לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

סופ"ש אז שיהיה רגוע!!!


שבוע לא קל עבר על משפחת מקונאן...
זה התחיל עם הניתוח של שבוע שעבר.
יומיים אחריו, דוד שלי נפטר במיטה מדום לב בגיל 60. אז ההורים שלי זגזגו בין בית החולים לעכו, שם הייתה השבעה...
ביום שלישי אפילו נסעתי לבקר גם אני בעכו, לפני שהשבעה מסתיימת...
דבר קשה פיזית ונפשית... דודה שלי מסכנה, מסתבר שכשהיא הלכה לישון איתו במיטה הוא כבר היה מת... והיא אוכלת את הלב שלה על זה שהיא לא שמה לב (למרות שלא יכלה לשים לב גם אם רצתה...)
עוד לא הסתיימה השבעה בצפון והאחיינית שלי מאושפזת בבית החולים....
משהו מכאיב לה והיא לא מסוגלת ללכת בלי משככי כאבים... בהתחלה חשבנו שזה משהו פסיכוסומטי אחרי איזו נפילה, אבל עכשיו זה כבר כנראה משהו אחר... יומיים היא הייתה בבית החולים ואף אחד לא הצליח עדיין לגלות מה יש לה,
ולראות אותה סובלת זה הכי מכאיב בלב... בגלל שלא מצאו לה שום דבר, הרופאים החליטו לשחרר אותה לסופ"ש הביתה... לפחות זה. הבעיה היא שבלי משככי כאבים הילדה לא מסוגלת ללכת... איפה דוקטור האוס כשצריך אותו?!?

לפחות המונדיאל חזר... יומיים לא היו משחקים ואני התחרפנתי... מה לעשות בשעות המתות שבד"כ שודרו בהן המשחקים?!? במיוחד לאור העובדה שגם בהוט (אצל ההורים) וגם ביס (אצלי) לא ממש מגוונים בסרטים שלהם...
עכשיו שמעתי שגם את הישרדות לא שידרו כרגיל בשבועיים הקרובים בגלל מלחמות רייטינג עם המונדיאל, הלו!!! סוף סוף יש לי קצת חופש ואתם לוקחים את כל הדברים הטובים?!? למה לא דוחים/מבטלים תוכניות של כוכב נולד לעזאזל?!?

למישהו יש המלצות איך להעביר את השבועיים הקרובים?!? יש לי מלא סדרות/סרטים שהורדתי לראות וספרים לקרוא, אבל אני מחפש עוד דברים לעשות... לגיוון... רעיונות מישהו?

דרך אגב, בהוט שמו מרתון של "אחד העם 1" בערוץ 20 לקראת העליה של תוכנית הבת "אחד העם 101" השבוע בערוץ 2. מומלץ בחום לכל מי שמחפש להעביר את הזמן...
מירי פסקל שולטתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת!!!1

נסיים בברכת "ששבועות כאלה לא יקרו לאף אחד מכם"
שבת שלום
קונאן.
נכתב על ידי Konan Mc'konan , 3/7/2010 10:36   בקטגוריות ימים שחורים, שגרת החיים שלי  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום מגעיל...


אתה יודע שהולך להיות יום מגעיל כשאתה קם בבוקר ואין מים חמים...
אתה יודע שהולך להיות יום מגעיל כשאתה הולך לבקר את האחיינית המתוקה שלך רק בשביל לגלות שהיא בדרכה החוצה ויש לך רק 2 דקות לשחק איתה...
אתה יודע שהולך להיות יום מגעיל כשהאינטרנט שלך כל הזמן מתנתק ככה סתם בלי סיבה מיוחדת...
אתה יודע שהולך להיות יום מגעיל כשאתה כבר בדרך לעבודה ומגלה שכמעט אין דלק באוטו (והתחנה שאתה ממלא בה נמצאת במושב...)
אתה יודע שהולך להיות יום מגעיל כשאתה נוסע ועוצר כמעט בכל רמזור...
אתה יודע שהולך להיות יום מגעיל כשאתה מגלה שהביקורת של אבא שלך אחרי הניתוח התקיימה ושהניתוח האחרון שהוא עבר לא הספיק ושעכשיו הוא הולך להתחיל סדרה של הקרנות במשך שישה שבועות...
אתה יודע שהולך להיות יום מגעיל כשאתה רוצה ללכת אליו ולעודד אותו ובמקום זה אתה צריך ללכת לעבודה הדפוקה שלך...


היה יום מסריח...
אחרי שאחותי עדכנה אותי לגבי אבא שלי, קרה לי משהו שאף פעם לא קרה לי בעבר...
זה היה באמצע הנסיעה לעבודה... המצב רוח שלי היה די שפוף וברקע התחיל להתנגן השיר everybody hurts שבמקור זה שיר של REM אבל הפעם זאת הייתה הגירסא של להקת הקורז (האיריות היפהפיות שכיכבו לכמה שניות בשנות ה-90).
אז זה בא לי בבום... כל ההרגשה הזאת של עצב... חשבתי על אבא שלי ומה שהולך להיות איתו עכשיו ובדיוק הגיע הפזמון ופשוט לא יכולתי לעצור את הדמעה... וזה די מוזר, כי מי שמכיר אותי יודע שאני בנאדם די אדיש... אמנם גם סרטים ממש טובים גם גורמים לי להתרגש ככה ולפעמים לדמוע, אבל אף פעם לא יצא לי לדמוע בגלל שיר... השילוב של השיר והמחשבות על אבא שלי פשוט גמרו אותי...
בעבודה סיפרתי רק לאבי, החבר הכי טוב שלי שם (בזמן האחרון אין לי הרבה כאלה שם, לפחות לא כמו פעם...)

מזל שהיום הזה הסתיים...
מחר יהיה יותר טוב?
מה זה מחר? בעצם מבחינתי זה עוד 4 שעות...
יש משמרת בוקר...
הלכתי לישון.
באנרגיות שליליות...
קונאן.
נכתב על ידי Konan Mc'konan , 30/12/2009 00:06   בקטגוריות ימים שחורים, שחרור קיטור  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אין דבר יותר מעצבן מאשר כשאומרים לך שאתה משקר, למרות שאתה יודע שאתה אומר את האמת, רק שאין לך שום דרך להוכיח את זה...

 

היום לא יום טוב...

 

בטח גם הפועל יפסידו בדרבי...

 

אני הולך לישון...

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 11/11/2007 14:30   בקטגוריות ימים שחורים  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)