לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

מִסְפָּרִים שְמֵסָפּרים


היא התחילה עם זה פה ובישרא המשיכו...

 

 

26.5 שנים שאני פה והעולם שותק.

550 סרטים נמצאים אצלי בחדר (וזה בלי להחשיב את מאות קלטות הוידאו שהיו לי...)

4 חודשים הייתי בארה"ב על תקן עובד זר.

100 דולר היה הטיפ הכי גדול שקיבלתי בתור מובר.

2 שירים שרתי בחיים שלי מול קהל (קריוקי)... אחד מהם היה "הקיץ האחרון" של שפיות זמנית. מה היה השני אני לא זוכר...

4 חודשים הייתי בקבע...

3 ימים לפני שכמה פנאטים מוסלמים הפילו את מגדלי התאומים אני עמדתי על הגג של אחד המגדלים וצילמתי את העננים שכיסו את כל מנהטן...

3 חודשים טיילתי לאורכה ולרוחבה של ניו זילנד...

10 ימים הייתי באמסטרדם (בלי ללכת לשום מוזיאון.)

12 היה הגיל בו נהגתי לראשונה בחיים שלי (טרקטור).

21 שיעורים הספיקו למורה שלי להגיש אותי לטסט.

1 טסט הספיק לי בשביל להוציא רישיון נהיגה.

7 ימים בכלא (ע"ת) היה העונש לי על ארגון מרד בבסיס שלי.

13 הגיל בו לקחו לי טביעות אצבע במשטרה. (לא באשמתי... באמת...)

21 היה הגיל בו איבדתי את בתוליי...

13 שנים לקחו לי בשביל לנשק מישהי על השפתיים...

90 זה הממוצע של התואר שלי (עד כה)

15 מעלות צלזיוס זאת הטמפרטורה האידיאלית מבחינתי

3 שנים ארוכות של לימודים בבן גוריון עומדות להסתיים

71 חברים נמצאים אצלי במסנג'ר

1 בלבד נחסם...

4 היה הגיל שכמעט טבעתי בבריכה

47 הייתה מידת הנעליים שלי בצבא.

45 היא כיום... (לא מובן...)

7 פעמים החתמתי דרכון בנתב"ג

10 כתובות מיילים שונות היו לי לאורך השנים.

5 מתוכן עדיין פעילות גם היום.

2 בחורות גרמו לי להתאהב בהן. עם אף אחת מהן לא יצא משהו בסופו של דבר.

1 ניתוח עברתי בחיים שלי (בברך...)

7000 ₪ בערך הוצאתי בקיץ אחד על טיפולי שיניים.

21 היה הגיל בו הכנסתי לראשונה סיגריה לפה.

1.83 זה הגובה שלי

62 מספר הדיסקים של MP3 שיש לי בחדר.

14.7 ג'יגה  של שירים יושבים לי ההארד דיסק.

8 כלבים היו לי עד היום...

19 חודשים (בערך) אני נמצא בישרא

359 פוסטים פרסמתי עד היום.

24 מנויים היו לי עד לפני חודשיים (אז נגמר לי הפרו...)

1 פרוייקט שלי תפס חזק בישרא...

3 בלוגים פתחתי עד היום. שניים מתוכם עדיין פעילים...

13,498 משועממים נכנסו לבלוג הזה עד עכשיו... איזה מספר את/ה?

 

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 8/5/2006 22:24   בקטגוריות חשיפה  
70 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)