לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

האביב הגיע?


או שבעצם זה בכלל הקיץ ופספסנו את אחת התקופות היותר חיוביות של השנה... מה זה החום הזה לעזאזל?
נראה אתכם בוכים עכשיו על הגשם ועל הקור? בין המקלחות התכופות, הזיעה הניגרת והניחוחות "הנעימים" שבאים מכל מיני אנשים (גם היום, בשנות ה-2000 ישנם אנשים שמסרבים להכיר במוצר הנקרא דיאודורנט!)


ההורים טסו אתמול בלילה ל"טיול אחרי הצבא" שלהם...
שלושה שבועות בדרום אפריקה...
הם אמנם טסו כבר לחו"ל, אבל תמיד זה היה עם אחד מהאחים שלי (אני מעולם לא טסתי איתם) או שזה היה לתקופה קצרה (לכל היותר שבוע)...
כמובן שאני עכשיו צריך לשמור על אח שלי ועל כל השטויות שהוא יעשה... די מבאס, אבל אין מה לעשות - גם להם מגיע חופש...

אז מה יהיה עם פסח?
השבט כנראה יתפצל קצת... כמובן שקיבלנו כמה הזמנות לסדר, אבל לא היו יותר מדי הצעות אטרקטיביות, לכן אני ואחי החלטנו ללכת על בטוח ולכן אנחנו הולכים לדודים שלי פה במושב... גם קרוב לבית (אפשר לברוח כמה שיותר מהר הביתה) וגם מוכר (אין הפתעות שם, לא יהיו שם אנשים שלא פגשתי כבר בעבר). אחותי לעומת זאת, תיסע לסבול קצת אצל חמותה... מסכנה... אם זה היה תלוי בה - היא הייתה עושה איתנו את הסדר... למחרת כנראה ניסע למשפחה בצפון ונפגש שם גם עם אחותי ובעלה...
חג שני כבר סגרנו שאנחנו עושים בבית שלנו...

הזמן האחרון התאפיין בעיקר בחידוש קשרים ישנים... אם זה בפייסבוק (מוצאים שם אנשים שלא חשבתי שאי פעם אתה עוד תדבר איתם) ואם זה בטלפון... השניים האחרונים ביותר הם טוני ולוליטה... עם טוני לא יצא לי לדבר כבר 3 חודשים, מאז שהבחור עבר לעבוד בעזריאלי, אין שם עם מי לדבר... עסוק הבחור... לאחרונה הוא התקשר כבר כמה פעמים ואפילו הזמין אותי אליו לדירה, מה שלא עשיתי כבר שנים...
עם לוליטה זה היה משהו דומה... אמנם, אני הייתי זה שהתקשר אליה, על מנת לאחל לה מזל טוב ליומולדת, אבל השיחה גלשה לה ושכחתי כמה כיף לי היה לדבר איתה... איתה פשוט השיחה זורמת... תמיד יש על מה לדבר... החלטנו שאנחנו צריכים להיפגש, אבל בין העבודה שלה ובין העבודה שלי אין יותר מדי מרחב מחייה... אני צריך לראות מה אני עושה ולקפוץ לראות אותה... באמת שהתגעגעתי...

חוץ מזה, אין יותר מדי מה לחדש...
עכשיו אני אלך להתארגן לעבודה...
אז אם אני לא אכנס לפה עד פסח, שיהיה חג שמח לכולם... (אל תצפו לSMS או טלפון ממני, כי אני נגד תעשיית הברכות שצמחה לה בישראל בשנים האחרונות... לכן אני עושה את זה כאן ועכשיו...)
שיהיה יום טוב וקריר לכולם,
קונאן.
נכתב על ידי Konan Mc'konan , 15/4/2008 16:00   בקטגוריות משפחה, שגרת החיים שלי  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)