לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

באתי למילואים, חשבתי עושים חיים...


אז חשבתי...

המילואים שלי עד השבוע לא היו ממש שירות המילואים הסטנדרטי שכולם מכירים...

בגלל שאת המילואים שלי עשיתי עד עכשיו במחלקה שלי בבסיס הקטנטן בו שירתתי במשך כמעט 3 וחצי שנים, המילואים היו יותר כמו שובר שיגרה או חופשה בתשלום מאשר שירות מילואים מעייף... השבוע הייתה הפעם הראשונה שבאמת לא הרגשתי שייך לכל המערכת הזאת... פעם עוד הכרתי שם אנשים, והיה נחמד והכל, אבל כשאני מגיע לשם, והחיילים שם יותר קרובים לשנתון של אחי הקטן מאשר לשנתון שלי, זה כבר משהו אחר...

פעוטון, רק ככה אפשר לתאר את זה... הרגשתי שם ממש כמו סוג של גננת זקנה (בפעם השניה בחיי)... בתור מילואימניק בבסיס תמיד הייתה לי הרגשה של אאוטסיידר כזה, אבל ההבדלים לא היו כאלה תהומיים... אבל הפעם זה הקצין בצורה שלא חשבתי שאגיע אליה... באחד הימים אחת החיילות שם באה אלי וסיפרה לי שהיא מצאה תמונות באחד המחשבים שנמצאות בתיקייה שנקראת "תמונות ממש ישנות" שבהן אני מופיע בין היתר הייתה שם תמונה שלי ושלה... עצם השם של התיקייה אומר כבר הכל, לא?

בנוסף לכך, הבסיס הקטנטן והטוב שלי כבר לא כזה בסיס קטן כמו שהיה פעם... בשנים האחרונות המימדים שלו תפחו ואין כבר את החוויה הזאת של המשפחה המצומצמת שלמעשה היה סוד הקסם שלו (זה והנוף המרהיב שנשקף ממנו)...

 

השבוע הזה גם התאפיין בצינון שחטפתי תוך שעתיים מהמיזוג המטורף שפעל שם בבונקר... ככה זה כשאתה רגיל לעבוד כל יום בשמש ובבת אחת אתה עובר למזג אוויר שמתאים יותר לאסקימוסים... מה שהכי מוזר זה, שבמשך כל שלוש וחצי השנים בהן שירתתי שם, הייתי חולה אולי 3-4 פעמים... או שהמערכת החיסונית שלי כבר שכחה מה זה קור, או שאני באמת מזדקן... עצוב לא?

בנוסף לכל הצרות, גם שעות שינה לא ממש היו לי... שילוב מטורף של שותפים לחדר שלא מודעים לכך שיש עוד אנשים בחדר, הצינון שלא נתן לי לנשום, מיטות הברזל המעיקות וכמויות עבודה מטורפות שלא היו לי מאז שהשתחררתי, מה שגרם לכך שגם לא היה לי ממש זמן לשבת על העבודות שלי... (אני כבר רואה איך אני לא מגיש לפחות אחת מהן בזמן... לא יודע איך לצאת מזה...)

 

היו גם כמה דברים טובים המילואים, אבל אלה דברים קטנים שלא מעניינים אף אחד... אם אני צריך לסכם איך היו המילואים האלה במילה אחת - מוזר...

 

לא נורא, העיקר שזה נגמר...

עכשיו למערכה הבאה...

החג הזה.

אין לי מושג איך אני אשרוד אותו...

בעוד חצי שעה אני אצא לדרך להינות מחווית הפקקים הלאומית של מדינתנו... השנה, לראשונה מזה הרבה שנים, אנחנו מוזמנים לארוחת חג אצל אמא של נונו גיסי ולמחרת אצל סבתא שלי בעכו... כל זה אומר שזה הולך להיות סופ"ש ארוך במיוחד בצפון שכולל בתוכו פוטנציאל ענק למריבות, בלגאנים וכל השטויות שרק המשפה שלי מהצפון יודעת לספק, ובכמויות...

כבר הודעתי להורים שלי שאני מגיע ברכב נפרד, כדי שמחר בצהריים אני כבר אוכל להימלט משם לנפשי...

חגים זה לא my cup of tea אבל אין מה לעשות... חייבים לעבוד עם מה שיש...

 

***

בגלל שלא הייתי כל השבוע בבית, לא היה לי זמן לחפור ביו טיוב כמו שצריך... למזלי, ג'יי לנו גם הפך לאחרונה ליו-טיוביסט גאה והנה מה שהוא מצא:

 

קלטתם את הילד בהתחלה?!?  תארו לכם את הפעם הראשונה שבה בחורה תסכים לשכב איתו...

 

***

מישהו אכל יותר מדי חמין השבת?



 

אז זהו,

מקווה שלא תסבלו יותר מדי בארוחות המשפחתיות הללו... אל תאכלו יותר מדי גפילטע פיכס...

בכל מקרה, אני צריך לסיים עכשיו אם אני לא רוצה להיתקע בפקקים עד אין סוף...

 (זה כמובן תלוי בכך שאני אצליח להעיר את אחי, משימה קשה בפני עצמה...)

שיהיה חג שמח לכולם שתהיה שנה טובה ומתוקה לכל החבר'ה שעוד מגיעים לבקר אצלי בבלוג...

ובכלל, שתהיה לכולם אחלא של שנה...

קונאן.

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 22/9/2006 10:21   בקטגוריות צבא, ארועים משפחתיים, יוטיובוהוליק  
116 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מן הפח אל הפחת...


אז שבוע העבדות שלי הסתיים פחות או יותר היום.

כל יום לקום ב-6 בבוקר ולהתרוצץ בחום הזה... לא בשבילי...

הרבה כאבי ראש, מינוס עצבני בשעות שינה והיעדרות לא רצוייה מחדר הכושר...

עם העבודות לא יצא לי בכלל להתעסק. ככה זה כשאתה עובד כל היום ובערב אתה כבר מותש לגמרי...

העיקר שעכשיו זה הסתיים...

 

לתומי, חשבתי שעכשיו אני אוכל להתמקד יותר במטלות האחרונות שלי מבחינת התואר, אבל מסתבר שבצה"ל חושבים אחרת... יותר משנה שהם לא קראו לי למילואים, הייתי בטוח שהצלחתי השנה להימלט מזה - אז מסתבר שטעיתי...

שלשום קיבלתי טלפון מהבחור שאחראי עכשיו על המחלקה שלי... בחור סימפטי מהמחזור שלי שנשאר בקבע (לא מובן למה...) הודיע לי שהם צריכים אותי למילואים לשבוע הבא... לפחות זה לא ייפול על החג... מתחיל ביום ראשון ומסיים ביום חמישי...

אין לי כוח לזה... ממה ששמעתי ממילואימניקים אחרים, הבסיס שלי, שפעם היה כיף לבוא לעשות שם מילואים, השתנה לחלוטין... כבר בשנה שעברה לא נהנתי שם, מה שגורם לי לחשש שהפעם זה יהיה אפילו יותר גרוע... במיוחד לאור העובדה שלא נראה לי שאני מכיר שם אף אחד...

 

שיט!!! רק עכשיו הבנתי שאני הולך להפסיד כמעט את כל הפרקים האחרונים של "האלופה" !!! סססססססססססססססאמק... 

 

אוף... החודש הזה פשוט מייאש אותי... מילא אם היה כבר נהיה יותר קריר... אפילו את זה אנחנו לא מקבלים! איפה הזמנים שבהם ספטמבר היה חודש סתווי אמיתי?!? איך הולך השיר של גרין דיי? תעירו אותי כשספטמבר מסתיים... 

 

***

השבוע יצא לי לדבר עם דילן, החבר שמנסה את כוחו בהוליווד שבעיר המלאכים...

בתחום הבידור אין מבחינתו שום דבר חדש... הוא סיפר לי שהוא מחליף עכשיו סוכן (או "משדרג סוכן" כמו שהוא אמר...) ואולי עכשיו הוא יצליח לקבל יותר מ-4 דקות בתור ניצב בסידרה סתמית. הוא סיפר לי גם שיש לו עבודה נוספת. הבחור לא כמו אקי וסנדי שמממנים את השהייה שם מקמפיינים וחלטורות שהם עושים כל חודש וחצי בישראל ולכן הוא התחיל לעבוד בחברת משחקי מחשב שנקראת בליזארד. מסתבר שבמסגרת העבודה שלו, הבחור צריך לשחק כל היום משחקי מחשב!!! אתם קולטים את זה?!? משלמים לו בשביל לשחק כל היום במחשב!!!  פשוט מאוד הג'וב האולטימטיבי!!! (אחרי משחק בסרטי פורנו כמובן!)

אחחחח... אם היה לי גרין קארד... הייתי כבר מזמן עובד איתו שם...

 

***

מחר יש בריתה לבת של בן דוד שלי...

אין לי כוח ללכת, אבל באירוע משפחתי כזה יש חובת נוכחות...

משום מה גם מחר הפך ליום "ימי ההולדת" כשבתוך יומיים קיבלתי שתי הזמנות שונות למסיבות ימי הולדת של חברים (אחד מהלימודים ואחת מהצבא)... עוד לא החלטתי לאן אני הולך, אם בכלל...

במסיבה של החבר מהלימודים יהיה "על האש" והרבה חבר'ה מהאוניברסיטה... מצד שני, במסיבה של הידידה מהצבא יהיו אולי כמה חבר'ה מהצבא ואולי יותר חשוב - כוסיות (מניסיון מסיבות העבר שלה...)

כמו שאני מכיר את עצמי, בסוף אני לא אלך לאף אחת מהמסיבות...

שילוב של עייפות וחוסר חשק שתקף אותי לאחרונה...

 

***

 בערוץ ביפ יש כל הזמן פרומואים לקומדיה מטורפת שנקראת רינו 911... הפרומואים עצמם מצחיקים בטירוף, אבל כשרואים פרקים שלמים, זה לא אותו הדבר... בכל מקרה, ביו טיוב יש לא מעט קטעים מהסידרה... הנה שלושה שאני אהבתי:

 

מרדף המילקשייק:

 

ההתערבות:

 

עדי יהווה:

 

***

אם מישהו יודע איפה אפשר להשיג את המוצר הבא, אני אשמח מאוד...

***

והנה עוד משהו שמצאתי באינטרנט...

הרוע של אנשים לפעמים מדהים אותי...

 

***

זהו להפעם...

ביומיים הקרובים אני עוד אהיה פה, אבל החל מיום ראשון אני יוצא לתקופת נבצרות זמנית באדיבותו  הנדיבה של צה"ל...

בכל מקרה, שיהיה סופ"ש מצויין לכולם ושבוע מצויין לכולם...

עד החגים אני מאמין שיהיה איזה פוסט, אבל אם זה לא יקרה, אז אני כבר עכשיו מאחל לכולם חג שמח ושנה טובה.

שלכם,

קונאן.

(ססססססססססססאמק, איפה לעזאזל עכשיו אני אמור למצוא את התיק של המילואים?!?)

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 14/9/2006 21:49   בקטגוריות צבא, השוטר אזולאי, יוטיובוהוליק, שגרת החיים שלי  
98 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



באנו למילואים... חשבנו עושים חיים...


אז היום חזרתי מהסופ"ש מילואים שלי... קצר מאוד... לכן אני לא מתלונן... היה יכול להיות הרבה יותר גרוע, אז לא נהיה חזירים...
יום חמישי התייצבתי כמו טטל'ה בבסיס אליו הייתי אמור להגיע... באופן מפתיע הטופס טיולים הנכנס שעשיתי שבדרך כלל נמשך כאורך הגלות הסתיים לו ברבע שעה... המב"ס של הבסיס הוא חבר טוב שלי, אז התנחלתי לו במשרד... איזה כיף זה שכל החיילים מסתכלים עליך המומים כשהמב"ס שלהם מגיש קפה לך, בחור זר "על אזרחי"... ממש נהנתי מהקטע...
אחרי שדיברנו על כל הדברים האפשריים הודיעו לי שהרכב שעולה למוצב שלי יוצא... באופן מפתיע די מוקדם... עליתי לאוטו ואת מי אני פוגש ? את אסף. הבחור שירת איתי בבסיס במשך שנה. היה אחד הבחורים היותר מאוסים, סוציומט אנטיפת ודגנרט. אבל מה - הבחור השתנה. קודם כל הוא רזה מאוד ונראה בערך כמו שליש ממה שהיה בסדיר. אבל זה השינוי הכי פחות קיצוני שעבר עליו. השינוי האמיתי והמפתיע ביותר חל באישיות שלו. נהיה ממש בחור חביב. מחייך כל הזמן (כשבסדיר הוא היה מחייך רק כאשר הוא היה דופק מישהו). את כל הדרך המייגעת למוצב העברנו בשיחה קולחת... בלי לשים לב עברה שעה והגענו למוצב.
המוצב/בסיס לא ממש השתנה מאז הפעם האחרונה שהייתי בו... נורא שקט... אבל התאים לי השקט הזה. החבר'ה ילדים טובים (אם משווים לתקופה בה אני שירתתי אפשר לומר שמדובר ממש במנזר...). בחמישי אפילו עשו מדורה גדולה וכמובן, "על האש" כשהמב"ס מנצח על כל העסק (כולה סגן, אין מה להרים גבות...). אז בכל זאת חגגתי את ל"ג בעומר.
הסופ"ש היה ממש רגוע... עבר בשקט... אפילו הספקתי לקרוא קצת בספר שלקחתי (לעבודת פרו"ס שאני צריך לעשות).
במהלך הסופ"ש גיליתי כמה דברים חדשים לגבי עתיד הבסיס ועל העובדה שיכול להיות שזאת תהיה הפעם האחרונה שבה אני אהיה מזומן למילואים בבסיס שלי... מצד אחד זה די מבאס, כי בכל זאת - אני אוהב את המקום, ומצד שני המקום השתנה, ולכן לפעמים אני חושב שעדיף להתנתק ממנו סופית וזהו... כנראה שאת ההחלטה הסופית יעשה הצבא בשבילי...
כל הקטע של להיות מילואימניק ממש לא מתאים לי... ממש גורם לי להרגיש זקן. במיוחד כשכל הילדים הללו מסתובבים לך בין הרגליים... מזכירים את כל השטויות שאני עשיתי ממש עד לא מזמן (4 שנים להיות משוחרר זה כזה הרבה זמן ?!?).
הניתוק מהציליביזציה היה ממש מוחלט. אין עיתונים, אין אינטרנט, הטלוויזיה ישבה נונסטופ על ערוצי הסרטים ככה שלא היה לי סיכוי לדעת מה קורה...
היום כשיצאתי חזרנו עם קו 60 ממיצפה רמון. איזה סיוט. הנהג התעקש להיכנס לכל קיבוץ ומחנה צבאי... חשבתי שהנסיעה הזאת לעולם לא תגמר... (כנראה אמר לעצמו "אם כבר הם גרים בחור הזה, בוא נלך קצת לקראתם...")
בערך ב-7 וחצי הגעתי לדירה...
טוב לחזור הביתה...
יש שמועה שהיום זה יום המילואימניק... לא הבנתי בכלל על מה מדברים... לא משנה... אני את המילואים שלי לתקופה הקרובה סיימתי... עכשיו נכנסים ברעל לתקופת הבחינות.

פוסט די ארוך ומיגע יצא, אבל העדפתי אחד ארוך מאשר כמה פוסטים... יש עוד מלא לספר על החוויות, אבל נשמור אותן אולי לפעם אחרת... בכל מקרה - שבוע חדש התחיל היום ומבחינתי יהיה גם יחסית קצר... יום הסטודנט מגיע !!! רביעי-חמישי !!! הולך להיות גדול...
אני אהיה שם...

שבוע טוב לכולם...
נכתב על ידי Konan Mc'konan , 29/5/2005 23:12   בקטגוריות צבא  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)