לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

NO MORE FOOD


אנה זאת דרך חיים. והפעם? ברצינות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2012

14.2.12


יום האהבה.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 
לחשוב שלפני שנה הלכתי עם חברה שלי לקניון לעקוב אחרי ההוא וחברה שלו מאז...
וואו כמה שאני שנאתי אותה ><
ח ואני זוכרת שאכלנו גלידה וחזרתי הבייתה ועוד שנייה בכיתי, בעיקר בגלל הגלידה.
מי חשב שתוך שנה, איפה אני אהיה ומה אני יעשה...
אכתוב בבלוג אנה שלי ותוך כדי יחשוב על הנשיקה המטומטמת ההיא 24/7.
איכס.
 
בוקר: X
ביניים: X
צהריים: חתיכת לחם [35]
ביניים:
ערב:
סה"כ- 35 , בערב יוצאת אז עדיף לשמור קלוריות לאז

 


נכתב על ידי זאתי נו...השמנה , 14/2/2012 13:17  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



12.2.12


מעצבן אותי התאריך הזה ..
ומי זאת לעזעזל וויטני יוסטון? [ עריכה - או גאד זאת זאתי ששרה את איי וויל אולוואיז לאב יו ... היה לה כזה קול יפה חבל:( ]
אני פחדתי הרבה יותר כשהיו שמועות שליל וואין מת...
[ והנה באים אלה שיצאו עליי ._. ]
 
אתמול וואחד נפילה
ככה זה כשאת יושנת (ומעבירה אחרי זה את כל היום) אצל חברה עם אחות שהייתה אנורקסית ובולימית
וכל המשפחה שלה שמה עלייך עין ...
מחדש מחדש מחדש מחדש
 
בוקר: לחמנייה [ 100 ] + חמאה [ 80? ]
ביניים: X
צהריים: סלט [ לא סופרת ]
ביניים: לחמנייה [ 100 ]
ערב: פשטידה [ 200 ]
סה"כ- 480 , יכול להיות יותר טוב ..
 
" את לא תעבדי עליי... את לא באמת עשית יותר ספורט. את פשוט לא אכלת!
יודעת מה? אני עברתי במשפחה שלי את החרא הזה חצי שנה, אני יודעת על מה אני מדברת,
אז סבבה. עשית יותר ספורט. עשית יותר ספורט- ולא אכלת.
אז פשוט תסתמי עליי את לא תעבדי. על ההורים שלך כן, על חברות אחרות שלך כן, עליי לא."
 
 



נכתב על ידי זאתי נו...השמנה , 12/2/2012 14:43  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  זאתי נו...השמנה

בת: 12




7,264

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזאתי נו...השמנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זאתי נו...השמנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)