לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אלין - בלוג לבנות



Avatarכינוי:  אלין - בלוג בנות בפוסט שלישי :P

מין: נקבה

ICQ: 634395967 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2011    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2011

פוסט שני D:


 





 



 



ברוכות הבאות לפוסט השני באלין !



וואי אני מתרגשת D:



תודה רבה לכן, על התגובות המדהימות בפוסט פתיחה, ועל כל ההערכה שאתן נותנות לי ומבינות כמה עבדתי קשה על הפוסט המושקע הזה



(תוך פחות מ24 שעות היה כבר יותר מ50 תגובותאה?, ובסוף היה איזה 76.. וזה פוסט ראשון!!)



אז אני משתדלת לתת לכן את כל מה שאתן מבקשות, ועוד דברים שיכול להיות שתאהבו ולא ידעתם עליהם (:



 



ואם לא הבנתן, אתן יכולות לבקש דברים, הנה, כבר ביקשו ממני 2 מדריכים, וזה רק פוסט ראשון ! (:



וכמו שאתן רואות, אני משתדלת לעשות את זה הכי מהר שאפשר ♥



אז..... פוסט שני מתחיל



 





 



 





 



טרנדים 2011



 



והפעם...



נעלי בובה



 



נעליים מושלמות כמעט לכל דבר- ליציאה עם חברים, לדייטים, לאירוע (עם איזה שמלה מדהימה וקשת בשיער? אין יפה ממך אה?)



והן תמיד היו באופנה, ותמיד יהיו באופנה, רק שהפעם הן פה בענק (:



נעלי בלרינה של גולף | צילום: ארי אביץ



 



גולף - 130 ש"ח



 



נעלי בלרינה של פול אנד בר



 



פול אנד בר - 199 ש"ח



 



נעלי בלרינה של ברשקה



 



ברשקה - 130 ש"ח



 



אפשר למצוא אותן בעיקרון בכל מקום (:



 



 





 



 



ריאיון עם המעצב הראשי של Twenty Four Seven על קיץ 2011. תהנו (:



 



"הצבעים המנצחים של הקיץ הם: אפרסק, סלדין, צהוב ולוונדר.



הטרנדים המובילים העונה: ישנן שתי מגמות מובילות. הראשונה היא רטרו-סבנטיז בסגנון בוהו שיק. הווה אומר, המון תחרות ודוגמאות קרושה משולבות עם צבעוניות פסטלית עדינה. המגמה השנייה היא המשך של לוק הפיפטיז סטייל "מד מן" מהעונה הקודמת, רק שכעת הוא משולב בהשראות מעולם המלחים.



ראי הוזהרת: אין הרבה בחורות שיכולות לצלוח את טרנד הקולור בלוק (המון צבע בחתיכות גדולות) בלי להיראות כמו ליצן.



פריט החובה שלי לקיץ הקרוב הוא: ג'ינס בהיר מאוד עם קרעים.



אף בחורה אורבנית לא יכולה לצאת בקיץ הזה לרחוב בלי: בקיני בצבע ניאון מתחת לבגדים. למה? כי בישראל קיץ = ים. ומה יותר כיף מלהסתובב כל היום עם התזכורת הזרחנית הזאת לתוכניות שלך לסוף העבודה?



הטעות האופנתית שעל בנות ישראל למגר בקיץ הזה היא: כתפיות סיליקון. מזעזע, לא?!



הטורפת העירונית האולטימטיבית שלי היא: בלייק לייבלי המדהימה. בעייני טורפת אורבנית זו אחת שמסמנת מטרה ולא רואה בעיניים עד שהיא מגשימה אותה. בלייק היא בדיוק כזאת, וזה מתבטא גם בבחירות הלבוש שלה."



 





 



איך להתלבש כמו..... בלייק לייבלי (:



 



איך להתלבש כמו בלייק לייבלי | צילומים: גטי אימג'ס



 



 



כמה טיפים כיצד להתלבש כמוה (:



 





  • שימו אקססוריז. והרבה. וגדולים. כל ה: טבעות, עגילים, צמידים.. אבל בלי שרשראות !


  • תלבשי הרבה שחור, אבל תשלבי את זה עם עקבים קטנים ופרטים קטנים באפור כהה (:


  • למסיבות/אירועים- שימי לבן ! הרי לא כל שמלה לבנה היא שמלת כלה..


  • לכי הרבה עם אדום דרמטי. D:


  • לכי עם שמלות מיני- אבל בלי מחשוף.


  • השיק הכי מדהים שבלייק הייתה יכולה לעלות עליו אי פעם- טוקסידו לבנות. זה פשוט מדהים ! איזה חצאית עם טוקסידו שחור עם טיפה מחשוף, באמת מדהים.






 



 





 



 



 



הזמנה של דוגמיות בשמים מהאינטרנט



 



את האמת? אני לגמרי בעד. את מקבלת הביתה בושם, מריחה אותו, ואם את אוהבת את הולכת לקנות. בד"כ גם מגיע עם הדוגמית תלוש עם הנחה של הבושם בכמה עשרות שקלים (:



אבל #$^@%&%^*



אל תקנו מאתרים לא רשמיים !



תזמינו רק דרך האתרים הרשמיים של החברות של הבשמים.



ככה תהיו בטוחות שאתן לא סתם נותנות את הכתובת שלכן באינטרנט (:



 



אז הבאתי לכן כמה דוגמאות (:



 



1. הבושם של אבריל לאבין (החדש, הסגול). אפשר להזמין אותו דרך הפייסבוק של ראש1, שהם מאוד אמינים (זה ידיעות אחרונות.. נו באמת)



יכול להיות שנגמר להם במלאי, ואם כן סורי על זה שאני מאחרת ^^"



אבל הזמנתי מהם, והבושם מדהים ! באמת, והוא גם לא מאוד יקר, והוא מגיע עם טבעת מאוד יפה..



וזה גם הגיע עם תלוש הנחה, במקום 250 ש"ח זה ב150 ש"ח או משהו כזה.. שווה D:



 



2. הבושם החדש של אסקאדה.



אני לא אפרט יותר מידי, אני יכולה לומר שזה דרך האתר הרשמי הישראלי של הבושם ושיש שם אופציה להזמין דוגמית בחינם.



אני הזמנתי לפני יומיים אבל עדיין לא הגיע (טוב לא מפתיע, אני לא מצפה שזה יגיע כ"כ מהר), אבל נחכה



אני רק יכולה לומר שהם מאוד אמינים.



לכניסה לאתר של הבושם לחצו על המשפט החביב הזה (:



 





 



 



המלצה על אתר של קניות באינטרנט (:



 



אוקיי. זה אתר ישראלי, בהנהלת מאקו (קשת, ערוץ 2), של קניות (בגדים, נעליים, תכשיטים.. ועוד)



יש שם פריטים מ-ד-ה-י-מ-י-ם, עם הנחות מטורפות ומשלוח עד הבית !



הם ממש אמינים, הם שולחים את הכל עד הבית תוך שבוע עם שליח, ויש שבוע שלם להחליט אם רוצים את זה/לראות אם המידה טובה, ואם לא מחזירים להם ומחליפים בפריט אחר/מקבלים החזר כספי.



אני מכירה מלא אנשים שמזמינים משם והם אומרים שהם ממש בסדר, שאין בעיה עם החזרות ושהם נורא נוחים בקטע הזה.



בין המעצבים - לי קופר, קטי, פורבר מי ועוד (יש בערך 100)



לכניסה לחצו עליי D:



 





 



 





 



 



טיפים לטיפוח של שיער דליל (מהבקשות)



 





  • תחפפי שיער עם שמפו מזין של פנטן, כל יום, ותחפפי פעמיים.


  • שימי קרם לחות לשיער לפני השינה, יש בללין ממש ממש טובים. (:


  • תמעיטי כניסות לבריכה. יש שם כלור שעושה את השיער דליל.


  • שימי ספריי טיפוח של Gliss כל בוקר.


  • תשתמשי בדברים מפה, הכל טוב שם D:




 







 



 



ארטיק טראפלס (יאמייייייייייי *~*)



 















מרכיבים (6 מנות)



















70 מ"ל שמנת מתוקה






150 גרם שוקולד מריר   




מקלות קינמון




מים חמים




אופציות לציפוי


שבבי שקדים


קקאו


שברי פקאן סיני


שבבי שוקולד לבן






















































אופן ההכנה


 







1. מחממים בכלי קטן את השמנת עד שהיא רותחת.


2. מוסיפים את השוקולד המריר ומערבבים היטב עד שמקבלים מסה חלקה.


3. מחכים כמה דקות ומוזגים לשוט חד-פעמי בכל צורה שרוצים. במרכז השוט תוקעים מקל קינמון ומכניסים את הארטיקים לכלי סגור ולמקפיא (לשוקולד יש נטייה לספוג ריחות וטעמים מהר מאוד לכן חשוב לשמור אותו אטום). הטראפלס מתקשה מהר מאוד.


4. לאחר שהארטיק יציב מכינים כוס עם מים חמים, טובלים את השוט במים מבלי שיכנסו מים לשוקולד. לאחר כ-10 שניות הארטיק אמור להתנתק מהשוט.


5. טובלים את הארטיק בכל ציפוי שמתחשק ומגישים D:









רעיונות ליציאה עם החבר בקיץ D:





  • לכו לים, אבל אל תכנסו למים. סתם תשבו על החוף ותקשקשו, או שתלכו למסעדה שבחוף ותאכלו שם (או שהכי חמוד- תלכו לקנות גלידה ביחד ואז תאכלו על החוף *~*)


  • תלכו ביחד לסרט ! אין יותר טוב מזה, וגם לא חם שם כמו בחוץ D:


  • "יושבים בבית קפה........." חח פשוט ככה (-;


  • תלכי לבית שלו, או שהוא יבוא אליך, ותעשו איזה משהו ביחד.. תהיו יצירתיים XD


  • תעשו דאבל דייט בבית קפה ! DD:





סורי על המיעוט.. החבר האחרון שהיה לי היה לפני יותר מחצי שנה אז זה קצת קשה לי, אין לי הרבה ניסיון עם בנים ^^"



 





 



פרסים מהמבצע D:



 



הזוכים:



My Design



הלפ עזרים



פינקי



פינק שואו



אודרי H&D



One Love



 



מבצע חדדדדדש !



 1. תפוס ל749100



 2. תפוס ל749197



3. תפוס ל637944



 4. תפוס ל747462



 5. תפוס ל737043



6. תפוס ל634802



7. תפוס ל707426














 



פוסט יחסית קצר, אני יודעת, אבל נוצר המצב כי אני מעדיפה לעשות הרבה פוסטים, ולנסות להספיק כמה שאפשר לפני שאני נוסעת (הודעה על זה בפוסט הבא), וגם לא אמרתן לי מה אתן רוצות אז לא ידעתי מה לעשות לכן..



בבקשה, תכתבו לי מה אתן רוצות שאני אשים !



וגם - בקרוב פוסט בקשות, אז תבקשו מלאאאאאא D:



ותגיבו. זה עוזר לי לדעת מה אהבתן, מה פחות, ומה כדאי להוסיף (:



והפוסט הראשון היה בחמים, מקום עשירי. כבוד DD:



ואם אתם רוצים שאני אשים קישור שלכם, שימו את שלי ואז תגיבו ותכתבו ששמתם וגם אני אשים (-;



 



אוהבת אתכן המוווווונים ♥



 













אני מכווווורה לשיר הזה *~*


דארן החתיכייי D:


עריייייייכה ! 2.7.11 01:16

בקרוב 1000 כניסות לבלוג.
מי שמצלם- זוכה ב:
לינקוק (הכי גדול שיש)
לינק בפינת הלינקים
עיצוב לבלוג (מה שהוא רוצה!!!)

תודה רבה ♥


 




נכתב על ידי אלין - בלוג בנות בפוסט שלישי :P , 30/6/2011 08:59  
67 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Taltola2801 ב-22/7/2011 23:55
 



לדף הבא
דפים:  

1,763
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , בלוגי בנות , אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלין - בלוג בנות בפוסט שלישי :P אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלין - בלוג בנות בפוסט שלישי :P ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)