לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

לאן הגענו?!?


 

אבא שלי, עובד מדינה ברוב הזמן, יושב ועושה שיעורים...

אחי הקטן, תלמיד כיתה י"א ברוב זמנו, ישן במיטה בגלל שהוא שובת...

תגידו לי, מה לא בסדר בתמונה הזאת?

 

***

השבוע ראיתי לא מעט סרטים, המגן של אשטון קוצ'ר וקווין קוסטנר (חביב), הדגלים של אבותינו של קלינט איסטווד (ארוך מדי ומייגע), המסור 3 של אף אחד (מפחיד כרגיל...), אבל הסרט שהכי אהבתי היה יהלום הדמים של ליאונרדו דיקפריו... עד הקיץ האחרון ממש לא סימפטתי את הבחור... אבל אחרי הסרט הזה והשתולים אני חייב להודות שהבחור יודע לשחק... גם התוספת של ג'ניפר קונלי המהימה רק הוסיפה לסרט... על העלילה אני לא אכביר מילים (כי מי שיירצה - יתעניין בעצמו), אני רק אספר שלקחתי קורס אחד במהלך התואר שעסק בנושא של אפריקה והוא היה אחד המעניינים ביותר בתואר שלי... נורא עצוב מה שהולך שם ביבשת השחורה... כל כך הרבה סבל... הסרט פשוט הראה בדיוק את מה שלמדתי בקורס...

בקיצור - מומלץ בחום!

 

***

כמה קטעים משעשעים מסידרת המערכונים האמריקאית - סאטרדיי נייט לייב:

 

הראשון - ג'סטין טימברלייק עושה את אשטון קוצ'ר:

 

השני - מה קורה כשמת'יו פוקס נכנס למעלית:

 

השלישי - בוראט מתארח בתוכנית (מוקדש ללוטקה):

 

***

היום העוזרת לא הגיעה... חולה..



 

חוץ מזה, אין הרבה מה לספר...

יש כמה כיוונים לעבודה פוטנציאלית... הראשונה, אטרקטיבית מאוד אבל לפי דעתי לא ממש ריאלית, השנייה ריאלית מאוד אבל לפי דעתי לא כזאת אטרקטיבית, ואחת שהוצעה לי אתמול כשהייתי בחדר כושר, עדיין נמצאת בגדר מיסתורית, מאחר ולא ממש קיבלתי עליה יותר מדי פרטים...

 

כשיהיה מה לספר, אם בכלל, אני מבטיח לעדכן...

חוץ מזה, עוד חצי שעה אני הולך לחלטורת יום חמישי שלי, ככה שאם משעמם לכם, אתם מוזמנים לשעשע אותי היום עם כמה פוסטים שבא לכם...

 

זהו להפעם,

שיהיה יום טוב וסופ"ש קליל...

קונאן.

 

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 11/1/2007 12:03   בקטגוריות יוטיובוהוליק, פוסטים יתומים  
118 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)