לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  ג'ונס

בת: 28

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2013


כנראה את השקרים הכי גדולים לאנשים שהכי קרובים אלינו. למי אכפת ששיקרת לבן אדם X שלא אכפת לך ממנו בשיט על זה שאתה עובד פה או עובד שם, עושה ככה או ככה.

למען הדיוק ברצוני לכתוב, ששקר גדול הוא לא בגודל השקר והנפח שלו, אלא לבן אדם שאמרת אותו.

ככל שהבן יותר קרוב אלייך אז כנראה שהשקר יותר גדול. אפילו אם תשקר לו על משהו קטן, השקר יכאיב לך הרבה יותר מאשר אם ההית משקר לX.

ככל שתשקר לאדם שקרוב אליך, יכאב לך ליסתכל לו בעיניים, רגע, או שלא?

 

 

 

 

דרך אגב, לשקר זה בין הדברים היותר שנואים עליי בחיי. אני מנסה להמעיט מלעשות זאת. הפעמיים הבודדת שאני כנראה נוטה לשקר זה בבוקר על איחורים לביה"ס במידה ואני לא מתעוררת- למרות שהשקר לא כזה רחוק מהמציאות, תמיד יוצא שאני לא מתועררת בימים שהפקקים הנוראיים כבר מתחילים בשעה הטובה ליציאה.

כמו כן, אני נוטה לשקר למספר חברים על מספר דברים שקשורים לחיי הפרטיים ביותר- הדברים הכי טיפשים בעולם. ככל שאני אשקר יותר, גם אם זה על הדברים הכי מועטים, אני אתרחק מהם יותר. לא מרגישה בנוח לשקר לאדם קרוב, או בכללי למישהו.

נכתב על ידי ג'ונס , 3/2/2013 22:11  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'ונס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'ונס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)