לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שעון


אתה לא מעריך אותו כשהוא על היד שלך, אבל כשהוא בתיקון אתה מתחרפן בלעדיו... (לא, השעון בפלאפון לא נחשב...)

כמה שינויים עשו פה בישראבלוג מאז שכתבתי ברצינות בפעם האחרונה... מה זה אומר לגבי? להמשיך לכתוב או שאני כבר "פאסה"?

אחרי הישרדות, נכנסתי גם לקטע של האח הגדול... אבל רק לתוכניות של ערוץ 2 בלבד... זה כזה מצחיק... אחותי וההורים שלי הזמינו לעצמם גם את הערוץ המלא שמשדר 24 שעות אבל אלי זה לא מדבר... ממש משעמם שם... אני מעדיף שיערכו לי הכל ואני אקבל את המיטב... מספיק לי... השנה בקשת התעלו על עצמם... מצאו את היצורים הכי מוזרים... אם תשאלו אותי, הבחורה שהייתה פעם בחור היא הבנאדם הכי נורמלי שם... אני מחזיק לה אצבעות... והתינוקת הזאת שבהריון ממש דפוקה... עינב בובליל וונאבי...

היום יש הישרדות - מי יעוף? איך בא לי שריקי תעוף... לא קשורה לכלום... דוגמנית בעברה עאלק... לרדיו לא היו מקבלים אותה...

אוטוטו יומולדת 30 ואין לי שמץ של מושג מה אני עושה... כל הזמן שואלים אותי ואין לי ממש תשובה... המלצות? הערות? הארות? הכל יתקבל בברכה...
נכתב על ידי Konan Mc'konan , 25/11/2009 06:45   בקטגוריות הישרדות10, התמכרויות, סתם מחשבות  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוטוטו משנים קידומת


אני לא יודע מה אני מרגיש יותר - עצב או פחד...
ציפיתי שבגיל 30 אני כבר אהיה נשוי, או לפחות אהיה במערכת יחסים רצינית...
ציפיתי שבגיל 30 אני כבר אהיה עם ילדים או בדרך לשם...
ציפיתי שבגיל 30 אני כבר אמצא עבודה רצינית או שלפחות אהיה בכיוון מסויים...
ציפיתי שבגיל 30 אני אדע מה אני רוצה לעשות בחיים...
ציפיתי שבגיל 30 יהיו לי יותר תשובות משאלות...

כנראה שזה נכון מה שאומרים - כגודל הציפיות, כך גם גודל האכזבות...

שתהיה שבת נפלאה לכולם...

נ.ב.
המבצע של 4 במאה של צומת ספרים חזר... מומלץ בחום לכל מי שזוכר עוד מה זה ספר...

נ.ב.2
לא יודע אם אני חוזר לפה... סתם בא לי לכתוב משהו...
נכתב על ידי Konan Mc'konan , 20/11/2009 17:53   בקטגוריות סתם מחשבות  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על ראש השנה, עוד ראיון ו...


אז ראש השנה מתקרב...

איך רואים את זה ?

כשאבא קונה כמויות של בשר...

כשבדואר מגיעות כל מיני שנות טובות מאנשים שאני בכלל לא מכיר...

כשמד הלחץ עולה לאט לאט בהדרגה...

כשמתחילים לחשוב על מתנות לקרובי משפחה...

ובעיקר כשאתה פותח את האימייל שלך... ואז אתה מגלה 30 מיילים, מתוכם 29 הם מיילים של שנות טובות... כאלה שאנשים פשוט עשו עליהם foward ולא משהו שנכתב אליך באופן אישי ושהשקיעו בזה קצת זמן ומחשבה... הכי מעצבנים הם אלה ששולחים את השנות טובות הללו בלי לשים לב מה שהם שולחים... וככה אתה מקבל את אותם המיילים... בת דודה שלי, שגילתה את נפלאות המייל רק בשנה האחרונה, היא אחת מהאנשים הללו... אני קורא להם "הספאמרים עם ההיתר הדתי"... בכל מקום אחר בעולם נראה לי שמזמן היו עוצרים אותם על הפצת דואר זבל... חוץ מבישראל כמובן...

גם בתחום הSMSים זה בא לידי ביטוי... גם שם יש כבר את ההודעות הללו שאנשים שולחים לחברים שלהם... הודעות, שאין בהן שום דבר אישי... אני לא שולח הודעות כאלה בSMS... ת'אמת - אני גם לא מאלה שישבו בערב החג, ירימו טלפונים לכל העולם ואשתו בשביל לומר שנה טובה (ובכך גם יקנו יגואר חדשה למנכ"ל פלאפון/סלקום/אורנג' וכו'). השיחות הללו הן שיחות סרק... שיחות מאולצות... כאלה שאחרי 3 דקות של שיחה (ואולי פחות) בא הביטוי "ומה חוץ מזה?" שלמעשה אומר שאין לך יותר מה לומר לבן אדם ואתה מתחיל לאלתר... לאנשים שבאמת חשובים לי אני מרים טלפונים... כאלה שגם יש לי מה לומר להם...


השנה ההורים שלי החליטו שעושים את ראש השנה בבית, כשהתוכנית הגדולה היא להמנע מלהזמין אורחים... במיוחד אחרי החודש העמוס שעבר עלינו עם כל האירועים של החתונה... בינתיים אחות של נונו הסתפחה אלינו... עד ליום החג אני מאמין שנסתפח או נספח עוד פלג של המשפחה לארוחת החג... ככה שגם אם נרצה או לא נרצה, הארוחה לא תהיה משהו קטנטן...


אחחחחחחחחחח... כמה שאני שונא גפילטע פיש... לא יכול אפילו להסתכל על זה... שלא לדבר על להריח...

בכלל... למה המאכלים האשכנזים המסורתיים חייבים להיות כאלה מגעילים ?!?


אתמול הייתי בעוד ראיון... ראיון שמייקי סידר לי בחברה שהוא עובד בה... למרות הצינון הלכתי לראיון... השתדלתי להיות כמה שיותר מקסים... העבודה בהחלט מתאימה לי... 3 פעמים בשבוע, ככה שאוכל לשלב את זה עם הלימודים... בסוף הראיון הבחורה אמרה שאולי עד הערב תהיה תשובה...

עד עכשיו היא לא התקשרה...

נמאס לי כבר מהראיונות הללו...


בלי לשים לב - אוטוטו חוזרים ללימודים... נשאר בדיוק עוד חודש...

ולא עשיתי בחופש שלי שום דבר... 


משהו מצחיק שראיתי בוואלה...

המושג "מלתעות" קיבל משמעות חדשה...

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 30/9/2005 10:35   בקטגוריות סתם מחשבות  
120 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)