לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

חרא של שבוע, אבל איזה כיף ששרה עפה!!!


 

השבוע האחרון לא היה מהטובים...

איזה וירוס תפס אותי וחזק... זה התחיל עם שיעולים חזקים, עבר לצינון חריף (עד עכשיו אני "מלקק את הפצעים" באף), המשיך עם כאבי ראש, חזר לשיעולים ועכשיו נשארו קצת שאריות צינון...

זה לא אומר שלא הלכתי לעבודה... העדפתי ללכת לעבודה ולסבול מאשר להפסיד יותר מדי כסף... כמה קפיטליסטי מצדי... על הדרך הדבקתי איזה חצי מחלקה... כמה מניאק מצדי...

מסתבר שזה עבר גם למשפחה... אחותי והאחיינית שלי גם "זכו" להנות מהתופעה... אבל מה אני אעשה? זה לא בכוונה...

 

השבוע גם אבא שלי הלך לביילינסון לקבל תדרוך על מה שהוא הולך לעבור בקרוב... הטיפול שלו יתחיל בערך באמצע פברואר ואמור להימשך במשך 6-7 שבועות (לפי מידת הצורך) כשבכל יום במהלך השבוע הוא יצטרך להגיע לבית החולים. ממה שאמרו לו, בהתחלה הוא יוכל להגיע בעצמו לטיפולים, אבל ככל שזה ייתמשך, הוא כבר יצטרך לקבל עזרה... אז התחלתי לשמור על ימי החופש שלי... אין ברירה... אני האופציה היחידה.

 

 השבוע החלטתי לפנק את עצמי וקניתי סלון חדש!

כבר כמה זמן שאני מתלבט בנושא והשבוע "אזרתי אומץ" והחלטתי ללכת על זה... מה שדחף אותי לזה היה כשדיברתי לפני איזה שבועיים עם מייקי אחרי שראינו את "אווטאר". הוא העיר לי משהו על זה שהוא עדיין לא ביקר אצלי בבית... חשבתי על זה כמה שניות ואז אמרתי לו: "אתה יודע מה? לא נראה לי שאף אחד ביקר אצלי מאז שעברתי לקרוואן..."

וזה באמת נכון... משום מה, אני גר שם יותר משנה וחוץ מביקור אחד של בן דוד שלי בפסח, אף אחד לא התארח אצלי... אפילו ההורים שלי בקושי נכנסו לשם... וזה מוזר, כי כשגרתי בב"ש למשל, תמיד הזמנתי אלי חברים הביתה... מצד אחד זה די סבבה, כי לא צריך להשתולל עם הניקיונות וזה מאוד "חסכוני", אבל מצד שני, הקטע החברתי מאוד מעיק...

אז אחרי שיגיע הסלון, אני מתכוון לשנות את הסטאטוס קוו... זה לא אומר שאני הולך להרים שם מסיבות, אבל כמו שחכמים ממני אמרו פעם "הייאוש נעשה יותר נוח"... אמנם זה חור, אבל לפחות שיהיה יותר נוח לחברים שיבואו לבקר...

 

אמנם היה שבוע מסריח, אבל הסוף שלו היה מתוק...

אתמול באו אלינו הקרובים מהצפון לרגל חגיגות השנה של האחיינית המתוקה שלי... היה מאוד מעייף, אבל היה כיף לשבור קצת את השיגרה...

בסוף היום היינו על סף קריסה, אבל זה לא מנע מאיתנו לשבת ולראות את גירוש השדים הגדול ביותר שנראה על המסך מאז "מגרש השדים"... כמובן אני מדבר על ההדחה של שרה לוין מהאח הגדול... לא פעם ולא פעמיים היא זכתה לקבל ממני את הכינוי הלא מחמיא של "השטן בהתגלמותו" ואני חייב לציין שאני חושב שהיא לא סתם זכתה בכינוי הזה... היא פשוט אישה רעה! יש כאלה שיקראו לזה "פולניות יתר" או משהו כזה, אבל בתור נכד לסבתא סופר-פולניה, אני חייב לציין שאם זה ככה, נעשה פה עוול גדול לכל יוצאי פולין וצאצאיהם... הרוע והרעל שיצא לה מהפה פשוט הדהים אותי בכל פעם מחדש. סבתא שלי ז"ל (שלא הייתה פולניה) אמרה לי פעם: "אם אין לך מה לומר - אל תדבר"... אז שרה כנראה לא שמעה את המשפט הזה, וגם כשלא היה לה מה לומר, היא דאגה לפלוט איזה משפט ארסי נגד אלירז/גואל/פותנה/עדנה/אלין (מחק את המיותר) ולפעמים אפילו נגד בני בריתה!!!

היא שיחקה בהתחלה על כרטיס הזקנה החביבה ועשתה את זה בהצלחה, אבל ברגע שהחלו להצטמצם הדיירים בבית התחיל להתגלות הפרצוף האמיתי של גברת לוין.

נסכם עם מה שאחותי אמרה אחרי ההדחה במוצ"ש: "איזה כיף, איזה כיף..." (ותודה להדס מהישרדות על המשפט...)

 

זהו...

שיהיה שבוע טוב לכולם...

עם כמה שיותר גשם וכמה שפחות צינון...

קונאן.

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 18/1/2010 01:33   בקטגוריות ארועים משפחתיים, האח הגדול, שגרת החיים שלי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חרב פיפיות


מגיע לקשת!!!
אחרי כל ההייפ סביב מעיין חודדה, הבלגאן שהיא יצרה בבית והרייטינג שהיא יצרה מחוץ לו, החליטו לקחת החלטה אמיצה ולהעיף את הבהמה מבימת הפריים-טיים. אמיצה מאוד הייתי אומר... כי עכשיו בתכל'ס, אין בבית הזה שום דבר...
בסופו של דבר, מדובר בפאק של אנשי הליהוק... הם כל כך רצו למצוא את הפרובוקציה הבובלילית הבאה, שהם לא בדקו לעומק את האופי של החודבה... ממה שהבנתי, עשו למתמודדים שנרשמו לתוכנית סימולציות לפני שהם נבחרו, אז איך לעזאזל הם לא קלטו שיש להם שם חתיכת מופרעת עם נטיות פסיכוטיות?!? או שאולי הם בעצם ידעו ולזה הם קיוו וייחלו? כי אין כמו ערסית כבדה בשביל לעורר בלגאנים בבית... ככה זה גם במקרה של אביב, הרי הבחור פרובוקטור לא קטן... הוא הערס (אפילו שהוא אשכנזיפט כזה) הקטן הזה שמעורר את כל המהומות ואז קורא לערסים הגדולים שיגנו עליו... הוא היה עסוק כל הזמן בלגבות את ההתנהגות הבזויה של חודדה ובלעצבן את כל שאר הדיירים (במיוחד את אלה עם הפיוז הקצר) ובצורה כל כך מעצבנת שזה מתחיל להיראות כאילו הוא מתמודד שתול של האח הגדול שמקבל הוראות איך להתסיס את האווירה...
אז נכון שכשיש אקשן ובלגאנים יותר מעניין, אבל בסופו של דבר, מי שצופה בתוכנית הזאת, אלה בעיקר החבר'ה הצעירים, אלה שהולכים למחרת בבית ספר ויקללו את המורה שלהם כמו מעיין חודדה, או שיתחיל מריבה על כלום עם ילדים אחרים כמו אביב... צריך לחשוב על התמונה הגדולה, ולפעמים היא לא הולכת באותו הקו עם מלחמת הרייטינג... בקשת הבינו את זה שבועיים מאוחר מדי, אבל עכשיו הם נענשים על כך עם ריבית... כי כשהחודדות עזבו/הועזבו ואביב איבד את הגיבוי שלו, אין מי שיעשה פרובוקציות, אין מי שיתסיס את האווירה על סתם... איזה אקשן יהיה? יחסי האהבה-שנאה של סער ואיילה? המשולש הרומנטי שלהם עם אביב? מלחמות התקציב? נשמע מאוד "חלבי"... בקיצור שרה הולכת להנות מהשקט ובגדול...

ממחר - חופש עד מוצ"ש...
אז עד הפעם הבאה,
קונאן.

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 1/12/2009 19:03   בקטגוריות האח הגדול  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום חופש


לקראת היומולדת הודעתי בעבודה שאני רוצה חופש מרביעי עד שבת... אז הלכו לקראתי וגם היום משום מה החליטו לתת לי לעבוד על שעות השינה/בייביסיטר שלי...
פעם עוד הייתי מתווכח איתם, מתעקש לעבוד (בכל זאת, למה לבזבז סתם ימי חופש?) אבל בגלל שכל כך לא כיף לי בעבודה, החלטתי להישאר בבית... ונראה לי שעשיתי החלטה טובה...
עשיתי מרתון של "קרוב רחוק" (סידרה מפגרת, אבל אני מת על האוסטרלים האלה...) והשלמת פרקים ב"האלופה" (סידרה סופר אינפנטילית, אבל מה לעשות, ורד פלדמן משחקת שם)...
עוד מעט מתחיל הסופר-קלאסיקו של ספרד (למי שמתעניין בספורט) ויותר מאוחר יש גם עוד פרק בקומדיה שנקראת האח הגדול...

נראה לכם שיש איזשהו סיכוי שהבהמה הזאת, מעיין חודבּה, תעוף מהתוכנית? הרי בתכל'ס, היא עושה שם את רוב האקשן ולמעשה בקשת אף פעם לא מפרסמים כמה SMSים נשלחים לכל בנאדם, ככה שהם בעצם יכולים (ואולי זה מה שהם עשו עד עכשיו?) להחליט בעצמם את מי לשלוח... אצל ההורים שלי שוב התחלקו לשני מחנות: אבא שלי, בובליליסט בעברו, תומך כמובן בחודבּה ואמא שלי, ש"צית בעברה, תומכת כמובן בכל מי שנמצא נגד החודבּה (שזה בערך כולם חוץ ממוטי ואביב המעצבן) הולך להיות שוב חורף מעניין! מה שהכי מצחיק, שהג'י הזאת היא גם די פרחה בעצמה, אבל לעומת החודבּה, היא אפילו יותר שפרה משפרה...

עדיין אין לי תוכניות ליומולדת 30... בילי כבר הודיע לי מזמן שהוא לא יהיה ביומולדת שלי מאחר והוא טס לאמסטרדם עם החבר שלו... די ביאס אותי, כי לא רק שהוא אחד החברים היותר טובים שלי, גם אצלו הכי קל להיפגש... חוצמזה, בגיל 30 אתה מגלה פחות או יותר כמה חברים באמת נשארו לך... יכול להיות שזה רק אני, אבל החבורה די הצטמצמה לאחרונה... עצוב משהו, לא?

לכל מי שאוהב הישרדות - אסור להפסיד את "מהדורת השבט"!!! שנה שעברה לא התייחסתי לזה ברצינות, וגם בתחילת השנה לא ממש עניין אותי, אבל בחודש האחרון יצא לי לראות כמה תוכניות ולא הפסקתי לצחוק שם... קודם כל - רוב המודחים בעלי חוש הומור עצמי לא רע (במיוחד זיו) וזה עושה את הבדיחות ליותר מצחיקות, אבל עם דמויות כמו שיש העונה (הדס המטורפת, ליעד הסתומה, אביגיל שחיה בסרט אמריקאי, זיו ושי המאפיונרים וכו') פשוט חייב להיות מצחיק... נובלמן הזה קורע מצחוק... אם חושבים על זה, כמה חסרים לנו המערכונים של ארץ נהדרת ושבוע סוף... מישהו יודע לאן לעזאזל הם נעלמו?

בכל מקרה,
שיהיה אחלא סופר-קלאסיקו לכולם!
קונאן.
נכתב על ידי Konan Mc'konan , 29/11/2009 18:33   בקטגוריות האח הגדול, הישרדות10, שגרת החיים שלי  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)