לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

אירוביזיון ושאר ירקות


אני באמת לא יודע מה קרה לי אתמול, ככל הנראה רגע של חולשה בעקבות משמרת צהריים משמימה, אבל כשאחותי השתלטה אתמול על השלט לא ממש התעקשתי שתעביר את הערוץ למשהו נורמלי, אבל קרה מה שקרה והערוץ הנבחר היה מי אם לא - הערוץ הממלכתי שלנו...

מאחר ובמחשב המקרטע שלי אי אפשר לשחק fifa 2008 החלטתי לשחק במחשב של אבא שלי שנמצא בסלון ביתנו... ומה לעשות, לא היה מנוס מלצפות במקביל (יותר נכון להאזין) לקולות הבוקעים מהטלוויזיה...

 

אז צפיתי במחדל הזה שנקרא אירוויזיון...

ממש הזוי מה שנהיה מהדבר הזה...

אם פעם זאת הייתה תחרות שירה בינלאומית, עכשיו זה כבר נהיה תחרות גימיקים זולה שהזוכה בה נקבע על ידי מניעים פוליטיים/אתניים ולאו דווקא בשל מניעים תרבותיים...

 

מהצפייה הראשונית  אמרתי לאחותי שלפי דעתי שני שירים שישלטו יהיו השיר האוקראיני של קיילי מינוגינסקי או השיר היווני של קלומירה ספירס... האמת, היוונים והאוקראינים הלכו על הנוסחא הבטוחה להצלחה באירוויזיון - כוסיות מטורפות ששרות שירי דאנס אירופאי קליטים ומסריחים... כמה מפתיע שהם הגיעו למקומות שני ושלישי בסוף התחרות...

 

כל הקטע הזה של הניקוד ממש משעשע... למה משעשע ? כי אני בבית יכולתי לומר מי יצביע למי... זה לא קשה בכלל, אם את מדינה שהייתה שייכת פעם לבריה"מ לשעבר, הנקודות שלך אוטומטית יעברו לאחת משכנותייך, כנ"ל לגבי המדינות הסקנדינביות והמדינות של יוגוסלביה לשעבר... הקטע של יוגוסלביה הכי שעשע אותי... כי כולם פה חברים של כולם, נותנים אחד לשני נקודות, אחרי שבסה"כ 12 שנה עברו מאז שטבחו אחד בשני...

גם אנחנו לא נשארנו חפים מפשע, כשבאופן "מפתיע" את מירב הנקודות שלנו נתנו לאוקראינה ולרוסיה... הממממ... מעניין מאיפה הקולות הללו הגיעו?

 

אז מה הלקח שאנחנו צריכים להפיק מכל זה?

 

א. לנטוש את הביזיון הזה לאלתר! (מה שלא יקרה, כי אנחנו מתעקשים להיחשב חלק מאירופה...)

ב. למרות אחוזי ההצלחה הגבוהים של הנציגים התימנים שלנו (יזהר כהן, גלי עטרי, ירון כהן) בועז מעודה הוכיח שהאירופאים כבר לא ממש מתים על כהי העור כמו פעם ולכן צריך לחשוב על נוסחא מנצחת חדשה...

ג. לאירוויזיון הבא אנחנו צריכים לשלוח את בר רפאלי/גל גדות/מורן אטיאס (מחקו את המיותר) שתשיר את השיר שלה ברוסית... הניצחון כבר עכשיו יהיה בכיס שלנו... 

 

***

 

אני יודע ששנים לא הייתי פה,

דווקא היה פה ושם מה לרשום, פשוט תמיד זה או שאין זמן או שאין כוח או שמלי לא נידנדה לי מספיק...

אז אפשר לסכם כעת בקצרה:

* הישרדות הסתיימה... הכל כבר נאמר על הגמר, על ההופעה של קפון, על המרד ועל איך שדפקו את נועם! בניגוד לרוב האנשים אני דווקא נהנתי מהעונה הזאת בכלל ומהגמר בפרט... רק נשאר לקוות שבשנה הבאה יהיה יותר טוב ופחות התערבות של ההפקה...

* יום העצבנות עבר עלי בשלום... בלי יותר מדי רעש, הרבה אורחים, הרבה בשר והמון אנרגיות מבוזבזות... נתראה בשנה הבאה...

* אינדיאנה ג'ונס - הייתי בסרט... נהנתי... כל מילה נוספת מיותרת...

* יש דיבורים על סרט המשך לדוני דארקו - הבלוג של הולדן מתהפך בקברו!

*מציקים לי מהצבא... כל הזמן רוצים שאני אבוא למילואים... אבל ממש לא בא לי...

* השבוע אני מוזמן לחתונה של אלישבע, למי שלא יודע/לא מעודכן/לא מעניין אותו (מחקו את החסר), מדובר באהבה הראשונה שלי... הרבה מים עברו בירדן מאז הכרתי אותה... הספקתי להתאהב במישהי אחרת ואפילו הקשר ביננו לא חזק כמו שהיה פעם... את בעלה לעתיד אני נורא מחבב ככה שאין לצפות לסצינות דרמטיות סטייל ג'וליה רוברטס בחתונה של החבר שלי וכו'... מה שכן - זה יהיה מוזר... מוזר ומרגש...

* לסיום, אחותי גילתה לי השבוע שככל הנראה אני בדרך להיות דוד בפעם הראשונה... אבל אל תגלו לאף אחד עד שזה יהיה רשמי... אוקיי?

 

שיהיה שבוע מצויין לכולם,

גם לבועז מעודה,

קונאן.

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 25/5/2008 17:11  
71 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)