לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

סיכום שנה


היה חרא...

סיימתי את התואר...

יכול להיות רק יותר טוב...

 

***

יום חמישי זה יום החלטורה הקבועה שלי... מתחיל ב-12 בצהריים ובמשך 5 שעות במשרד, אני מעביר את הזמן בקריאת בלוגים ובשיחות עם נהגי משאיות בדואים שמדי פעם עוברים במשרד... בין לבין אני גם מפעיל כמה מכונות... השבוע, שהיה אמור להיות דווקא קליל (על הנייר היה אמור להיות פחות עבודה) אבל משום מה כמובן שבימים האלה יקרו כל התקלות האפשריות... תקלה אחרי תקלה גרמה לנו להיתקע עד 8 בערב... האמת, לי לא ממש היה איכפת, כי בכל זאת, קיבלתי על זה כסף, אבל הבחור שעבד איתי היה שם מהבוקר ופשוט ריחמתי עליו... בשלב מסויים גם נמאס להקשיב לאותם השירים של גלגל"צ ואין כוח לפתור עוד תשבצי סודוקו...

למזלי, יש בלוגרים שאוהבים לעדכן, ככה שהיה מה לקרוא... (:

 

***

מצד שני, יש עבודות הרבה יותר גרועות...



 

***

 

אתמול סיימתי לעבוד יחסית מוקדם... לחדר כושר לא היה לי כוח ללכת...

אז מה עושים בבית משפחת מק'קונאן ביום שישי בבוקר? מבשלים...

אמא נעלמה ולאבא כאב הגב, אז קונאן מסונג'ר למטלות מטבח...

לשם שינוי זה לא היה כזה נורא ולמדתי אפילו להכין עוד כמה דברים...

התוצאות: מוקפץ, פשטידת חצילים  ופשטידת קישואים... בסוף אני עוד אדע לבשל...

 

***

אם יש משהו שאני ממש מתעב בחורף זה השימוש המוגזם באבוקדו... ירק מאוס ולפי דעתי מאוד אוברייטד... למה לעזאזל לאכול משהו שנראה כמו גוש נזלת ?!?

 

***

מחר סילבסטר... אין לי שום תוכניות (כרגיל...)

איפה לעזאזל כל החברים שלי כשצריך אותם?

אפילו לה בטוח יהיה עם מי להתנשק מחר...


 

***

זהו להפעם...

פוסט אחרון לשנת 2006...

מי ייתן ולכולנו תהיה שנה הרבה יותר טובה מהשנה האחרונה...

שיהיה שבוע מצויין לכולם ושנה אזרחית טובה...

תהנו בסילבסטר ואל תשתו יותר מדי...

נתראה בשנה הבאה,

קונאן.

 

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 30/12/2006 22:11   בקטגוריות שגרת החיים שלי, עבודה  
123 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)