לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

יוחזר החורף לאלתר!


השבוע המסריח הזה אוטוטו מסתיים....
יאללה, שייגמר... נמאס מהחום הזה!
אני שוקל ברצינות לקנות מזגן לחדר שלי... ממש כבשן פה במהלך היום... תחשבו גם שאת שעות השינה שלי אני עושה בשעות הבוקר ולא בלילה, ותבינו עד כמה קשה לי לישון בימים האחרונים... תמיד הסתדרתי עם מאוורר, אבל ההתחממות הגלובאלית כנראה תנצח במאבק הזה, כי אני כבר לא יכול להמשיך ככה...

***

לא מזמן רמבו הכניס לעבודה את הבן שלו לעבוד איתנו... אם היה מדובר בבחור רציני, לא הייתה לי בעיה, אבל כשמדובר בילד בן 16, שאני ספק אם גדלה לו שערה אחת על ביצים, זה כבר too much, אפילו לי... (ומי שמכיר אותי יודע שאני יכול לסבול די הרבה לפני שאני מאבד את העשתונות...) ביום שבת בצהריים הייתי כבר האחמ"ש במשמרת הצהריים ומבחינתי, להיות אחמ"ש זה די סיוט... במיוחד כשמשמרת שלי היה הפלצן הקטן (מעכשיו הוא יקרא רמבו ג'וניור) ועוד בחורה חדשה שגם התחילה לעבוד לא מזמן... ממש משמרת בייביסיטר... כשיצאתי לסיורים עם הרכב, כל חמש דקות הילדים התקשרו לשאול מה עושים ככה ומה עושים ככה... שיגעו לי ת'שכל, אבל אני הבלגתי... לפחות זה היה יום שבת והתנועה בעבודה די נמוכה בשבתות (אם כי במקרה באותה השבת הבוס הגדול והבן שלו החליטו לבקר במפתיע ועיצבנו אותי...)

הצרות האמיתיות היו ביום שני בצהריים כשעוד פעם קיבלתי משמרת עם רמבו ג'וניור ועוד איש חברת שמירה שמתגברת אותנו כשיש לנו בעיות של כוח אדם... במהלך היום, באמצע השבוע, זה די סיוט לעבוד אצלנו, ואחרי שעה חשבתי שהיום הזה לא ייגמר לעולם, אפילו לא היה לי זמן להיות עייף (עבדתי לילה לפני כן)... רמבו ג'וניור כמובן לא עשה כמעט כלום והיה עסוק ברוב שעות המשמרת לשחק בפלאפון שלו או לצפות בערוצי הMTV השונים... הוא יודע טוב מאוד שלא משנה מה שהוא יעשה, אותו לא יפטרו... שאר העובדים לעומת זאת, יודעים שאסור לריב איתו, כי בכל זאת, הוא הבן של הבוס... מלכוד מסריח כזה ורמבו ג'וניור יודע את זה טוב טוב ומנצל אותו כל הזמן...

חוץ מזה, היום עברתי טיפול שורש... ממש מעיק כל הקטע הזה... במיוחד הקטע החדש של לתקוע איזה ניילון/גומי על הפה... כל שניה אתה בטוח שזהו, אתה מפסיק לנשום... והטעם המסריח הזה בסוף הטיפול שנשאר אחרי הטיפול... נזכרתי למה לא אהבתי את זה לפני 4 שנים...

***

לנונו גיסי יש אוטוטו יומולדת שלושים ואין לי מושג מה לקנות לו... הצעות? מישהו?

***

תגידו, מה יהיה עם כל תגובות הספאם הללו? זה לא קורה רק אצלי בבלוג, נכון?

***
אחחח... הורים צעירים... לא יודע אם לצחוק או לבכות...


זהו להפעם...
אני הולך לנוח עוד קצת, לראות אם דריה זליג חזרה כבר ל"אלופה" ולהתכונן לעבודה...
שיהיה סופ"ש צונן לכולם...
ובהצלחה בבחינות לסטודנטים שביננו...
קונאן.
נכתב על ידי Konan Mc'konan , 27/6/2007 19:01   בקטגוריות השומר הצעיר, שגרת החיים שלי, עבודה  
90 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)