לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

עיניים עצומות לרווחה


 

בשבוע האחרון אני מוצא את עצמי הרבה במצב הזה....

כשאתה עייף לגמרי, הגוף רוצה לישון אבל אתה לא יכול לעשות את זה...

מיום רביעי יצא לי לעבוד שוב באיזו חלטורה פה במושב... 

ככה זה - ברגע שההזדמנות צצה לה - אני ישר חוטף... על ההשלכות אני לא ממש חושב...

כל יום לקום ב-5 בבוקר ולעבוד עד הצהריים....

בגדול, העבודה היא לא כזאת קשה ולא ממש מאתגרת שכלית, אבל איך אומרים אצלנו - "עבודה זה עבודה"... אני לא בררן בקטעים האלה... לאורך היום יוצא לי לשמוע את כל הרכילויות של המושב ואת כל סיפורי אלף לילה ולילה של המושבניקים הזקנים שברגע שהם מזהים מישהו מתחת לגיל 30, הם ישר מתקיפים אותם בכל קורות חייהם בזמן שהם מחכים לתורם...

בהתחלה עוד לקחתי קצת חומר לימוד בשביל לנצל את המיטב מהעבודה הזאת, אבל מהר מאוד הבנתי שללמוד לא יצא לי שם...

הבעיה העיקרית עם העבודה הזאת מתחילה ברגע שאני צריך לנסוע אחריה לאוניברסיטה... בדרך לבאר שבע הנסיעה עוד סבירה, אבל בדרך חזרה, כשהשמש כבר מזמן שקעה, העייפות מתחילה לתת את אותותיה... בגלל זה, הרדיו בפוּל ווליום, המזגן מקרר כאילו יצאתי מאיזה גולאג בסיבּיר והגוף מקבל תדלוקי קפאין באדיבות חברת קוקה קולה (ככה זה כשלא שותים קפה) כאשר כל נסיעה מתחילה עם תפילת דרך אלטרנטיבית...    

למזלי עד היום לא קרה כלום...

מה שהכי מדאיג אותה זה שבדיוק היום קיבלתי בדואר את הכרטיס אד"י שחתמתי עליו בערך לפני שבועיים... תמיד אילן ואני צחקנו על זה שמתישהו בשנה האחרונה שלנו אנחנו נחתום על הכרטיס הזה בדוכן של החבר'ה המסכנים שעמדו בכניסה לאוניברסיטה לאורך כל שנת הלימודים...

היום כשחזרתי מהאוניברסיטה דיברתי עם אילן בנסיעה וסיפרתי לו שקיבלתי את הכרטיס...

כשסיימנו את השיחה, הוא אמר לי "סע בזהירות..."

ובתגובה אמרתי לו - "אני אשתדל... מקסימום, נשתמש היום בכרטיס החדש שלי..."

אותי ואת אילן זה הצחיק... זה היה יכול להיות די אירוני אם היה קורה לי משהו ביום שקיבלתי את הכרטיס הזה...

 

למזלי (ולמזלכם) בסוף הגעתי הביתה בשלום...

 

***

תגידו, כל החבר'ה הותיקים פה בבלוג, איך זה שחוץ מצדיקה אחת, אף אחד לא שם לב לתוספת החביבה של קונאן לכותרת של הבלוג ?!?

שימו לב לחיתוך היפה שעשיתי... מסתבר שהפוטושופ הזה, זאת אחלא של תוכנה...

 

***

חבר'ה, הבחירות בגוגל איידול עדיין נמשכות !!!

למי שלא ראה וממש (אבל ממש!) משעמם לו - מוזמן להיכנס ולצפות בחבר'ה המשועממים האלה...

למי שכן ראה והתעצל להצביע - נו !!! זה למטרה טובה !!! (שלא יהיה לי משעמם בעבודה...)

בסה"כ אתם צריכים לתת 3 בחירות... זה לא כזה קשה...

 

***

עוד חוב קטן שלי אליכם - פתרון החידה המתמטית מלפני שבוע...

ובכן... הפתרון הוא .... (קולות תופים ברקע...)

שלושת החברים הצליחו להיפגש בשעה טובה ומוצלחת ביום שלישי בערב אחרי שחבר א' סיים עם הפגישה המסתורית שלו וחבר ב' סיים לראות את קבוצתו זוכה בגביע המדינה לכדורגל (יאללה הפועל !!!)

חבר א' אסף את חבר ב' וביחד הם נסעו לקיבוץ אש-דוד, שם מתגורר כיום חבר ג'.

שלושת החברים ישבו באיזו מסעדת בשרים (שהייתה לא ממש מדהימה... כנראה בגלל שהמקום היה כשר...) והעלו זכרונות מהעבר, הדביקו פערים ולבסוף נפרדו לשלום...

היה נחמד...

הם יתראו שוב בטח בעוד כמה שנים...

 

***

בעת ביקורנו הקצר יחסית באשדוד, שמתי לב לאיזה קרן לייזר ירוקה שמסתובבת לה בשמי העיר...

גרם לי לחשוב, יכול להיות שבאשדוד החליטו לא לקחת סיכונים מיותרים ולהלחם בפשע ובאלימות המתגברת (להלן הנושא החם בישרא!) בדרך האולטימטיבית הטובה ביותר - לקרוא לבאטמן ?!? או שמא זאת הייתה קרן לייזר ירוק מה שאומר שהם קראו לענק הירוק?

 

***

השבוע הגעתי לשיא כל הזמנים במינוס שלי בבנק... (למזלי קיבלתי קצת כסף שחיסל חצי ממנו...)

בואו נראה מי יהמר ויהיה הכי קרוב לסכום המדובר...

 

(לעזאזל, אני חייב למצוא עבודה רצינית....)

 

***

בשבוע הבא, חשיפה !!! סיפור עלייתו המטאורית ונפילתו של רולנד מקדונלד...



 

שיהיה שבוע טוב לכולם...

ל"ג בעומר שמח... (בזהירות עם המדורות, שלא תגמרו במשטרה כמוני...)

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 14/5/2006 20:34  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)