לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מוניקה סיפורים בהמשכים


אתר סיפורים בהמשכים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2011    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2011

הקדמה


לפעמים קשה לסלוח

לפעמים קשה לשכוח

לפעמים לא מבדילים בין טובים לבין רעים

לפעמים קשה לפגוע

לפעמים קשה לגוע

אבל תמיד בסוף מוצאים את האור.

 

לפעמים הלב צריך עזרה ורוצה לשאול

אבל לא תמיד זה עוזר לפרוק את הכל

לפעמים קשה לסחוב

וחייבים לפרוק הכל

את מה שרע,את מה שטוב

וגם עם אי אפשר לחשוב

בסוף תדע מי אתה ולאן באת

 

לפעמים קשה לחשוב

על מה שכבר קרה

לפעמים לא טוב

לחזור בחזרה

לפעמים אתה יודע,שקרה משהו רע

ולמרות הכל אתה נשאב אל הפינה

 

לפעמים אין מזל

וזה נורא חבל

אבל תמיד בידייך

ינוח הגורל

והוא יישכב,לא יתעורר

ויחכה לצאת החוצה

הוא יעמיד פנים שכל זה לא קרה

ואז יישוב בחזרה

כי הוא מתגעגע

למיטה החמה והנעימה שיבדייך

שם אותו אתה מחזיק.

-אני מפריד-אני מפריד-אני מפריד-אני מפריד-אני מפריד-

הסיפור מספר על ילדה בשם אוולין.היא ילדה רגילה שהמזל משחק בה.

היא קצת מגושמת,לפעמים אפילו מבולגנת,

אבל ילדה חמודה שכולם אוהבים ודי מקובלת.

היא מתאהבת במקס,הילד החדש ומתחברת איתו.

היא "נלחמת" נגד לין,הילדה הפרחית המעצבנת ו"הזנבות" שלה,קייטי ואיימי

ומסתובבת הרבה עם מריה ולילי[ליליאן].

היא האקסית של דין שמנסה לחזור אליה אבל לא ממש מצליח בזה...

יום אחד היא פגשה מישהו ששינה לה את החיים.

רוצים לדעת מי? למה? איך?

אז כדאי לכם להתעדכן ולעקוב אחרי אוולין בסיפור המרגש

"המזל דופק בדלת"

-אני מפריד-אני מפריד-אני מפריד-אני מפריד-אני מפריד-

היי [=

קוראים לי לירון.

זאת הייתה הקדמה ארוכה יחסית...

את השיר שלמעלה אני כתבתי[אני אוהבת לכתוב ♥]

והוא די קשור לסיפור.בכל תחילת פרק

אני אכתוב חלק משיר שכתבתי שקשור לפרק.

מקווה שתקראו ♥

-אני מפריד-אני מפריד-אני מפריד-אני מפריד-אני מפריד-

תגובות לתגובות:

הי [=

אני לא יכולה להגיב[לא יודעת מה קרה למחשב שלי...]

אז הנה התגובות:

לקורל-תודה! גם השיר שכתבת בבלוג שלך מהמם ♥

לאליוט-יש לי,תאיני לי [;

נכתב על ידי , 5/6/2011 10:59  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

ICQ: 622262215 




164

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללירון [= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לירון [= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)