לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

השופטת-סיפור בהמשכים


"למה את תמיד בוהה בעצב באוויר , ברגעים השמחים?!" שאל דניאל בפליאה. "כי אני נזכרת בעבר, ומדמיינת את העתיד" ענתה לו טמואה.

Avatarכינוי:  השופטת-סיפור בהמשכים

בת: 12

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012


וואו.

נעלמתי לכם לכל כך הרבה זמן, ואני רואה שעדיין נכנסים וקוראים אצלי אנשים.. תודה לכם(:

ואני חושבת שמגיע לכם הסבר... 

רציתי לכתוב את הסיפור, תכננתי אותו המון זמן, וכשהתחלתי לכתוב אותו עשיתי טעות והעלתי אותו לכאן ישר על ההתחלה.

כשכתבתי אותו, כתבתי בשביל להעלות אותו, לא בשביל הכתיבה. לא נהנתי מהלחץ, לא נהנתי כי רציתי שיהיו פה כמה שיותר קוראים ונלחצתי כשכמות הקוראים פחתה. הרגשתי שהסיפור לא היה למעני ולמען הכתיבה ומאוד מאוד נלחצתי מהביקורת שלכם...

אז נכון שכרגע אני לא כותבת את הסיפור, אבל אני באוחה אחזור אליו ואתחיל אותו מחדש מאוחר יותר. כרגע אני כותבת סיפור אחר, ואני כן אעלה אותו, אבל רק כשאגמור לכתוב אותו, כדי שלא יווצר מצב שאני אאכזב את הקוראים ואפרוש ככה בלי שום הודעה ובלי שום הסברים.

לא משנה מה אני אכתוב, ומה אני אעלה קודם.. אם יש כאן עדיין אנשים שזוכרים אותו ואוהבים את הכתיבה שלי תכתבו לי כאן וכשאגמור את הסיפור אפרסם את הבלוג שאני אפתח(:

שיהיה לכם שבוע טוב... אוהבת ♥

נכתב על ידי השופטת-סיפור בהמשכים , 17/6/2012 00:33  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , סיפורים , ספרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להשופטת-סיפור בהמשכים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על השופטת-סיפור בהמשכים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)