לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Question!



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2011


אולי תהיה הכונף שלי,ואני אהיה הצ'חנבוטה שלך?

אסתר את פתאטית!

נכתב על ידי , 8/8/2011 23:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




כונף..אתה פשוט כונף..ויש חשק להגיד "כונף שלי"

אתה לא שלי

ולא תהיה

כונף יפה..♥

כוסעמק ערס עם התאהבויות..

נכתב על ידי , 4/8/2011 16:12  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מילים מתוקות


שלי שלך, נגמר הזמן

מה עושים אחרי מות התשוקה?

האהבה לאט דועכת

מי חשב על זה לפני שנה?

 

אז המילים שנוגעות בכאב מתוקות

המסו את העצב ברגע

כמה מילים שנוגעות בכאב מתוקות

שימסו את העצב ברגע שכזה

 

זורקים הרבה מילים

פוגעים כי יכולים 

עד שזה נהיה הרגל

בואי ונברח כמו שרצינו פעם

למקום ששוב נוכל להתקרב

 

שם המילים שנוגעות בכאב מתוקות

ימסו את העצב ברגע

כמה מילים שנוגעות בכאב מתוקות

שימסו את העצב ברגע שכזה


חוסה...ספרדי. לא מדליק אותי.

נכתב על ידי , 1/8/2011 12:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,043
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAerials אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Aerials ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)