לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

Don't kill the messenger


ישנם ימים שאני לא סובל אותו

וישנם ימים שאני לא יכול בלעדיו...

היום הוא אחד הימים שבהם אני אומר לעצמי why god? why ?!?

ישנם אנשים שפשוט לא מובן איך נתנו להם להשתמש בתוכנה הזאת.

אחד מהאנשים הללו הוא קשקש. חבר טוב מהצבא, ולמרות העובדה שאני

אוהב אותו והוא אחלא בנאדם, הוא פשוט לפעמים יכול להיות כזה בלתי נסבל,

מהאנשים הללו שאוהבים אותם בעיקר כשהם ישנים...

הוא בחור טוב, אבל יש לו נטיה לחזור על בדיחות ושטויות מהצבא שלא הצחיקו

עוד בתקופה ההיא, אבל הוא בכל מקרה יחזור ויספר אותן שוב שוב ושוב ולא יעצור

עד שאנחנו נזרוק אליו איזו מילה (בדרך בצעקה או הערה צינית מלאת ארס).

לא מזמן הוא גם התוודע לפלאי הטכנולוגיה. מה שאומר שהבחור התקין מסנג'ר

אצלו במחשב... איזה סיוט... מאז אילן ואני נכנסים למסנג'ר בפחד... אנחנו יודעים

שאם אנחנו ניכנס והבחור יהיה מחובר - אנחנו הולכים להצטער על זה כל כך...

קשקש הוא מסוג האנשים שאתה אומר לעצמך כמה מייקרוסופט לא אחראים כשהם

משחררים תוכנה חינמית כזאת לשוק... צריכים לקבוע איזו מדיניות כזאת שאומרת

שכל בן אדם צריך להביא אישורים לכך שמותר לתת לאותו בן אדם להשתמש במסנג'ר,

לפחות מחמישה אנשים שונים... שיהיה מעין תחקיר בטחוני כזה לפני...

זה כמו שהיו נותנים לכל מי שמבקש - לשאת אקדח...

אהה... ואם אתם שואלים למה אני פשוט לא חוסם אותו - התשובה לכך פשוטה - אני

לא עושה את זה, בדיוק מאותה הסיבה שאני לא מסנן אנשים בטלפון... אם היה לאנשים

מספיק חשוב לדבר איתך, אז המינימום הוא לענות להם...

 

 



נכתב על ידי Konan Mc'konan , 4/3/2005 00:16   בקטגוריות הנפשות הפועלות  
57 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קצת על נונו...


היום אחה"צ חזרתי לב"ש... נונו, גיסי לעתיד, הקפיץ אותו... איזה בחור טוב... אם אני צריך משהו אני יודע שאפשר לסמוך עליו...

כשאני חושב לאחור ונזכר במה שעשיתי לו כשהגיע אלינו לבית בפעם הראשונה אני די מתבייש... נתתי לו את הטיפול שכל "אח גדול" נותן לחבר החדש של האחות הקטנה שלו...  מי שמכיר אותי יודע כמה קשוח אני יכול להיות לפעמים... מסכן, בדיעבד אח"כ גיליתי שהבחור היה בטראומה לא קלה בגלל זה...

בכל מקרה, לאחר ארבע שנים, נונו כבר בן בית אצלנו... למעשה הוא נמצא בבית שלי יותר ממני והפך לחלק בלתי נפרד מן המשפחה, וליתר דיוק יהפוך לאחד כזה באופן רשמי בעוד 8 חודשים... לפעמים אני רואה בו כאח הגדול שמעולם לא היה לי כשהייתי קטן. אח כזה שהיה לרוב חבריי ורק לי לא היה אחד כזה... רוני אחי, עד כמה שאני אוהב אותו, קטן ממני ב-11 שנה, ככה שלא היה לי אח כזה קרוב... לפעמים מאיה אחותי מתחרפנת מכל השטויות שנונו ואני עושים מאחר ויש לנו את אותם תחביבים ובגלל שאנחנו חושבים באותו הראש...

אני ממש שמח בשבילה... מצאה בחור נהדר... הלוואי ואישתי (אם תהיה אחת כזאת...) תהיה כזאת...

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 16/1/2005 01:17   בקטגוריות הנפשות הפועלות  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על ז'וז'ה ורוקפור


לפני שעה בערך חזרתי מהופעה של להקת רוקפור... היה מ-א-כ-ז-ב !!!

לפני שנה פלוס מינוס הייתי בהופעה שלהם באותו המועדון... ההופעה ההיא הייתה אחת הטובות שהייתי בה בארץ... מאז הסולן הקרח ההוא (אלי משהו...) עזב את הלהקה וכנראה שזה לא ממש מצליח להם... ממש חבל, דווקא להקה נחמדה...


אני שונא קמצנים!

במיוחד כאלה שיש להם כסף וכואב להם כשהם צריכים לבזבז קצת... ז'וז'ה הוא אחד כזה... הבחור גר בעומר !!! פאקינג עומר !!! מדובר בבברלי הילס/מלרוז פלייס של הנגב! הוא נוהג באלפא רומיאו חדשה ולובש רק מותגים! אבל מה - אם מישהו יבקש ממנו איזה שקל הוא ישר יסתכל בעיניים מסכנות ויעוות את פרצופו...

אני, בתור אחד שהאמצעים הכספיים שלו מדלדלים בכל יום בחיים לא אתקמצ על החברים שלי... בחיים שלי לא ביקשתי כסף לדלק כשהסעתי חברים (גם אם זו הייתה נסיעה של שעתיים וחצי!) ותמיד משאיר טיפ גדול למלצר... אני זוכר שיצאנו פעם כל החבר'ה והבחור פשוט חישב עד האגורה האחרונה כמה טיפ צריך להוסיף... הבחור גם מעשן, אבל נדיר יהיה למצוא עליו חפיסת סיגריות, הוא ישנורר מכל אחד שיעבור לידו...

עכשיו, אם היה מדובר בבחור שמכלכל את עצמו, מממן שכ"ד ושכ"ל הייתי מבין, גם אני מנסה לחסוך איפה שאפשר, אבל ז'וז'ה בניגוד לסטודנט הבאר שבעי הממוצע גר אצל ההורים וכל השכ"ל שלו ממומן ע"י הוריו... את הפר"ח הוא עושה בשביל לממן את הבילויים שלו!

ואני שואל - איך הוא יכול להסתכל על עצמו בראי בכל בוקר ?!?

 

(יש לציין שהבחור עיצבן אותי היום וסביר להניח שעד שבת אני כבר אשכח הכל...)

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 12/1/2005 02:37   בקטגוריות הנפשות הפועלות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)