לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

הופ הופ טרללה...


חשבתי לכתוב על פוסט מיוחד ליומולדת, אבל כשאני חושב על זה, אין לי יותר מדי מה לכתוב... לא על מה שהיה ולא על מה שאני רוצה שיהיה... בכל יום הולדת אנשים עסוקים בלעשות לעצמם חשבון נפש, לסכם את מה שהם עשו או לא עשו וקובעים לעצמם מטרות לשנה הקרובה...

אני לא אעשה את זה...

סתם מייאש...

בסה"כ זה עוד יום שמסמל את העובדה שהצלחתי לשרוד עוד שנה בעולם המטורף הזה...

אז אחרי שברברתי פה סתם, אני אלך קצת לפנק את עצמי ולהינות ממה שנשאר מהיום הזה...

שיהיה יום מצויין לכולם...

 

***

ואיך אפשר בלי ברי ביום שכזה...

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 3/12/2006 11:58   בקטגוריות יומולדת, שירים  
74 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)