לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

מראה מראה שעל הקיר, מי הטמבל הכי גדול בעיר?


לוטקה החליט לצאת בפרוייקט חדש שמטרתו לאגד את כלל קטעי הוידאו המשעשעים ביותר אצלו בבלוג...

בתור יוטיובהוליק מוכר אני לא יכול שלא להיענות לאתגר שלו, אם כי לא מצאתי ממש קטע קורע מצחוק כמו קטעים רבים שכבר פירסמתי פה בבלוג...

אז זה מה שמצאתי בשיטוט מהיר...

מה אנשים לא יעשו בשביל קצת להתפרסם...

 

***

 

בסופ"ש נסעתי לצפון לבקר את המשפחה והחברים במקום הביקור שנדחה בשבוע שעבר...

היה נחמד...

אמנם לא פגשתי את כל החברים שרציתי והצלחתי להיפגש עם שניים מהם... היה נחמד להיפגש איתם, במיוחד לאור העובדה שלא ראיתי אותם באמת, המון זמן...

את שאר הזמן השקעתי בשהייה אצל הקרובים בעכו...

באופן מפתיע היה די סבבה... בגלל שהגעתי לבד, ובמיוחד בגלל שהגעתי בהפתעה (מסתבר שבן דוד שלי שכח לספר למשפוחה שאני מגיע), התנהגו אלי ממש כמו אל אורח כבוד מבית המלוכה הבריטי. תכננו לצאת, אבל העובדה שאני ובן דוד שלי קמנו בכל יום בסביבות השעה 6 בבוקר, גרמה לכך שקרקענו את עצמנו והסתפקנו בצפייה חוזרת ב"שר הטבעות - שובו של המלך" ובכך חנכנו את מערכת הקולנוע הביתית החדשה של בן דוד שלי...

מיותר לציין שבערך לקראת סוף הסרט שנינו כבר היינו בעיצומו של החלום השני (למרות שאני לא ממש זוכר על מה הוא היה...)

 

בבוקר (11 נחשב לבוקר?) המשלחת הפולנית הגיעה לעשות לנו השכמה. היא כללה את דודה שלי, בת דודה שלי והבן המלך שלה שכיכב פה ובבלוג התמונות שלי לא מעט פעמים. הילד הזה פשוט הורג אותי בכל פעם מחדש... אם יהיה לי ילד אחד כמוהו, אני אמות בן אדם מאושר... כל כך שובב ומלא שמחת חיים... וכמו שאני חולה עליו, מסתבר שככה הוא גם חולה עלי... רק שתבינו, לפני שבועיים, כשההורים שלי הגיעו לביקור בצפון, הם שאלו את הילד אם הוא רוצה לבוא למושב אל קונאן. אמא שלי סיפרה לי שהוא בתוך שניות תפס את היד של אבא שלי ומשך אותו לכיוון האוטו. כשהוא הבין שלא הולכים לקחת אותו אלי, הוא התחיל לבכות ולצעוק את השם שלי... ההורים שלי סיפרו לי שכולם שם היו ממש בשוק...

נחזור לעניינו, אחרי ארוחת בוקר עכואית טיפוסית (חומוס, פיתות, פלאפל וקובה) הלכנו קצת לטייל באזור עד הצהריים... בדרך עשינו גיחה גם לשוק רמלה-לוד שהתיישב שם באותו היום ואני כמעט בטוח שחצי מדינת ישראל הגיעה לשם... הדבר היחיד שיצאתי איתו היו כפכפים כאלה לבית, שכשהגעתי הביתה הועברו ישר לאחי... אני לא בן אדם של שוק, מסתבר...

במהלך כל הביקור, כל הקרובים שלי הפעילו עלי מכבש לחצים לעבור לגור בעכו... "ממילא אין לך מה לעשות שם במושב, בוא לציוויליזציה קצת, תגור קצת בעיר..." לא רציתי לפגוע בהם, אבל, עכו ?!? עיר ?!? ציוויליזציה ?!? אנחנו מדברים על אותו מונח ?!? על אותו המקום ?!?

 

אחרי  כמה שעות יצאתי בדרכי חזרה למושב, לא לפני שנתקעתי, כמובן, בכל הפקקים האפשריים בדרך... מילא אם הם היו נגרמים על ידי דוגמניות חצי ערומות... נו טוב, לפחות הספקתי לדבר עם הרבה אנשים בפלאפון... (אל תדאגו, רק עם דיבורית...)

 

*** 

בשבוע שעבר מייקי גרר אותי איתו לראות את הג'יימס בונד החדש...

האמת  - אני מזמן הפסקתי להתלהב מסרטי ג'יימס בונד... אבל בגלל שהוא ביקש, ובגלל שהיה לי משעמם, אז החלטתי ללכת...

כמו שאר סרטי בונד הקודמים, גם הסרט הזה לא היה כל כך שונה (למרות שבביקורות טענו שהוא די שונה...) הדבר היחיד הטוב שיצא מהסרט הזה זאת אווה גרין המ-ד-ה-י-מ-ה... מן הסתם היא תככב בקרוב בפינת יפהפיית הבלוג...

בהפסקה, שאלתי את מייקי שעובד בחברת הייטק גדולה, איך זה שעדיין לא שלחו אותו לחו"ל... הוא אמר לי שבטח ישלחו אותו מתישהו, אבל הוא לא ממש מתלהב מזה, כי זה סתם מעייף והוא יפסיד לימודים וכאלה...

למחרת בבוקר, אני מקבל טלפון ממנו... "זוכר על מה דיברנו אתמול? נחש מה? נחש את מי שולחים היום בלילה לסן חוזה היום בלילה?" הוא מספר לי בהתלהבות... הבן זונה הקטן קיבל סופ"ש בארה"ב רק בשביל להעביר איזה חלק מסכן לסניף של החברה בארה"ב... טס ברביעי בלילה וחזר היום אחר הצהריים... אפילו ג'ט לג הוא לא הספיק לחוות, אבל בכל זאת, לא הייתי מתנגד לאיזה סופ"ש כזה בארה"ב... איך שהוא נחת הוא דאג לעדכן אותי בכל הפרטים... העיקר שהוא לא התלהב מזה... (;

 

***

הספירה לאחור נמשכת... עוד שבוע בדיוק! אין לי מושג מה אני הולך לעשות... אף פעם לא עשו לי מסיבת הפתעה ואני גם לא מאלה שמארגנים לעצמם ימי הולדת, ככה שנראה לי שגם השנה הולך להיות יומולדת שקט כזה...

 

***

בפוסט הזה אין תמונה...

ממילא הפוסט יצא ארוך וגם יש את התמונה מהפוסט הקודם...

שיהיה שבוע מעולה לכולם...

קונאן.

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 26/11/2006 18:55   בקטגוריות יוטיובוהוליק, יומולדת, משפחה, פרוייקטים  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)