לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

לא רק לצביקה פיק מותר להתקמבאק...


אחרי נטישה ארוכה ביותר, החלטתי לחזור...
אבל זה לא אומר שיהיה פוסט כל יום...
אני לא מתחייב לכלום...

הרבה דברים קרו בחודשים האחרונים והרבה לא קרו...
אין לי רצון/חשק/עצבים/עניין לכתוב על מה שהיה...

מה שהיה - היה... עכשיו המבט הוא להווה/עתיד...

מה שאני כן יכול לומר כבר עכשיו שיש הרבה לחץ בעבודה... כן כן... אותה עבודה משעממת עם בוס מטורף, אם כי אני חייב לציין שבזמן האחרון הוא קצת נרגע (טפו טפו טפו, מלח מים שום בצל...)

אני מתלבט מה לעשות עם עצמי... ההתלבטות כרגע היא תואר שני (מנהל עסקים, לוגיסטיקה - דברים כאלה) או לימוד לתעודה (עיצוב גרפי/קופירייטינג). אין לי מושג מה אני רוצה מעצמי...
המלצות מישהו?

הלימודים מן הסתם יהיו במרכז, מה שאומר שהמושבניק בקרוב לא יהיה כזה מושבניק... עיר היעד כרגע היא גבעתיים (כן כן! עיר הבלהות של קיפוד, דובה ונטע-לי, אבל אותי היא בכלל לא מרתיעה!)

בגלל העבודה הרבה, כמעט ולא יוצא לי לצאת, ככה שחיים - אין לי יותר מדי.... איילת, ההיא עם החיוך מפוסטים של לפני שנה, החליטה פתאום , out of the blue, לחדש את הקשר... מתעניינת לגבי, אפילו רוצה להשכיר ביחד איתי דירה (מידורי, את יודעת שאת תמיד אצלי אופציה ראשונה, נכון?)

כאשר אין לחץ בעבודה, הפייסבוק מעביר לי את השעמום (מה שגם מסביר את ההיעדרות המוחלטת שלי מישרא...) - אני מודה, מכרתי את נשמתי לשטן (מי שמכיר אותי יודע שהייתי מהמתנגדים הגדולים של האתר הזה...) אבל אין מה לעשות - כנראה אין לי את היכולת לעמוד מול לחץ חברתי... האמת, אני שם בעיקר בגלל הפוקר... מעביר לי את השעות המתות בעבודה פשוט יופי...

אההה.... ולפני שאני מסיים - הישרדות והמטבח ! לא יודע מי אחראי לזה, אבל זה פשוט כיף ששתי סדרות הריאלטי האהובות עליך מקבלות גירסא ישראלית... לא?

שיהיה שבת שלום לכולם, וסופ"ש רגוע (או פרוע לקלאברים שבינכם...)

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 28/3/2008 07:04   בקטגוריות שגרת החיים שלי  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)