לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מי ביקש סקס בבלוג ולא קיבל ?


(הנהלת הבלוג מזהירה מראש - פוסט זה מכיל הרבה מילים ורצפים של שלוש נקודות, האחריות היא על הקוראים בלבד...)

 

הנסיעה מניו ג'רזי לטמפה שבפלורידה ארכה כ-26 שעות רצופות. כל ארבע שעות תדלקנו את המשאית. כל אחד בתורו נימנם כאשר השני ניסה להישאר ערני על ההגה. כוסות הקולה הענקיות, כוסות הקפה, חפיסות הסיגריות ושקיות החטיפים היו זרוקות על רצפת המשאית. הגענו לטמפה בידיעה שאנחנו מתקתקים פריקה של עבודה אחת ומשם נוסעים דוח למיאמי. עבודה אחת הספקנו להוריד באיזה בית חוף חדש בצפון קרוליינה, ככה שאחרי הג'וב של טמפה, תשאר לנו עוד נאגלה קטנה בפורט לודרדייל ואז יהיו לנו כמעט יומיים חופשיים במיאמי, יותר לי מאשר לנו, כאשר אבי, השותף הערס שלי לנסיעה, הלך להוציא רישיון נהיגה אמריקאי.

כשהגענו למיאמי היה כבר אחר הצהריים. היה בדרך כזה מבול שהחלטנו לרדת באחד מאיזורי החניה שבצידי הדרך עד שהגשם ירגע... בגלל שעל המלון הבוס שילם, לא יכולנו להשתולל יותר מדי בבחירה. הגבלה של 40 דולר לחדר עם שתי מיטות, כשלצד המלון יש חניה בה אפשר להחנות את המשאית גרמה לנו להתפשר בבחירת המלון ולבסוף מצאנו איזה ריינבו מוטל או משהו כזה שאמנם ישב על החוף, אבל היה מקום מסריח לגמרי...

בגלל שהיינו אחרי כמעט יום וחצי נטולי שינה, הלכנו לאכול באיזו מסעדה מקסיקנית ונפלנו לישון כבר ב-1900 בערב... בערך ב-9בוקר העיר אותנו צילצול הפלאפון שקיבלנו מעמוס, הבוס שלנו. הוא היה טיפה עצבני ושאל אותנו למה לעזאזל אבי לא התייצב כבר במשרד הרישוי. אבי הרגיע אותו ואמר לו שהבחור הישראלי שאחראי לסדר לו את הרישיון אמר לו להגיע בערך ב-10...

אחד הפלוסים הנוספים של המוטל המסריח הזה היה שהוא נמצא במרחק הליכה של 5 דקות ממשרד הרישוי. ירדנו למטה ונכנסנו לדיינר המקומי. היה ריק לגמרי. רק 3 זקנים, אבי ואני. קיבלנו ארוחת מלכים ב-4.5 דולר... אחרי ששבענו התייצבנו במשרד הרישוי. התור כבר היה מלא... מסתבר שיש אנשים שהגיעו לשם כבר ב-6 בבוקר... כל הבלגאן שם לקח לאבי (שלא ידע חצי מילה באנגלית) חצי יום, אבל בסופו של דבר הוא יצא עם רישיון הנהיגה האמריקאי המיוחל. אני כבר אחרי שעתיים נטשתי... הלכתי לשבת על החוף... אמנם זה לא היה מיאמי ביץ', אבל היו שם לא מעט יפהפיות שעיטרו את החוף... בצהריים אבי הגיע... ישבנו באיזו מסעדה על איזה home made המבורגר עסיסי. החלטנו שאנחנו לא מספרים לבוס שאבי סיים הכל...  (מקבלים 100 דולר ליום, אז למה להקדים ?...) בין ביס לביס, אבי שואל אותי מה עושים בערב...

"לא יודע, מה בא לך?" עניתי לו

"יש פה איזה באר נחמד באיזור, חשבתי ללכת אליו, אולי למצוא איזה 2 פרגיות" (ערס כבר אמרתי ?)

"לא יודע... אני לא משהו עם בחורות... אני סתם אפריע לך..." אני עונה לו.

"מה זאת אומרת ?!? אם ילך - ילך, אם לא ילך - לא ילך (פנינות החוכמה ממשיכות לזרום...)"

"לא יודע, אף פעם לא... אתה יודע... לא עשיתי את זה..." אני עונה לו בחרישות נבוכה...

"מה ?!?" הוא מסתכל עלי בפליאה וממשיך "למה ? בן כמה אתה ?"

"21 וחצי. מה אני אעשה... לא יצא... אמרתי לך, אני לא משהו עם בנות..." אני אומר ומשפיל את ראשי.

"אם ככה - אז עכשיו חייבים לעשות משהו בנידון !!!"

"יאללה, תפסיק... אני מספיק מבואס בגלל זה גם ככה..."

"אל תדאג, יהיה בסדר..."

סיימנו את הארוחה. אני עדיין נבוך מכל העניין, חוזר ישר לחדר של המלון... אבי נשאר בלובי של המלון... נראה לי שמצא לו איזו בימבו אמריקאית...

אחרי כמה שעות, הוא חוזר לחדר... כולו מלא חיוכים... "יאללה, תתלבש, יוצאים..."

"עזוב, לך בלעדיי..." אני עונה לו.

"לא, בוא נצא, לא כל יום אתה נמצא פה במיאמי"

השתכנעתי. הלכנו לבאר ההוא. שתינו כמה בירות. אחרי חצי שעה הגיעו שתי בחורות. הבימבו ההיא מהלובי ועוד מישהי. אבי סימן להן לבוא אלינו. מסתבר שהבימבו בכלל בחורה ישראלית, קוראים לה שרית. היא ירדה מהארץ בגיל 18...  הבחורה שהייתה איתה, נראתה חמודה. שמנמנה טיפה, שיער שחור ארוך כמו שאני אוהב ועיניים חומות גדולות שאפשר לטבוע בהן... קוראים לה שני. עוד אחת שגרה פה במיאמי כבר כמה שנים... התחלנו לדבר... אבי עם הבימבו ואני עם שני... דיברנו על הארץ, על הצבא (אתה פוגש ישראלי בחו"ל - לא תשאל איפה הוא שירת ?), על אמריקה, על העבודה וכו'... האלכוהול זרם שם כמו מים...

בשלב מסויים אבי סימן לי להתקרב אליו והושיט את ידו.

"קח, אתה תצטרך את זה..." 

זה היה קונדום.

"מה אני אעשה עם זה ? נראה לך שיצא פה משהו ?"

"בטח שיצא, כמו שההוא, בן גוריון אמר פעם - אם תרצה אין זאת אגדה..."

לקחתי ממנו את הקונדום, למרות שלא חשבתי ממש שיצא לי להשתמש בו...

אבי ושרית נעלמו... נשארנו רק אני ושני. קצת שיכורים, אבל לא ברמה כזאת של עילפון...

ירדנו לחוף. ישבנו שם ועישנו קצת... בגלל שאני דפוק בקטעים האלה לא עשיתי כלום... אפילו לא ניסיתי...

ואז היא שלחה יד... החלה למשש אותו... כמובן שבתוך שניות האוהל הורם... התחלנו להתנשק... עד אז נישקתי שלוש בנות בחיי... כולן היו מתקופת החטיבה... לא היה לי ניסיון ממשי... היה נחמד... אחרי כמה שניות היא קמה ואמרה, "יאללה, בוא לחדר שלך..."

היה לי קצת קשה ללכת (הזכרים שביננו יודעים על מה אני מדבר...)

הגענו לחדר... הוא היה ריק. אבי לא היה שם... היא התיישבה על המיטה. כיביתי את האור... היא התפשטה בצד של המיטה שליד החלון... אור הירח האיר על גופה השזוף... אחד המראות המגרים ביותר בחיים שלי... היא התקרבה אלי לאט לאט... אני עדיין בהלם ראשוני בקושי הורדתי את הנעליים... היא התחילה להפשיט אותי... קודם חולצה, אח"כ מכנסיים ותחתונים... אני מרגיש כאילו אני הולך להתפוצץ בכל רגע... נשכבנו על המיטה... לא אמרתי לה שום דבר על כך שאני בתול, אבל אני מאמין שהיא הבינה את זה לבד... הוצאתי את הקונדום של אבי מהכיס האחורי של המכנסיים שלי שהיו זרוקים על הריצפה והלבשתי אותו על איברי. אחרי שהבנתי איך העסק הולך הכל רץ יחסית מהר... לא נעים לומר, אבל גמרתי ממש בטיל... היא רק חייכה... אח"כ שכבנו עם הפנים כלפי התיקרה... אני עם חיוך רחב על הפנים, והיא עם סיגריה... מכאן אני ממש לא זוכר... האלכוהול עשה את שלו. בבוקר קמתי ב-10 עם כאב ראש עצבני... במקלחת אני שומע את אבי שר את "הפרח בגני"... הוא יוצא, כולו מחייך...

"נו ?!? איך היה ?!?" הוא שואל.

"היה... היה מעולה... נראה לי... איפה שני ? ראית אותה ?"

"היא הלכה מקודם כשבאתי, לפני איזה שעה בערך... אמרתי לך שבסוף ילך..."

"אמרת... שיחקת אותה..."

ארזנו את הבגדים שלנו לתיקים ויצאנו לעשות צ'ק אאוט.

אחרי שיצאנו ממיאמי בדרכנו לפורט לודרדייל אבי שותה את הקפה השחור שלו, מסתכל אלי ומחייך...

"משהו מצחיק אותך?" אני שואל, כשההנגאובר עושה בראש שלי שמות...

"שום דבר מיוחד... פשוט... עניין אותי איך היה אתמול... כנראה שעשית משהו מיוחד..."

"על מה אתה מדבר?" הסתכלתי עליו במבט תוהה...

"היום בבוקר, כשבאתי לשלם לה את ה-100 דולר, היא לא רצתה לקחת ממני כלום..." אמר והדליק את הסיגריה של הבוקר...

 

תמיד יש פעם ראשונה...

זה הסיפור שלי...

(זאת בהנחה ששרדתם עד הסוף...)


בלי שום קשר לפוסט - השאירו לי היום הודעה בפלאפון שהראיון שלי נדחה בשבוע...

מבאס משהו...

עכשיו צריך לחכות עוד שבוע שלם...

 

שיהיה שבוע מצויין לכולם...


נכתב על ידי Konan Mc'konan , 21/8/2005 17:07   בקטגוריות סיפורי ארצות הברית  
106 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איפה אתה היית כש...


יום ראשון.

באותו הבוקר היה ערפל כבד...

כמעט חודשיים שאני בארה"ב ובקושי ביקרתי פעם אחת בניו יורק. ביקשתי מהבוס יום חופש... הוא הסכים מאחר ולא היו לו יותר מדי עבודות. אחרי חודשיים של עבודה מתישה במובינג סוף סוף יוצא לי באמת לטייל "בתפוח הגדול".

תיכננתי לעצמי הכל - לבקר במגדלי התאומים, ללכת לtimes square, לשוט לפסל החירות ועוד כל מיני מקומות שנמצאים בכל הרשימות של ספרי התיירים.

לקחתי את האוטובוס מפיירלון, העיירה בה גרתי ונסעתי לניו יורק. חצי שעה נסיעה ואני כבר חוצה את גשר ג'ורג' וושינגטון. בפעם הקודמת שנסעתי לניו יורק לא ממש הבנתי איך הולך כל הקטע בסאבווי (מושבניק, או לא מושבניק ?!?) ולקחתי מונית. הפעם כבר הייתי ממש בעניינים ולקחתי את הרכבת עד למרכז הסחר העולמי. הראות לא הייתה מי יודע מה, אבל בגלל שלא ידעתי מתי יצא לי

שוב לבקר בניו יורק (כי בכל יום הייתה עבודה), החלטתי לעלות בכל מקרה. עליתי עד לגג. הנוף, למרות שלא היה מי יודע מה ברור היה מדהים... מצד אחד - האמפייר סטייט והסנטרל פארק, מן הצד השני פסל החירות, מסביב, אלפי בניינים שרואים רק בסרטים.

משם המשכתי לפסל החירות, צ'יינה טאון, סנטראל פארק וכו'.

 

יום שלישי.

היום יש לי עבודה רק ב-12, אז החלטתי להמשיך לישון. מתוך שינה אני שומע שצועקים לי מן הקומה הראשונה, "קונאן - טלפון!".

אני קם, מסתכל על השעון - תשע בבוקר, מסנן איזו קללה על שינה טובה שהלכה לה והולך לכיוון הטלפון, קצת סהרורי, ועונה.

בצד השני נמצא מייקי.

"אתה בסדר  ?" הוא שואל.

"למה שאני לא אהיה ?" אני עונה בעצבים.

"מה זאת אומרת ? יש לכם שם בלגאן"

"על מה אתה מדבר ? הרגע קמתי!" אני עונה והסבלנות שלי כמעט פוקעת...

"נכנס איזה מטוס באחד מבנייני התאומים!" הוא צועק...

"מה ?!?" אני לא מבין מה הוא רוצה ממני.

"תפתח CNN ! תראה בעצמך"

אני הולך לסלון ומדליק את הטלוויזיה. שם CNN... העיניים שלי פעורות כבר לרווחה, אני מסתכל ולא מאמין. שאר האנשים בבית גם המומים. בדיוק נכנס המטוס השני.

"טוב, מייקי, אני חייב לנתק, צריכים פה את הטלפון" אני אומר לו וסוגר...

כולם בבית בשוק. מסתכלים ולא מאמינים. אחרי שעה כל הקולות שמצליחים לשמוע מבחוץ אלה הקולות של הסירנות של מכבי האש והמשטרות שנשלחו מניו ג'רזי לניו יורק. כל היום ישבנו וצפינו בCNN. העבודה להיום בוטלה מזמן. נסענו כמה חבר'ה לראות את העשן המיתמר. הוא לא הפסיק במשך שבועיים - שלושה...

במשך שבוע לאחר הבלגאן לא הייתה עבודה. התחילו לחפש עובדים זרים ולעצור אותם. שמענו על כמה חבר'ה ישראלים שנתפסו באותו היום. הורדנו פרופיל. כל הזמן המחשבות שרצו לי בראש היו על כך שיומיים לפני הפיגועים אני הייתי שם על הגג.

 

חודשיים אחר כך. אמצע חודש נובמבר. את היום אני כבר לא זוכר.

נסיעה אחרונה לניו יורק לפני החזרה לישראל. עבודה כמעט ואין, אז עדיף לחזור הביתה. אני עובר ליד הground zero. מהקומפלקס הענק שראיתי לפני חודשיים נשארו רק כמה מבנים קטנים מפוייחים. ריח של גופות שרופות עדיין נמצא באוויר. מסתכל ולא מאמין.

 

 

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 5/4/2005 16:36   בקטגוריות סיפורי ארצות הברית  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האפר של אנג'לה


יש סרט כזה... שמעתי את השם הזה פעם... אני בטוח...

בכל פעם שאני שומע אותו אני נזכר ביום ההוא במחסן אי שם בניוארק, ניו ג'רזי...

זה היה אחד מימי המובינג העליזים שלי... תקופה בלתי נשכחת. כמו כל חייל משוחרר שני במדינת ישראל טסתי לארה"ב לחפש את הכסף הקל. אם יש משהו שחייבים להבהיר - מובינג בחיים לא יכול להכלל בהגדרה של כסף קל! חרא של עבודה! הייתי התאילנדי של האמריקאים...

anyway - יום אחד בעל החברה שלח אותי ועוד 2 חבר'ה לstorage של החברה. מה שקורה במחסן הזה הוא שישנן עבודות בהן האנשים שעוברים דירה רוצים לאכסן את החפצים שלהם בשל מיליון סיבות אפשריות... אנחנו בדרך כלל לא שואלים למה... במקרה הזה סיפרו לנו... מסתבר שבחור אחד מעל בכספי החברה שלו וברח עם משפחתו. בעל החברה שכר אותנו ל"נקות" את הבית שלו מכל החפצים על מנת שיוכל למכור את הבית ולהחזיק בחפצי המשפחה שנמלטה כ"בני ערובה". עברו מספר חודשים ולבעל החברה נמאס לשלם שכירות במחסן של חברת המובינג שלנו אז הוא ביקש מאיתנו למצוא את כל מכשירי החשמל שאפשר היה למצוא ואת כל שאר הדברים פשוט לזרוק לזבל... וככה עשינו... הייתם צריכים לראות את החבר'ה מהמובינג... רק שמעו שיש דברים שאפשר לקחת - ישר התנפלו על "הסחורה"... פתחו כל ארגז, עשו בלגאן... ממש חיות. אני הייתי "צעיר" יחסית ודי ממושמע אז עשיתי את העבודה בעוד "החיות" רבו שם על "הטרף"...

באחת הפעמים שבהן באתי לקחת ערימה של דברים למכולת הזבל שעמדה בחוץ, קלטתי את דודו ותומר רבים על איזו קופסת מתכת... שמעתי ויכוח בין השניים... היו בטוחים שמצאו איזו קופסה עם תכשיטים או משהו כזה. בסוף דודו לקח את הקופסא לעצמו וחיפש מברג לפתוח אותה. לידו הייתה זרוק קרטון קטן. הרמתי אותו וקראתי מה היה כתוב במדבקה שהודבקה עליו.

 "ceader lanes cemetery" ומתחתיה היה כתוב: "these are the remains of..."  באתי אל דודו והראתי לו את הקרטון. האידיוט לא ידע אנגלית... אתה מגיע לארה"ב בלי לדעת מילה באנגלית ?!? והבחור עוד רצה להשתקע שם...

תירגמתי לו את הכתוב על הקרטון... לרגע הוא קפא... זרק את הקופסא על הריצפה ורץ לשטוף ידיים... הבחור היה מסורתי ודי נכנס לפאניקה.

ברקע אני שומע את תומר נשפך מצחוק... עומד ליד דודו שממש רעד ולעג לו...

אני הסתכלתי על הקופסא... ברקע אני שומע את דודו צורח -"תעיף את זה מפה! אני לא יוצא מהשרותים עד שזה לא עף מהמחסן!" לקחתי את הקופסא, הכנסתי אותה לקרטון והנחתי אותה ליד הפח (לא בתוכו) שמחוץ למחסן... 

מדהים לאן זה מגיע... אתה חי חיים שלמים ובסופו של דבר הכל מסתכם בכך שהאפר שלך מונח בתוך קופסא מסכנה באיזו סימטה חשוכה ליד פח זבל בניוארק, ניו ג'רזי...

מה שכן - מאז דודו לא חזר למחסן...

אהה... ואני מצאתי שני מחבטי בייסבול לקחת הביתה...

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 23/1/2005 01:42   בקטגוריות סיפורי ארצות הברית  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)