לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

מן הפח אל הפחת...


אז שבוע העבדות שלי הסתיים פחות או יותר היום.

כל יום לקום ב-6 בבוקר ולהתרוצץ בחום הזה... לא בשבילי...

הרבה כאבי ראש, מינוס עצבני בשעות שינה והיעדרות לא רצוייה מחדר הכושר...

עם העבודות לא יצא לי בכלל להתעסק. ככה זה כשאתה עובד כל היום ובערב אתה כבר מותש לגמרי...

העיקר שעכשיו זה הסתיים...

 

לתומי, חשבתי שעכשיו אני אוכל להתמקד יותר במטלות האחרונות שלי מבחינת התואר, אבל מסתבר שבצה"ל חושבים אחרת... יותר משנה שהם לא קראו לי למילואים, הייתי בטוח שהצלחתי השנה להימלט מזה - אז מסתבר שטעיתי...

שלשום קיבלתי טלפון מהבחור שאחראי עכשיו על המחלקה שלי... בחור סימפטי מהמחזור שלי שנשאר בקבע (לא מובן למה...) הודיע לי שהם צריכים אותי למילואים לשבוע הבא... לפחות זה לא ייפול על החג... מתחיל ביום ראשון ומסיים ביום חמישי...

אין לי כוח לזה... ממה ששמעתי ממילואימניקים אחרים, הבסיס שלי, שפעם היה כיף לבוא לעשות שם מילואים, השתנה לחלוטין... כבר בשנה שעברה לא נהנתי שם, מה שגורם לי לחשש שהפעם זה יהיה אפילו יותר גרוע... במיוחד לאור העובדה שלא נראה לי שאני מכיר שם אף אחד...

 

שיט!!! רק עכשיו הבנתי שאני הולך להפסיד כמעט את כל הפרקים האחרונים של "האלופה" !!! סססססססססססססססאמק... 

 

אוף... החודש הזה פשוט מייאש אותי... מילא אם היה כבר נהיה יותר קריר... אפילו את זה אנחנו לא מקבלים! איפה הזמנים שבהם ספטמבר היה חודש סתווי אמיתי?!? איך הולך השיר של גרין דיי? תעירו אותי כשספטמבר מסתיים... 

 

***

השבוע יצא לי לדבר עם דילן, החבר שמנסה את כוחו בהוליווד שבעיר המלאכים...

בתחום הבידור אין מבחינתו שום דבר חדש... הוא סיפר לי שהוא מחליף עכשיו סוכן (או "משדרג סוכן" כמו שהוא אמר...) ואולי עכשיו הוא יצליח לקבל יותר מ-4 דקות בתור ניצב בסידרה סתמית. הוא סיפר לי גם שיש לו עבודה נוספת. הבחור לא כמו אקי וסנדי שמממנים את השהייה שם מקמפיינים וחלטורות שהם עושים כל חודש וחצי בישראל ולכן הוא התחיל לעבוד בחברת משחקי מחשב שנקראת בליזארד. מסתבר שבמסגרת העבודה שלו, הבחור צריך לשחק כל היום משחקי מחשב!!! אתם קולטים את זה?!? משלמים לו בשביל לשחק כל היום במחשב!!!  פשוט מאוד הג'וב האולטימטיבי!!! (אחרי משחק בסרטי פורנו כמובן!)

אחחחח... אם היה לי גרין קארד... הייתי כבר מזמן עובד איתו שם...

 

***

מחר יש בריתה לבת של בן דוד שלי...

אין לי כוח ללכת, אבל באירוע משפחתי כזה יש חובת נוכחות...

משום מה גם מחר הפך ליום "ימי ההולדת" כשבתוך יומיים קיבלתי שתי הזמנות שונות למסיבות ימי הולדת של חברים (אחד מהלימודים ואחת מהצבא)... עוד לא החלטתי לאן אני הולך, אם בכלל...

במסיבה של החבר מהלימודים יהיה "על האש" והרבה חבר'ה מהאוניברסיטה... מצד שני, במסיבה של הידידה מהצבא יהיו אולי כמה חבר'ה מהצבא ואולי יותר חשוב - כוסיות (מניסיון מסיבות העבר שלה...)

כמו שאני מכיר את עצמי, בסוף אני לא אלך לאף אחת מהמסיבות...

שילוב של עייפות וחוסר חשק שתקף אותי לאחרונה...

 

***

 בערוץ ביפ יש כל הזמן פרומואים לקומדיה מטורפת שנקראת רינו 911... הפרומואים עצמם מצחיקים בטירוף, אבל כשרואים פרקים שלמים, זה לא אותו הדבר... בכל מקרה, ביו טיוב יש לא מעט קטעים מהסידרה... הנה שלושה שאני אהבתי:

 

מרדף המילקשייק:

 

ההתערבות:

 

עדי יהווה:

 

***

אם מישהו יודע איפה אפשר להשיג את המוצר הבא, אני אשמח מאוד...

***

והנה עוד משהו שמצאתי באינטרנט...

הרוע של אנשים לפעמים מדהים אותי...

 

***

זהו להפעם...

ביומיים הקרובים אני עוד אהיה פה, אבל החל מיום ראשון אני יוצא לתקופת נבצרות זמנית באדיבותו  הנדיבה של צה"ל...

בכל מקרה, שיהיה סופ"ש מצויין לכולם ושבוע מצויין לכולם...

עד החגים אני מאמין שיהיה איזה פוסט, אבל אם זה לא יקרה, אז אני כבר עכשיו מאחל לכולם חג שמח ושנה טובה.

שלכם,

קונאן.

(ססססססססססססאמק, איפה לעזאזל עכשיו אני אמור למצוא את התיק של המילואים?!?)

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 14/9/2006 21:49   בקטגוריות צבא, השוטר אזולאי, יוטיובוהוליק, שגרת החיים שלי  
98 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)