לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007


טוב, הרבה זמן לא כתבתי פה... והאמת שלא ממש שמתי לב לזה עד שכמה עלמות חן העירו את תשומת ליבי... אז שאני אאכזב אותן?!?

 

האמת, אין מה לספר...

סתם שבוע כזה מעיק... לא עשיתי שום דבר מעניין מלבד ללכת להפגנה בבאר שבע אל מול בית המשפט שם ביחד עם עוד כמה מאות מושבניקים על מנת להביע מחאה על המעצר של החוואי, שי דרומי, שנעצר אחרי שירה לעבר בדואים שפרצו לו לחווה והרג אחד מהם. אין לי כוח להיכנס לכל הסיפור, כי דנתי בנושא הזה בהרבה פורומים באינטרנט והאמת שדי נמאס לי לנסות לשכנע אנשים... בגדול, גם המשפחה שלי סבלה וסובלת מתופעת הגניבות... גם אנחנו עושים כמה שאפשר על מנת למנוע את אותן הגניבות, אבל מה לעשות, אנחנו לא סופרמנים, וכשהמשטרה והמדינה לא תורמת בגרוש ולא עוזרת, אין פלא שהמצב מגיע לכך שחקלאים פונים לדרכים אלימות קיצוניות... ומי שהכי מעצבנים אותי, הם אותם יפי נפש שמדברים על ערכים ועקרונות וששופטים את האירועים כפי שהם רואים אותם בחדשות... הם בחיים לא ידעו מה זה לראות את אבא שלך ואת השכנים שלך מיואשים לגמרי, חסרי אונים ועל סף התמוטטות עצבים... הם לא ידעו מה זה לעבוד כל היום ולשמור כל הלילה, הם לא ידעו מה זה לאבד בקלות כזאת את הכסף לקניות בשבוע הבא... המצב שלנו עוד יחסית בסדר, אבל יש חקלאים שהתמוטטו כלכלית לגמרי בגלל הגניבות האלה...

עצוב...

פשוט עצוב...

 

***

ונעבור לדברים יותר משמחים...

אתמול בצהריים אמא שלי סיפרה לאחותי מה הם אכלו כשחברים שלהם מאבן יהודה אירחו אותם ואת החבר'ה שלהם לארוחת ערב... אמא שלי ציינה שהם הגישו שלושה סלטים שונים: רימונים, כרובית ואפרסמון... אבא שלי שמע את השיחה והוסיף: "כן, אבל לכולם היה את אותו הטעם..." אני כמובן לא התאפקתי וישר הערתי: "כן... מגעיל..."

את הפרצוף העצבני של אבא שלי אני לא יכול לשים פה, אבל הוא די דמה לסמיילי העצבני שיש פה בישרא...

 

***

אתמול, אחרי שהפרק של האוס הסתיים הייתי משועמם... חיפשתי מה לעשות, אבל שום דבר לא עלה... בלית ברירה החלטתי לעבור לטלוויזיה... כמובן שלא היה מה לראות... מפה לשם, איכשהו הממיר נעצר שוב על ערוץ 3. אמריקן איידול, הכוכב נולד של האמריקקים, בדיוק שודרה. מי שמכיר אותי, יודע עד כמה אני סולד מהתוכניות הללו, בעיקר כל הXXXXX נולד למינהם, אבל מאחר ולא היה לי מה לראות ומאחר שקיבלתי המלצות ממישהי מסוימת שאמרה ששלב האודישנים שלהם הוא טוב, החלטתי לראות... ומה? אני חייב לציין, היה פשוט קורע מצחוק. עזבו את השופטים הלא קשורים (פאולה עבדול? היא לא הייתה זמרת בשנות השמונים או משהו כזה?), כל המוזרים של אמריקה מגיעים לשם?!? בישראל בדרך כלל אלה הערסים ששולטים באודישנים לכוכב נולד, אבל שם הרפרטואר של הפריקים יותר מגוון ומשעשע... היה שם אחד שנראה ממש כמו גולום משר הטבעות ואחד השופטים אמר לו שהוא נראה כמו יצור מהג'ונגל... בשלב מסוים כמעט הייתי על הריצפה...

בכל מקרה - זה המלך שלי - ניקולס!

הוא עוד יופיע הרבה בטלוויזיה בעתיד... רוב הסיכויים בחשד להיותו רוצח סדרתי או משהו בסגנון, אבל גם זה משהו...

 

***

השבוע התחילה עוד תוכנית של ריקודים בערוץ 2... רבאק! אנשים! אם אתם כל כך אוהבים ריקודים אז לכו לרקוד! לכו למועדונים, דיסקוטקים, חוגי סלסה וכו'! למה אני צריך לסבול כל יומיים תוכנית אחרת של ריקודים!

בכל מקרה, השבוע יצא לי לראות אותה רוקדת ביו טיוב... כישרונית הילדה, לא?

אז זה מה שאתן עושות כשאתן מנקות את הבית, הא?

 

***

סתם משהו משעשע שראיתי ביו טיוב... הכותרת שלו ביוטיוב הייתה The Gayest YouTube Video Ever!

אתם תשפטו בעצמכם...

 

***

חוץ מזה, השבוע ראיתי את "ילדי המחר" עם קלייב אואן. איך זה שהבריטים עושים את סרטי האפוקליפסה הטובים ביותר?

בכל מקרה, סרט ממש טוב, מראה לנו עולם בלי ילדים... רק המחשבה על עולם שכזה מעציבה אותי... ילדים זה שמחה! ומי שחושב אחרת לא יודע על מה הוא מדבר!

 

***

קשה באימונים - קל בקרב?



זהו,

שיהיה שבוע מצויין לכולם...

עד לפעם הבאה,

קונאן.

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 21/1/2007 20:21   בקטגוריות יוטיובוהוליק, להיות מושבניק  
125 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)