לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

החורף הגיע!


פוסט שלישי בחודש אחד על גשם, אבל לי לא איכפת... פשוט כיף כששומעים את הגשם מטפטף לו...

אתמול זה בא ביחד עם כל מיני פלאשים של ברקים ורעמים ממש חזקים... הם היו כל כך חזקים, שהם הפילו לנו את החשמל בכל המושב !!! נכון, מדובר בעצם באחד הצדדים הפחות נחמדים של העונה הנפלאה הזאת, במיוחד כשאתה עסוק בכתיבת עבודת סמינר אחרונה לתואר שצריכה להיות מוגשת בשבוע הבא, אבל גם למקרים מעצבנים כאלה יש צדדים טובים. במיוחד כשאחיך הקטן נתקע בשירותים בעיצומה "ישיבה מאוד חשובה", זה היה כל כך משעשע... בהתחלה הוא עוד חשב שכיביתי לו את האור... חוסר התאורה אמנם בהתחלה די פגע ביכולת שלי לכתוב, אבך מהר מאוד התעשתתי ומצאתי איזה נר שיאיר לי קצת את החדר... הבעיה עם הנר הייתה שהאור לא היה מספיק בשביל לקרוא, אז כמובן שלא התייאשתי וסידרתי לנר עוד כמה פתילים מאולתרים מגפרורים, מה שהביא לבערה עצומה של הנר ולהמסתו במהירות מטורפת... מזל שהבאתי בזמן צלחת לשים מתחת לנר, כי אלמלא זה, כל העבודה שלי הייתה עכשיו מלאה שעווה ורודה...

וככה הנר נראה בשיאו:


 

***

5 דקות אחרי שסיימתי לשחק עם האש כמו ילד קטן (הנר פשוט נמס לגמרי...) החשמל חזר. מה עושים בבית משפחת מק'קונאן בשעה שמונה? רואים חדשות... אז האייטם המרכזי היה מפגש ההתייחדות של יגאל עמיר עם הכונפינה שלו, לאריסה טרימבובלר... בשלב מסוים זה גרם לי לחשוב... מה יותר עצוב, שכל המדינה עסוקה בזיונים של השניים או שאפילו חיי המין של יגאל עמיר הדפוק הזה יותר סוערים משלי...

 

***

הידעתם ?!? רק 12% מאוכלי הקרמבו אוכלים קודם את העוגיה ורק אח"כ את הקצפת ?!? איך כל שאר האנשים יכולים לחיות עם עצמם ?!?

 

***

לוטקה רק חזר מסין וכבר מפציץ אותנו עם כל מיני פוסטים מעוררי קנאה... באחד מהם הוא גם הקדיש לי את זה...

הנה משהו הולם בתמורה... (אם לא ראית את זה כבר...)


***

השבוע התחילו הלימודים באוניברסיטאות ולראשונה מזה 3 שנים אני לא נכחתי בקמפוס של בן גוריון...

קצת עצוב וקצת שמח... היום הלכתי שוב לספרייה, לחפש אחרי עוד קצת חומר לעבודה שלי... פגשתי שם את טוני ואת ז'וז'ה שבניגוד אלי, המשיכו להם לתואר שני... עד עכשיו הם נשמעים לא כל כך מרוצים... אני לעומת זאת מרוצה מהבחירה שלי... לא מתאים לי עכשיו לחזור ללימודים... לפחות לא בזמן הקרוב...

לכל החבר'ה שרק התחילו ללמוד השבוע - מקווה שהימים הראשונים לא הפחידו אתכם... בסה"כ זה לא סוף העולם...

 

***

איזה נהג חרא, הא?



זהו...

עכשיו אני אחזור ללימודים...

ממש לא בא לי, אבל אין לי ממש ברירה...

שיהיה סופ"ש גשום ורטוב לכולם...

מקווה שלכולכם יש עם מי להתכרבל מתחת לשמיכה...

קונאן.

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 26/10/2006 19:31   בקטגוריות אקטואליה, חיי סטודנט, יוטיובוהוליק, שגרת החיים שלי  
98 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)