לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

No Good Deed Goes Unpunished


הימים האחרונים בעבודה קצת מתוחים...

אני לא אלאה פה בפרטים, אבל מה שהתחיל בטובה שעשיתי לאבי, אחד החבר'ה שעובדים איתי, יכולה לדפוק אותי, אפילו חזק (ברמות של פיטורים). השבוע כשהגעתי למשמרת מישהו ביקש ממני לדפוק כרטיס לחבר'ה שאמורים להגיע למשמרת ביחד איתי ושאבי הודיע שיאחר טיפה... אז בלי יותר מדי שאלות, עשיתי את זה (זה די מקובל שם לדפוק כרטיסים אחד לשני). המשמרת התחילה ואבי שהודיע שיאחר טיפה עדיין לא הגיע... יצאתי לסיור ביחד עם זיו, האחמ"ש ובדרך רמבו הזבל מתקשר... שאל לברר איפה אבי ולא יכולנו למרוח אותו כי הוא דיבר קודם לכן עם עוד מישהו שנשאר במשרד שלנו שלא ידע שאמור לעבוד איתנו עוד מישהו (יותר נכון, לא טרח לבדוק מי עוד עובד איתנו מרוב עצלנות...)

מפה לשם רמבו התעצבן והודיע שאבי, אותו רמבו מחכה לתפוס כבר כמה חודשים, לא חוזר לעבוד עד שהוא מגיע אליו לשיחה... בשיחה שנערכה בינהם למחרת רמבו הודיע לאבי שמה שהוא עשה זה גניבה (עזבו את זה שרמבו הצבוע הזה היה איזה רב-מנאייק במשטרה שנתפס על עבירות קבלת שוחד והטרדה מינית...) ושהוא לא חוזר לעבודה עד שמי שהחתים לו את הכרטיס, יעני אני, יודה בזה... עכשיו, לאבי  יש עסק משלו והעבודה הזאת משמשת לו ככסף אקסטרא, ככה שהבחור לא ממש ירעב... אני כמעט בטוח שרמבו יודע שאני החתמתי את הכרטיסים, כי יש במשרד שלנו מצלמה שצילמה אותי מחתים את הכרטיס שלו (זה לא יכול להיות כרטיס שלי כי עדיין לא הנפיקו לי אחד כזה...) הבעיה היא שאבי אמר לו בשיחה בינהם שכנראה מישהו החתים את הכרטיס שלו בטעות, מה שלא מותיר לי שום דרך מוצא גם אם אני רוצה להודות... ככה יוצא שמטובה שביקשו ממני לעשות, אני יכול למצוא את עצמי מחוסר עבודה בזמן הקרוב (רמבו אוהב להפגין שרירים, במיוחד לאור העובדה שהוא מכניס עכשיו לא מעט חבר'ה חדשים לעבודה...)

 

פשוט מבאס אותי כל הקטע הזה... זה לא שבניתי על קריירה שם, אבל אני חייב את הכסף... עד שהשגתי קצת יציבות כלכלית... לא מתאים עכשיו להתחיל לחפש שוב עבודה...

 

מה אתם אומרים? עצות יתקבלו בברכה...

 

***

בלי שום קשר, מה אתם אומרים על המודעה הזאת שפורסמה היום בדף השני של חלק החדשות של ידיעות אחרונות?


 

רעיון גאוני או חולני? אני אישית חושב שבהוט קצת הגזימו...

 

***

חודש חדש התחיל...

אני רק מקווה שהוא יותר יאיר לי פנים...

בתכנון יש טקס קבלת תארים, יום סטודנט באר שבעי עם חברים ולא מעט טיפולי שיניים...

 

***

בפלאפון סוף סוף הוזילו את המחיר של כבל הנתונים של הפלאפון שלי... אז קניתי אותו השבוע והוצאתי את התמונות והסרטים שצילמתי בשנה האחרונה... חלק ימצאו את דרכן לבלוגים שלי...

 

זהו, שיהיה שבוע טוב לכולנו,

עם פחות לחץ ויותר שמחה, אפילו שאמור להיות חום מטורף...

שלכם,

קונאן.

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 1/6/2007 18:01   בקטגוריות השומר הצעיר, ימים שחורים, שחרור קיטור  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)