לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

מה נסגר אתכם אנשים?!?


מה הקטע?

כל יומיים בערך יש למישהו יומולדת?!?
אני לא מבין? בכל שנה בחודש דצמבר אוזל מאגר הקונדומים בישראל?!? אני יודע שמדובר בחורף ומשעמם לפעמים להישאר בבית, אבל גם אם הולכים על סקס, אי אפשר לדאוג לשים קונדום?!? איך זה ייתכן שחודש אוגוסט אצלי עמוס בימי הולדת לחברים/בני משפחה/נספחים לענייני שקשוקה?!?
זה באמת לא בסדר...

החודש הזה באמת הולך להתיש אותי... אם זה לא כל ימי ההולדת, אז זה בטח יהיה כל החתונות למינהן... בשבוע האחרון של אוגוסט יש לי שתי חתונות יום אחרי יום... פשוט מעיק... ואי אפשר שלא ללכת... מדובר במשפחה, בעצם בשני בני דודים שמתחתנים ואי אפשר גם ללכת רק לחתונה אחת, כי מדובר באותה המשפחה... וכל זה בלי להזכיר את הקנסות שמתלווים אליהן...

העבודה הזמנית שלי עדיין מתארכת לה ואני מתחיל לפחד... שאני לא אמצא משהו יותר טוב, משהו שאני אבוא יותר לידי ביטוי... כנראה שאני לא אתחיל השנה תואר שני... לפחות לא בסמסטר הקרוב... העתיד אף פעם לא נראה יותר אפור...

הצטרפו אליי לאחרונה בפייסבוק כמה חברים מתקופת הצבא שלא ראיתי/שמעתי מהם כבר כמה שנים טובות... ליתר דיוק, משהו כמו 8-9 שנים... רובם התחתנו ולחלקם יש ילדים... ולי אין כלום...  איך הולך השיר הזה של עופר בשן? "לבד..."

אבל לא נסיים פוסט בנימה פסימית (עד שאני כותב פה משהו...)
בעוד פחות מחודש אני נוסע לאילת עם החבר'ה מהעבודה... אמנם אני לא מת על אילת (מלא ערסים, פרחות וחם בטירוף) אבל זה החופש הרציני הראשון שאני יוצא אליו מאז 2003... 4-5 ימים של מנוחה, סתלבט, אלכוהול וצחוקים...


אז אני מקווה שאתם לא נמסים כמוני בחום המגעיל הזה (יאללה שיבוא כבר החורף!)
שיהיה שבוע טוב לכולם, במיוחד לספורטאים שלנו שנמצאים כרגע בבייג'ין...
קונאן.
נכתב על ידי Konan Mc'konan , 10/8/2008 00:18   בקטגוריות שגרת החיים שלי, פסימי, שחרור קיטור  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)