לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מפלי הניאגרה


לא  הייתי שם...
אבל אתמול הייתי קרוב לזה...
השירותים שלי החליטו לתת לי תחושה כזאת, כשהצינור שבתוך הניאגרה נדפק והציף לי את כל השירותים והמקלחת... מזל ששמתי לב לזה יחסית מהר ולא כל הבית שלי הוצף...
אז להשתין היום בבוקר היה "מעניין"... מאחר ואני גר במושב והקרוואן שלי נמצא אי שם בתוך המשק החלטתי ללכת על "הטלת מים טבעית", פתחתי את החלון האחורי ובסבבה שלי השתנתי החוצה... היה די משחרר להשתין ככה... ולא רק אני נהנתי... מסתבר שהיה לי קהל שיא של משהו כמו 30 צופות נלהבות... אני גר במשב עם משק חקלאי פעיל, תבינו לבד מי אלה היו...

כמה שעות מאוחר יותר הגיע כבר ההנדימן המקצועי של משפחת מק'קונאן וסידר את הניאגרה כמו שצריך...

מסתבר שאלת המזל היום איתי...
אחרי שקמתי בבוקר (די מוקדם יחסית, לפני שמונה...) נסעתי להרכיב לאבא שלי דיבורית חדשה באוטו במקום הדיבורית הישנה שלו. הסרטן שמצאו לו ממוקם באיזור הגרון, ואחד הדברים שביקש הרופא המנתח של אבא שלי היה שהוא לא יאמץ יותר מדי את מיתרי הקול שלו, מה שהולך בניגוד גמור לעובדה שבקושי שמעו אותו כשדיבר בדיבורית הישנה שלו (ובמסגרת העבודה שלו הוא מדבר ה-מ-ו-ן בפלאפון). אז הכרחנו אותו להחליף את המכשיר הישן ועלי הוטלה המשימה.
כשהגעתי למקום, כבר היו שני חבר'ה לפניי בתור, מה שדי ביאס אותי, כי כל התקנה לוקחת לפחות שעה ורק שני עובדים היו במקום... אבל מה, למזלי (ולרוע מזלו של הבחור שהיה לפני בתור) לא היה למתקינים את הדיבורית הספציפית אותה הם היו אמורים להתקין לבחור שלפניי והוא נאלץ ללכת הביתה ומתקין התחיל לעבוד על הרכב של אבי. תוך 20 דקות בערך הספיקו להגיע עוד איזה 5-6 לקוחות נוספים... מסתבר שצריך גם טיימינג בחיים...

איך עכבר העיר לא הכניסו את drive של Incubus למצעד העשור שלהם?!? בכל מקרה - אני עשיתי את הבחירות שלי לשירי/סדרות/סרטי העשור שלי:
בשירים:
 beautifull day של U2
californication של Red Hot Chilli Pepers
Fallin של Alicia Keys
  In the end של Linkin Park
Hysteria של Muse
בסדרות: אוז, דקסטר, אחים לנשק, המגן והישרדות ארה"ב  - אם אבודים הייתה מסתיימת אחרי 3 עונות סביר להניח שהיא הייתה גם נכנסת לרשימה...
בסרטים: שר הטבעות, התרסקות, השתולים, מטריקס ולהרוג את ביל - במקרה של הסרטים, די התאכזבתי מהמבחר... נראה לי שהיו עוד סרטים ששווים להיבחר לפני הרבה מהסרטים שהיה אפשר לבחור... אבל זה מה יש...

איזה פוסט מעפן יצא...
נו טוב... זה מה יש... אלה הם חיי...
בכל מקרה, שתהיה שבת שלום לכולם,
עד הפעם הבאה,
קונאן


נכתב על ידי Konan Mc'konan , 27/11/2009 15:07   בקטגוריות ההנאות הקטנות שבחיים, שגרת החיים שלי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שבועות 2009


לא היה משהו השנה...
הקטע של המים היה חסר...
נכון שהיו כאלה שלא נשמעו להוראות ופתחו קצת את המים (בכל זאת, היה צריך לצנן קצת את הילדים על העגלות) אבל זה לא זה... ההרגשה שונה...
עמדתי עם השכן ממול, שמלחמת המים ביננו היא עניין של מסורת רבת שנים ונראנו כמו זוג ילדים שהלכו לאיבוד בסופרמארקט... איזה מוזר... אפילו שאנחנו כבר לא ילדים, החג הזה מאפשר גם למבוגרים להשתובב קצת...

נו טוב... אולי בשנה הבאה... אם ירד קצת גשם בחורף הבא...
נכתב על ידי Konan Mc'konan , 30/5/2009 15:53   בקטגוריות ההנאות הקטנות שבחיים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ברד ירד בדרום המושב




נכתב על ידי Konan Mc'konan , 20/11/2007 17:27   בקטגוריות ההנאות הקטנות שבחיים  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)