ראשון.

חבר א' מודיע ביום ראשון בבוקר שהוא לא יכול להגיע. הפגישה נדחית ליום חמישי בגלל ימי זכרון ועצמאות למינהם.

ביום חמישי, חבר ב' מודיע שהוא לא יכול להגיע כי הוא הוזמן למסיבת הפתעה של ידידה יקרה שלו.

ביום שישי הם לא יכולים להיפגש כי חבר ג' הוא בחור דתי ולכן הפגישה נדחית למוצ"ש.

עם יציאת השבת מתקשר חבר ג' לחבר ב' ושואל אותו לאן נוסעים, חבר ב' מברר עם חבר א' ומגלה שחבר א' "עייף" ואין לו כוח לצאת.

הפגישה נדחית ליום ראשון. ביום ראשון בערב חבר ג' מודיע שהוא תקוע בעבודה ולא יכול להיפגש. אחרי מרתון טלפונים מסתבר שחבר ג' יכול להיפגש בכל הימים, חבר א' יכול להיפגש רק בימים שני ורביעי (ביום שלישי משום מה הוא לא יכול ולא מוכן לספר למה...חוץ מזה - יש גם גמר גביע המדינה בכדורגל...) ואילו חבר ב' לומד בימים שני ורביעי עד מאוחר ולכן יהיה לו קשה להגיע בשעה נורמלית לפגישה המיוחלת.

 

ובכן ילדים, אנא, עזרו לשלושת החברים לגלות באיזה יום הם כן יכולים להיפגש......

 

רבאק... כולה רוצים להיפגש לאיזה שעתיים בשביל לשבת על בירה... למה אנשים צריכים לעשות סיפור מכל פיפס קטן...

נהיו זקנים החבר'ה שלי... כל החיים שלהם עכשיו זה העבודה... זה לא מפריע לי, מה שמפריע לי זה שהם איבדו כל צלם של ספונטניות שעוד הייתה להם כשהיינו בבית הספר...

 

ומה לעזאזל חבר א' עושה ביום שלישי שהוא לא מוכן לגלות ?!? הדבר היחיד שעולה לי לראש זה ניתוח לשינוי מין... די מעליב שאחד החברים הטובים שלך לא מספר לך משהו...

 

*****

 

ראיתי היום את הסרט החדש של איתן הצייד, שיותר ידוע בכינויו "טומי שודד העריסות קרוז"...

הסרט עצמו היה סרט אקשן חביב ביותר...

אפילו שכבר באמצע הסרט גיליתי את ההפתעה של הסוף... (אני טוב בקטעים האלה...)

מה שהטריף אותי זה הפרסומות ששמו בהתחלה...

לעזאזל ! 25 דקות של פרסומות !!!  וכל הזמן חזרו על אותן הפרסומות... מילא אם היו מגוונים....

אח"כ הם מתפלאים שלאולם בקושי נכנסים 6 וחצי אנשים...

ועל המחירים (כרטיסים, פופקורן + שתיה) אני בכלל לא אדבר...

ימים כאלה גורמים לי להרגיש טוב עם עצמי כשאני מוריד איזה סרט מהאינטרנט...

 

 

*****

שאלה לחבר'ה שקובעים את "הנושא החם"... למה לעזאזל אייל ברקוביץ' הוא הנושא החם בישרא ?!?

 

*****

 

מה יהיה עם המזג אוויר  המחורבן הזה ?!? יום קר, יום חם, יום קר, יום חם... די !!! נמאס כבר... כל הארון שלי מבולגן מבגדי חורף וקיץ, בחדר שלי יושבים אחד ליד השני מפזר חום ומאוור, על המיטה יש שמיכה דקה ושמיכת פוך, ליד המיטה יש כפכפי חורף וסנדלים... בקיצור - בלגאן אחד גדול...

הגיע הזמן שההוא שם למעלה שמשחק עם הברז יחליט כבר ויתן לנו קצת נחת...

 

*****

היום, בזמן שנהגתי לאוניברסיטה יצא לי לשמוע ברדיו לפחות 4 מהדורות חדשות שונות של גלי צה"ל... בכל פעם שהקריין אמר "עמיר פרץ, שר הבטחון החדש..." לא יכולתי שלא לצחוק... נראה לי עדיף על בכי...

 

*****

ההצבעה לפרוייקט גוגל איידול עדיין בעיצומה, אז כל מי שהתעצל לצפות בכל הסרטונים ולתת את הבחירה שלו לשלושת הסרטונים המוצלחים ביותר מתבקש לתת אותה באופן מיידי... 

 

*****

על זה נאמר - לרדת בגדול...

 


 

טוב, אז זהו לשבוע זה...

שיהיה שבוע טוב לכולם ובהצלחה להפועל...

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 8/5/2006 00:18   בקטגוריות שגרת החיים שלי  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)