לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שעון


אתה לא מעריך אותו כשהוא על היד שלך, אבל כשהוא בתיקון אתה מתחרפן בלעדיו... (לא, השעון בפלאפון לא נחשב...)

כמה שינויים עשו פה בישראבלוג מאז שכתבתי ברצינות בפעם האחרונה... מה זה אומר לגבי? להמשיך לכתוב או שאני כבר "פאסה"?

אחרי הישרדות, נכנסתי גם לקטע של האח הגדול... אבל רק לתוכניות של ערוץ 2 בלבד... זה כזה מצחיק... אחותי וההורים שלי הזמינו לעצמם גם את הערוץ המלא שמשדר 24 שעות אבל אלי זה לא מדבר... ממש משעמם שם... אני מעדיף שיערכו לי הכל ואני אקבל את המיטב... מספיק לי... השנה בקשת התעלו על עצמם... מצאו את היצורים הכי מוזרים... אם תשאלו אותי, הבחורה שהייתה פעם בחור היא הבנאדם הכי נורמלי שם... אני מחזיק לה אצבעות... והתינוקת הזאת שבהריון ממש דפוקה... עינב בובליל וונאבי...

היום יש הישרדות - מי יעוף? איך בא לי שריקי תעוף... לא קשורה לכלום... דוגמנית בעברה עאלק... לרדיו לא היו מקבלים אותה...

אוטוטו יומולדת 30 ואין לי שמץ של מושג מה אני עושה... כל הזמן שואלים אותי ואין לי ממש תשובה... המלצות? הערות? הארות? הכל יתקבל בברכה...
נכתב על ידי Konan Mc'konan , 25/11/2009 06:45   בקטגוריות הישרדות10, התמכרויות, סתם מחשבות  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הסאגה הגיעה לסיומה


בשעה טובה ומוצלחת קיבלתי את הציון המיוחל של הסמינר האחרון שלי! 92, לא פחות ולא יותר... היה שווה לחכות... אפילו עקפתי בציון את טוני שזה אירוע נדיר לכשלעצמו, מאחר ומדובר באחד הגאונים של מחלקה... מיותר לציין שאתמול חיוך גדול נסוב על פניי...

 

למרות הצינון החריף התחלתי כבר אתמול במהלכים הבירוקרטים לסגירת התואר... נסעתי במיוחד בשביל זה לבירת הנגב וחתמתי על כמה טפסים אצל מזכירת המחלקה... ההרגשה הייתה די מוזרה, עוד לא עיכלתי שזהו! סיימתי בעצם את התואר המזורגג הזה!

הבירוקרטיה לא הסתיימה אתמול, כי הייתי צריך לחתום על טפסים גם במחלקה המשנית שלי, אבל שם המזכירות נסגרה יותר מוקדם... היום כבר הספקתי לדבר שם עם אחת המזכירות והיא אמרה לי שאני יכול להוריד את הטופס מהאתר של מחלקה ולשלוח להם אותו בפקס. אז שלחתי... אני רק מקווה שזה יגיע בזמן בלי עיכובים מיותרים לפקולטה למדעי הרוח והחברה ושעד סוף החודש כל הבלגאן הזה יסתיים... נשאר עוד שבוע ואי אפשר לדעת מה יכול לקרות במהלך שבוע (טפסים יכולים ללכת לאיבוד... כבר היו דברים מעולם...)

 

אחרי הביקור החפוז במזכירות, נפגשתי עם ז'וז'ה, שהמשיך לתואר שני ושלא ראיתי בערך כמה חודשים טובים... גם היה בחו"ל וגם בכל פעם שהגעתי לאוניברסיטה הוא בדיוק לא היה באזור... הבחור הסתדר עם איזה ג'וב במחלקה... מספר שהחיים הם לא פיקניק בתואר שני ושלפעמים הוא מתבאס מזה שהוא המשיך... גם העובדה שגם אני וגם אדל וטוני לא המשכנו לתואר שני במחלקה (טוני המשיך, אבל במחלקה השנייה שלו) גורמת לכך שנורא משעמם לו באוניברסיטה...

גרם לי לחשוב פעמיים על להמשיך לתואר שני מתישהו... עכשיו אני כבר לא יודע אם זה יקרה בשנים הקרובות, אם בכלל...

 

אחרי כמה סיגריות (של ז'וז'ה, אני לא מעשן כשהשמש זורחת...) קפצתי לבקר את אילן, שגם אותו לא ראיתי איזה חודשיים... הפרעתי לו ללמוד לאיזה בוחן, אבל לא נראה לי שזה ממש הפריע לו... סיפר לי שהוא יוצא במקביל עם 3 בחורות... איך לעזאזל הוא מצליח לעשות את זה ?!? מסתבר שברגע שבחורות שומעות ממנו שהוא לומד שנה רביעית הנדסת חשמל, העיניים שלהן נדלקות בערך כמו שהעיניים של שימי תבורי נפתחות על הבוקר... האמת, להגנתו של אילן יאמר שיש לו גם לא מעט צ'ארם...

 

אילן סיפר לי גם שהוא שמע ש-incubus מגיעים במרץ להופעה בישראל! אם זה באמת יצא לפועל - אני אהיה שם... כמעט בטוח... מי עוד מצטרף? (אני בטח רק אצטרך להשיג סלולרי של אורנג' או משהו כזה)

 

***

nobody's watching מסכמים 10 עונות של הסידרה חברים בדקה וחצי:

 

***

הקטע הבא מוקדש לסוכריות ולכל שאר חובבי התוכנית הישרדות. בקטע הזה ישנה תחרות שובר שיוויון בין שתי בחורות על העלייה לשלב הפיינל פור של התוכנית. אחרי 38 ימים הן צריכות לדעת איך מדליקים אש... במציאות הן לא היו שורדות יותר מדי זמן... (אזהרה, למי שעוד לא ראה את הפרק המדובר ושמתכנן לראות אותו - לא להפעיל...)

וזה מה שנקרא - "הצתה מאוחרת"

 

***

עם חברים כמו שלו - מי צריך אויבים?



 

 

***

זהו להפעם...

שיהיה סופ"ש בריא ומצויין לכולם...

והמשך חג חנוכה שמח...

קונאן.

 

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 20/12/2006 09:48   בקטגוריות התמכרויות, חיי סטודנט, יוטיובוהוליק  
132 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חי בסרט (עוד שאלון)


אני בד"כ לא עונה על הדברים האלה, אבל רק בגלל שזה נושא אהוב עלי, אני חורג ממנהגי ועונה...

 

מהו הסרט הכי יפה שראית?
אני לא חושב שיש כזה דבר סרט הכי יפה... לכל סרט יש את היופי שלו... ככה שקשה למדוד דברים כאלה... במיוחד לאחד כמוני שרואה סרטים בתדירות גבוהה מזו שהוא מחליף גרביים...

סתם...
אני מחליף גרביים בתדירות נורמלית... אבל רואה סרטים בכמויות לא נורמליות...

מהו הסרט הראשון שראית בקולנוע?
אני לא יודע... אני מניח שזה היה במבי או משהו כזה של וולט דיסני...

הפעם הראשונה שאני זוכר סרט שהלכתי לקולנוע ואהבתי אותו הייתה כאשר הלכתי לראות את "אינדיאנה ג'ונס ומסע הצלב האחרון"... סרט מעולה!

מיהו השחקן האהוב עליך?
ג'ק בלאק מצחיק אותי מאוד... אז כנראה שהוא מוביל את הרשימה, אבל יש עוד הרבה כאלה (ג'ים קארי ויו לאורי באים מיד אחריו...)

מבין הרציניים - בראד פיט וקווין ספייסי הם

מיהי השחקנית האהובה עליך?
טוב, כאן אין בכלל תחרות... נטלי פורטמן לוקחת, ובגדול!
אחריה ישנן קיירה נייטלי, אליזבת' הארלי, אליסה מילאנו ואנה פאריס (מסרטי מת לצעוק ומחברים) שקורעת אותי מצחוק...

האם בכית פעם בסרט? אם כן, באיזה?
כן... אני בחור ששומר הרבה רגשות בפנים (וזה לא כזה סוד), ככה שכנראה כל אותם הרגשות משתחררים בעיקר כשאני צופה בסרטים... ככה שבכל פעם שיש דרמה קורעת לב, תמיד תופיענה כמה דמעות... זה קצת מביך, אבל אין מה לעשות... אני לא שולט בזה...

לאיזה סרט שאין לו סרט המשך, היית עושה סרט המשך?
ספרות זולה... ללא ספק בכלל...
מה לעזאזל יש שם במזוודה ?!?

לאיזה סרט המשך מתוכנן אתה הכי מצפה (ובמידה ואין - לאיזה סרט, שאמור להגיע בקרוב)?
סרטי המשך הם בדרך כלל סרטים גרועים, ככה שאני לא ממש יכול לומר בלב שלם שאני מצפה לסרט ספציפי...
אולי לאינדיאנה ג'ונס 4... אני פשוט אוהב את הטרילוגיה...

עם מי אתה הכי אוהב לראות סרטים?
אני אוהב לראות סרטים לבד...
זה חלק מהאישיות שלי...

מה שכן - אם מדובר בקומדיות - אז עם אילן, שותפי לשעבר בדירה בב"ש... לראות איתו קומדיות זה אחד הדברים היותר משעשעים שיש... צחוק מתגלגל מובטח, ולאו דווקא בגלל שהייתה קומדיה טובה...

איפה אתה הכי אוהב לראות סרטים, בבית או בקולנוע? ואם קולנוע - איזה בית קולנוע הוא האהוב עלייך?
בקולנוע זה כיף רק אם מדובר בסרט עתיר פירוטכניקה, מסרטי האקשן של הקיץ...
אבל אם לא מדובר בסרט אקשן - אז רק בבית... גם יותר זול וגם לא צריך לשמוע את הפרשנויות של הערסים מסביב או מחיאות כפיים בסיום של סרט טוב (ותאמינו לי שזה קורה...)

כמה סרטים בערך ראית בחודש האחרון?
יותר מדי...
אם אני אתחיל למנות אותם, זה לא ייגמר לעולם...


מהו ז’אנר הסרטים האהוב עליך?
קומדיות... ללא ספק...
וגם סרטי ספורט כאלה, כמו "לזכור את הטיטאנים"...

לאיזה סרט ששמעת עליו אבל טרם ראית, אתה מתכוון ללכת בקרוב?
אני לא מתכוון ללכת לשום סרט... הם יבואו אליי... god bless the internet and bittorrent !!!

האם היית מגדיר את עצמך כחולה סרטים? למה?
איך זה "אוסף של יותר מ-600 סרטים" בתור תשובה?
המממ...
זה קצת גבולי, אבל נראה לי שכן... אבל רק קצת... (;

 

***

אם כבר בסרטים עסקינן... הנה תמונה מהסרט הבא בסדרת הארי פוטר...

 

שיהיה יום טוב...

 

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 8/10/2006 23:05   בקטגוריות התמכרויות, שאלונים  
99 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)