לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2011

Just Stand Up & Scream


הי לקוראי הרבים, או המעטים, לפחות אתם כאן D:

 

אז...

היום התעוררתי לפני 10:30 :/

לצערי

ואז הייתי על המחשב בעצלנות עד 12:00 וגם אחרי זה, אבל תכלס רק אז שמתי לב לעצלנות

קיצר לקראת סוף 3 עשיתי את האימון הזה P:

וזה אימון ממש ממש קשה אבל שווה!

לדעתי הוא מתאים לי, למרות שלקראת הסוף אני לגמרי מת כזה עם הזמן אני אשרוד אותו יותר כזה עד שאוכל להתקדם לשלב 2 חחחחח

 

האימון ממש מכאיב בצוואר כאילו, בתגובות יש שאלה אם זה צריך להיות ככה ואין תשובה אבל יש מלא לייקים ככה שזה אצל כל מי שעושה את האימון אז אני לא לבד

אחרי זה הייתי עוד על המחשב והתקלחתי

אז סיימתי את התרגיל הקשה במת' ותכלס לא עשיתי יותר מזה במת' O: זה לא כזה טוב :/

מצד שני לא נורא, התרגיל הקשה הזה קצת חירבשתי בו -_- מה אני אעשה אין לזה תשובה ברורה כאילו אני יחסית בטוח XD

חפיף, זה לא העבודה להגשה ואם כה אז גם חפיף

לפחות סיימתי את העמוד השני מהעבודה הזאת (ה-10 עמודים)

 

ההורים שלי חזרו והאכילו אותי

אכלתי היום טונה ענבים

השוקו נגמר לפני 10:30, נשאר לי לגמרי כוס אחרונה כשהתעוררתי

לאחרונה אני רעב יותר (לפחות ככה אני חושב) אז הענבים תופסים את זה, ואני מחרבן אותם לגמרי לפעמים משלשל אז תכלס זה לא מוסיף לי כלום

מעכשיו אשתה מיץ תפוחים וכשיגמר אז מים עד שיקנו שוב

 

אכלתי היום גם מקרוני ונקניקיות P:

וסיימתי עכשיו פיצה עם חסה O:

ואת הקופסה של הענבים חחחחחחחחחח

 

כידוע אני לא הולך לשנות את התפריט שלי O_O לא חושב שיש טעם אם אני לא משמין בכלל חחחח

 

אמ.... לא קרו דברים מרגשים היום ולא היו לי דברים מרגשים היום חוץ מזה שאני ממש מסופק מהאימון ושאריות ממחשבה על א'

אה וגם שאני קצת חרמן לגמרי -_- לא עליה, בכללי סתם חסר לי "מגע" וכל זה :/ לפעמים יצא לי לחשוב על להיות החבר המושלם וזה אבל כשאני משווה את ההשקעה שלי בה לאופי שלי, אני ככל הנראה דביקי, בהחלט לא סיימתי ללמוד (אני עדיין בתול) מצד שני אני חופשי לגמרי ולדעתי כשאמצא את מה שאמצא זה יעבוד כמו שאני רוצה D:

 

עד אז ואחרי, תהנו מהשיר מגניב הזה ^_^

1:28 Your Sister Likes My Farts Alot.

2:37 That tastes like shit, my cake marshmellow creaaam!! I want a brownie!! And I want it Brown

ובערך כל הסוף אם אתם ממש זולים אפשר גם You need a dildo baby? You scared?

(זה לא באמת ככה, אבל זה נשמע וזה מצחיק רצחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח)

תהנו (:

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 27/6/2011 19:26   בקטגוריות יום רגיל, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)