לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמביציה


היחיד שאני שלו הוא אני, וגם אני בוגדני

כינוי: 

בת: 15





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2015

למה


אני רק רציתי לשאול אותך שאלה קטנה

למען האמת, כבר שאלתי, אבל לא ענית

אבל בכל מקרה, אבחר שלא להיות קטנונית ואשאל שוב

כי זה באמת מטריד אותי בימים האחרונים

 

למה אתה לא שואל אותי מה שלומי יותר?

אני יודעת שזה נשמע לך טיפשי

או שלא

אבל זה באמת נוגע בי. אני זוכרת שפעם לא יכולת להעביר יום בלי לברר שהלב שלי לא כואב

ואני לא יכולתי לנשום כשכאב לך, כשחשבתי שאתה לא ישן בלילה

והריבים בינינו הדירו שינה מעייניך

ואני הייתי מתעוררת בלילה כשהרגשתי שאתה מפחד

והיום ההוא כשהגעתי אלייך שפוכה, ורק ישבתי על הברכיים שלך

וליטפת אותי. רק ליטפת

ואז נשכבתי על המיטה שלך וחיבקת אותי. והרגשתי שפתאום קל יותר

 

ועכשיו אתה לא פה, ואתה אומר שזה זמני שקשה לי. שקשה לי יותר.

התרגלתי לנשום לרווחה כשאתה כאן

ואני יודעת שתגיד שגם ככה בחיים לא היית שלי, אבל זה פשוט לא חשוב ברגעים

ברגעים שאני רק רוצה שתהיה פה שוב.

 

אז אני אשאל שוב,

למה אתה לא שואל מה שלומי יותר?

נכתב על ידי , 13/1/2015 17:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



13,890
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשארית הכוונות הטובות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שארית הכוונות הטובות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)