לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

ושוב איתכם...


איך אתה יודע שהרבה זמן לא נכנסת לבלוג שלך? שכשאתה נכנס לבלוג שלך ב-27 לחודש ומקבל הודעות על שדרוג מערכת בישרא שיחולו בלילה של ה-13 לחודש...

 

כן כן... אני יודע... עבר הרבה זמן מאז שכתבתי פה... אבל אין לי ברירה... יותר נכון, אין לי זמן לזה... בין העבודה, החדר כושר (שחזרתי אליו לפני שבוע אחרי 3 חודשים של בטלה),רופא שיניים, אירועים משפחתיים רבים, חגים וכו' אין לי ממש זמן לכתוב פה... והאמת, אין יותר מדי על מה לכתוב... עכשיו כשאני מסתכל אחורה, אני לא מאמין שהצלחתי לכתוב בכל יום פוסט ואפילו יותר... איך לעזאזל עשיתי את זה?

 

בכל אופן, לא השתנו יותר מדי דברים בזמן שנעדרתי...

העבודה נשארה אותה עבודה... (בקרוב ייתכן פוסט עבודה... על החבר'ה שם...) לאט לאט אני מפחית בכמות העבודות שלי... משאיר לעצמי יותר זמן כמו ללכת לחדר כושר... זה לא קל לחזור אחרי שלושה חודשים של בטלה ואכילה (הרבה חגים), אבל אין מה לעשות, צריך לשמור על הבריאות, לא? המדריכים שמחו לראות שחזרתי... בכל זאת, במשך שנתיים היינו נפגשים 3-4 פעמים בשבוע לדיוני ספורט, פוליטיקה ומה לא בעצם...

 

אני לא יודע אם כתבתי פה בנושא, אבל לא מזמן הועלתה האפשרות שאני ואחותי נעשה מעין "כיסאות מוזיקליים" בבתים... מה זה אומר? זה אומר שאחותי תשפץ את הבית של סבא שלי ז"ל ותעבור לגור שם ואני אעבור לקרוואן שלה ושל נונו... זה לא שינוי כזה גדול, אבל גם זה משהו, כי כבר ממש מחניק לי פה... אחותי תיכננה לחסוך קצת כסף ולשפץ את הבית בקיץ ולעבור לשם... מאז השתנו התוכניות וכנראה שלבית יעברו לגור חברים של ההורים שלי שנקלעו לצרות רפואיות וכלכליות... אחותי ממש מבואסת מזה... אני קצת פחות... יתן לי מוטיבציה לחפש פתרון אחר למגורים...

בלי שום קשר, בשיחה שלי עם מייקי אתמול, הועלתה האפשרות ששנינו נשכור דירה באיזור רחובות, שיהיה קרוב לעבודה שלי ושלו... אני כרגע לא רוצה, בין היתר בגלל שאת הכסף שאני חוסך אני רוצה להשקיע ברכב טוב... גם העניין שמייקי קצת עצבן אותי לאחרונה, מוסיף לזה... (אם אחד החברים הכי טובים שלכם לא היה מספר לכם על זה שאחותו מתחתנת ואתה שומע על זה יומיים לפני החתונה, לא הייתם מתעצבנים?)

 

לא מזמן פתחתי בלוג חדש... תרגעו... זה לא מה שאתם חושבים... זה בלוג שבו אני כותב בעיקר על ספורט... אני לא כותב פה בנושא הזה בעיקר בגלל העובדה ש 95% מכלל הקוראים שלי הן בכלל קוראות שלא ממש מעניין אותן הדברים האלה... אז למי שכן מתעניין בספורט מוזמן לקרוא, להגיב ולומר מה שבא לו... כי האמת, ממש שומם שם...

 

עוד שבועיים פלוס מינוס אני מקבל תואר! מעניין מי ינאם בטקס של המחלקה שלי, מה הם יאמרו לכל הבוגרים החדשים ואיזה טיפים הם יתנו לכל הפקידות והמאבטחים מביננו (ויש לא מעט כאלה...)

 

חג שבועות היה פנטסטי... אמנם בערב החג עבדתי בלילה, אבל זה לא מנע ממני לקום ב-10 בבוקר, לצפות בתהלוכת העגלות המסורתית של ילדי המושב והכי חשוב, להשפריץ מים עליהם, על המשפחה ועל השכנים... כל שנה מחזירה אותי 15 שנה אחורה, כשאני הייתי ילד ומסעתי בעגלות הללו... שבועות תמיד היה ותמיד יהיה החג הכי אהוב עליי... רק חבל שהוא חל רק פעם אחת בשנה...

 

***

ככה נראים ימי ראשון בבוקר שלי בשבועיים האחרונים:



 

נסיים בברכת "אין לי מה לומר לכם השבוע"

שיהיה שבוע מצויין לכולם...

קונאן.

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 27/5/2007 14:38   בקטגוריות להיות מושבניק, משפחה, שגרת החיים שלי  
61 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)