לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

סרג'נט פפר שלי...


לכבוד כל החגיגות של יומולדת 40 לאלבום המיתולוגי, סרג'נט פפר, של הביטלס במוסף של ידיעות אחרונות עשו מחווה נוספת וכל מיני אנשים נתנו את הגירסא שלהם לעטיפה של האלבום...
אז גם אני החלטתי לנסות את מזלי... וזה מה שיצא לי:



האמת, יש לזה פוטנציאל עצבני לפרוייקט מושקע, אבל מדובר בהשקעה רבה ולא נראה לי שיש לאנשים הרבה סבלנות בשביל זה... בכל מקרה, מי שרוצה לחקות - מוזמן בכיף...
דרך אגב, זיהיתם את כולם בתמונה? אם ספרתי נכון, יש 55 דמויות בנוסף לביטלס... נראה מי מזהה הכי הרבה... (בין הזוכים יוגרלו חולצה ותקליט... סתם... אין לי כסף...)
נכתב על ידי Konan Mc'konan , 16/6/2007 02:10   בקטגוריות מתוך שעמום, פוטושופ להמונים!  
78 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)